Zeer slecht en na schade geen oplossing

Auto laten poetsen van binnen, na de werkzaamheden geconstateerd dat de hendel van de cruise control aan de stuurkolom was afgebroken. Meedere malen contact gezocht. Helaas blijft men erbij dat de schade niet door hen is ontstaan. Zelfs na foto's te hebben overlegd van de verse breuk van de hendel. Zeer slechte service en nooit meer!

Beste Christoph, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht zeer accuraat opgepakt en u reeds aangegeven dat de poetser tijdens de reiniging geen schade heeft gemaakt, noch heeft geconstateerd. Indien de poetser dit had veroorzaakt dan hadden wij dit uiteraard netjes voor u opgelost. Echter, wij kunnen geen aansprakelijkheid erkennen wat niet door onze werkzaamheden is veroorzaakt. Nogmaals onze excuses voor eventueel ongemak hierdoor. Vriendelijke groet, Team Car-Cleaners.nl

Super jammer had meer verwacht

Mijn auto die stonk niet en nu wel Ramen waren vies achter gebleven met zelf haren waarschijnlijk vies doekje gebruikt Interieur gestoomt en geshamponeerd maar niet uitgezogen waardoor mijn auto stinkt Door het stomen heb ik nu storingen in mijn auto tussen de stoelen nog troep Heb ze vervolgens gebeld aardig meneer dat moet ik wel eerlijk toegeven hij wou me correctie pakket geven om het goed te maken. Maar ik ga daar niet mee akkoord en hoop mijn geld terug te krijgen

Slecht

Er kwam een jongen mijn binnenkant cabine schoonmaken. Na 1,5 uur zei die t is klaar. Ik heb t nagekeken en kwam tot de conclusie dat t niet oke was. En heb toen aangegeven wat niet. Nou, op gegeven ogenblik was hij klaar en ik dacht dan zal t goed zijn. Moet ik iemand controleren dan als hij de binnenkant incl het hele pakket doet. Nou, het was dus niet in orde. Vervolgens contact opgenomen. Toen werd mij verteld dat ik 10% korting kreeg een volgende keer, of een correctie van het schoonmaken. Nou, wat denk jezelf. Ik koos voor t laatste natuurlijk. Ik had duidelijk gezegd dat ik niet dezelfde persoon wou. We hadden op een Vrijdagmiddag afgesproken rond 15.00. Om 15,20 ging ik maar s bellen en zou worden teruggebeld. Ik werd dus gebeld en het kon wel 17.00 worden. Nu vraag ik je, dit zijn toch geen afspraken. En wat schetste mijn verbazing, het was dezelfde persoon als de vorige keer, niet te geloven. Ik had het nog duidleijk gezegd. Dus dit werd m sowieso niet. Vervolgens heb ik weer een nieuwe afspraak gemaakt, maar ze zijn niet geweest, Dus ik ben genaaid

Beste Ron, Bedankt voor de recensie. De correctie beurt ging uitsluitend over de randen van de roosters die nog wat stof hadden. Hoewel dit niet onder een correctiebeurt valt, hebben wij desondanks daarvoor opnieuw een afspraak ingepland. Wij hebben u verschillende oplossingen geboden en u kosteloos bezocht om de randjes opnieuw schoon te maken. U heeft zelf de poetser onverrichter zake weer weggestuurd. Daarnaast heeft u er in verzuimd om te reageren op onze geboden oplossingen. Tevens is het niet correct dat we niet zijn geweest. De afspraak staat immers pas gepland voor 30 augustus; over een maand. Vriendelijke groet, Team Car-Cleaners.nl

Slechte service. Ze nemen tijd niet serieus. Je moet er zelf achteraan bellen!!

Eerste keer dat ik een pakket heb genomen bij hun. 14:00 uur hadden wij een afspraak ingepland. Half 3 was er nog niemand. In de email staat dat de medewerker van tevoren belt etc. Wij hebben zelf moeten bellen niet 1, 2 of 3x zo zijn wij erachter gekomen dat ze pas om 4 uur zouden komen! Compensatie willen ze niet geven ook al hebben wij onze hele middag vrij moeten maken voor hun! Raad eens? 4 uur was er nog niemand we werden half 4 gebeld (wat een wonder wauw) en hij zei dat ze onderweg waren hoor. 5 uur en we zien nog steeds niemand verschijnen. Het zijn leugenaars en houden zich niet aan hun afspraken. Ze geven hun fout ook niet toe en zijn heel laks en bijdehand aan de telefoon. Dus zeker niet nemen. Genoeg andere die het wel netjes en goed doen. Mijn eerste en laatste keer bij hun.

De reiniging heeft niet plaatsgevonden en is door Car-Cleaneaners.nl, ondanks de poetsers op locatie waren, per direct geannuleerd en afgewikkeld.

Auto kapot naar reiniging

Direct na de schoonmaak startte mijn auto niet. Ik kreeg een push-start van de schoonmaker die beweerde dat een zwakke accu de reden zou kunnen zijn nadat de deuren gedurende langere tijd tijdens het schoonmaken waren geopend (ik had nog nooit eerder accuproblemen gehad met deze auto). Tijdens het rijden op dezelfde dag merkte ik dat de deursloten willekeurig open en dicht gingen. Op aanraden van het bedrijf heb ik de week erna de auto goed geventileerd en verwarmd. In de loop van die week nam het willekeurige openen en sluiten van de deursloten af. Maar de handmatige schakelaar voor het sluitsysteem werkt nu ook echter niet meer. Ik neem aan dat reinigingsvloeistof de storing heeft veroorzaakt. Er was ook condensatie aan de binnenkant van mijn navigatiedisplay te zien. Verder lijkt gebruik van een teveel aan reinigingsvloeistof een kortsluiting te hebben veroorzaakt waardoor de accu leeg raakte: ik moest nog drie keer hulp zoeken om de auto te starten in de week nadat de schoonmaak had plaatsgevonden. Klantenservice suggereerde dat deze fouten te wijten waren aan de leeftijd van de auto, of andere redenen dan het schoonmaken. De auto is echter pas acht jaar oud en ik ben de eerste eigenaar, en heb nog nooit een van deze problemen gehad. Op dit moment is mijn auto onbruikbaar en de ervaring heeft me veel stress bezorgd. Dit had ik niet verwacht van zo'n eenvoudige en routinematige procedure als een schoonmaakbeurt.

SUPER SLECHT!Heeft voor € 9.000,= schade gemaakt en verwijst naar haar voorwaarden en betaalt niks!

Dit bedrijf heeft mijn aluminium aanhanger gewassen met een schoonmaakmiddel met een bijtend zuur erin. Gevolg......€ 9.000,= schade. Het bedrijf geeft toe dat zij deze fout gemaakt heef, maar verwijst naar haar voorwaarden en laat mij met de schade zitten!!!!

Beste Hans, Wij komen ruim 10 jaar bij u over de vloer. Ook wij zijn het niet eens met de uitspraak van de verzekeraar en zijn dan ook nog met hen in gesprek.

Waardeloos

Woensdag 11-05-2022 zijn ze geweest om mijn auto van binnen, en van buiten te poetsen, en de bekleding te reinigen. Bekleding was schoon, en de auto gepoetst. Eindresultaat was niet naar mijn zin. Binnenkant van de deuren, stijlen, en kofferbak ( plaatwerk ) niet gedaan, zelfs niet schoongemaakt. Velgen, en banden ook niet gedaan. Buitenkant van auto allemaal nog witte strepen van poetsmiddel, dus niet goed uitgepoetst. Hier foto’s van gemaakt, en een klacht ingediend. Woensdag 18-05-2022 was meneer van CAR Cleaners terug, heb aan hem aangegeven wat de klachten waren, ook dat de velgen niet schoon waren. Velgen kon hij niet schoon maken zei hij, omdat dan het hele wiel eraf moest. Borsteltje had hij niet. Meneer heeft even met een hogedrukreiniger rond de plekken gelopen die hij moest doen, deze later ingespoten met een of ander spul, en afgeveegd met een doekje. Meneer was nog geen half uurtje bezig. Hij gaf aan klaar te zijn, weer geen banden en velgen gedaan. Deze heeft hij later na aangeven van mij toch gedaan. De plekken die hij gedaan heeft van de deuren, etcetera, waren schoon, met strepen, en glommen niet. Voor mij dus NOOIT GEEN CAR CLEANERS MEER, had het Heavy Duty pakket, met extra braak reiniging, wat in totaal €245,00 euro heeft gekost. Dit was het allemaal niet waard, had hem net zo goed door de wasstraat kunnen halen, en zelf met een lapje kunnen poetsen.

Mijn achterbank is helemaal onherstelbaar kapot

Mijn eerste ervaring was goed. Mijn 2e ervaring is verschrikkelijk omdat de bekleding van mijn achterbank helemaal kapot is gegaan! De achterbank bleef nattig, de schoonmaaker kwam hiervoor terug en ik kreeg het advies de motor een paar uur te laten draaien met de verwarming op de hoogste stand. Vervolgens is de stof gekrompen en het leer uitgedroogd! De stof blijft vettig voelen alsof het nog nat is. Mijn achterbank is onherstelbaar beschadigd en nu ik de auto wil verkopen geeft het een groot verlies!

Beste Esme, Bedankt voor uw review. U heeft bij ons gereinigd in September 2023. Wij zijn in december 2023 bij u terug geweest, ruim na onze correctie termijn en droogtijd van 48 uur. U gaf aan dat enkel uw achterbank na 3 maanden niet droog was. Dit vonden wij opmerkelijk en hadden dat ook aangegeven. Inmiddels maart 2024, ontvangen wij deze melding van u. Telefonisch hebben wij met u besproken welke stappen u kunt ondernemen en u laten weten dat wij een andere oorzaak van uw probleem vermoeden; Wij blijven in afwachting van een bericht van uw verzekeraar en zullen volledige medewerking verlenen over deze kwestie. Groet, Team Car Cleaners

Neemt geen verantwoordelijkheid voor problemen met auto na schoonmaakbeurt

Zowel mijn partner als ik hebben een schoonmaakbeurt geboekt. Ik had al enige tijd last van schimmel in mijn bekleding. Dit kwam doordat ik een aantal keren natte materialen in mijn auto had laten liggen. Daarom koos ik voor de schimmelreiniging. De reiniging was op zich okee, maar daarna constateerde ik dat: 1. de kofferbak niet was gereinigd; 2. de cruise control het niet meer deed. Ik heb dit direct gemeld. Voor de kofferbak kwamen ze weer langs. Over de cruise control die het niet meer deed werd aangegeven dat dit kan gebeuren door vocht tussen het paneel en dat dit na 48 uur opgedroogd moest zijn. Wanneer het probleem dan nog niet verholpen was, moest ik weer contact opnemen. Vervolgens ontstonden er nog meer problemen aan de auto en bleek dat de rekeneenheid stuk was en vervangen moest worden (€ 711). Na dit gemeld te hebben, kwam opeens het verhaal dat dit niet zou kunnen door een beetje vocht of stoom en dat zij het aannemelijker vonden dat het kwam doordat er al vocht in de auto zat. En dat zij daarom geen aansprakelijkheid erkennen. Terwijl het probleem direct ontstond na de behandeling. Ik moet vervolgens bewijzen dat het door de schoonmaakbeurt kwam. Erg jammer. Op zich was ik over de schoonmaakbeurt zelf wel tevreden, maar ik maak dus nooit meer gebruik van hun diensten en zou anderen aanraden dit ook niet te doen, aangezien ik hier uit de reacties lees dat dit vaker gebeurt en Car Cleaners hun verantwoordelijkheid niet neemt.

Beste Linda, Vervelend dat de afwikkeling van uw klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost. Zoals aangegeven nemen wij te allen tijde verantwoordelijkheid voor als er iets misgaat door ons toedoen. Echter, dit dient aantoonbaar te zijn. Een voertuig met een vocht of schimmelprobleem kan namelijk de genoemde oorzaak zijn van deze schade. Uw andere voertuig is immers ook probleemloos gereinigd geweest. Zoals eerder vermeld geven wij verder vervolg aan medewerking indien u aantoont dat dit naar aanleiding van de reinigingsbeurt is geweest. Vriendelijke groet, Team Car-Cleaners.nl

Blijft nog sterk ruiken na schoonmaakbeurt rookpakket

Helaas geen goede ervaring Als eerste een gedeelte vergeten ( verborgen ruimte) volgens hun. Maar was wel gewoon bijgeboekt als 7 zitter. 2e ook hemelbekleding vergeten te reinigen. Zijn teruggekomen en met een nat doekje na behandeld (shamporelen volgens poetser) 3e Auto blijft ruiken naar rook en is dus een dure poetsbeurt van 150 euro voor 1,5 uur werk van matige kwaliteit. Ook is auto enige dagen niet bruikbaar door zijknatte bekleding. Al met al een foute keuze om dit bedrijf mijn auto te laten schoonmaken.

Gaat wel....

Heb de duurste behandeling laten doen,maar er mankeerde nogal wat aan de uitvoering daarvan en moest stroom geven terwijl de cleaner ook een aggregaat bij zich had......

Matig werk. Te duur

Mijn auto zou van de binnenkant volledig gereinigd worden inclusief hemel. Laten we beginnen dat hij de hemel volledig is vergeten. Simpele vlekken in de stoel zijn niet schoon gemaakt, dit heb ik zelf na de hand wel schoon kunnen krijgen. De buitenkant zouden de koplampen gepolijst worden, de schoonmaker was de polijstborstel vergeten. Dus ook niet uitgevoerd. Zeer matig prutswerk en dan €90 voor vragen. Noooit meer

Beste Siamak, Het polijsten van de koplampen is niet uitgevoerd en dus ook niet in rekening gebracht. Onlangs is er opnieuw een poetser geweest die een correctiebeurt voor u heeft uitgevoerd om de vlekken te verwijderen. Het shamponeren is gelukkig verholpen. Jammer dat wij u niet van dienst hebben kunnen zijn met de koplampen. Groet, Team Car-Cleaners.nl

Het mag wel wat schoner

Na de schoonmaak zag het er goed uit maar nader beter gekeken te hebben kom ik toch nog plekjes tegen die overgeslagen is . 127.95 is al een vors bedrag dan verwacht je goed werk .

Auto is heel schoon maar de binnenkant is veel te nat

Auto was van binnen en buiten erg vuil. Daarom was deze poetsbeurt hard nodig. Nadat de cleaner was vertrokken kwam ik er achter dat de bekleding van de stoelen gewoon door en door nat was. Zonder plastic zak kon je er niet op zitten. De auto was van binnen ook erg vochtig en de volgende dag moest ik niet alleen de buitenkant maar ook de binnenkant van de ruiten droog vegen. Geen idee wat de cleaner heeft gedaan maar het is zeker dat hij daarbij te veel water/vocht heeft gebruikt.

Beste Adri, Bedankt voor uw recensie. Jammer dat wij geen klacht of melding van u hebben ontvangen hieromtrent. De reiniging is inmiddels een week geleden en ook door u goedgekeurd na de beoordeling. N.a.v een klacht hadden wij uiteraard ook zelf kunnen constateren of dit het geval was en hierop kunnen anticiperen. Vriendelijke groet, Team Car-Cleaners.nl

Betaalbaar maar niet wat ik wilde

Medewerker was super aardig, op tijd (eigenlijk belde hij en kwam hij toch eerder dan de afspraak tijd het was echt fijn) Hij maakt de auto goed schoon maar sterk geur blijft erg lang en geur was zeer sterk en niet echt aangenaam. Ik wilde graag mijn auto schoon ruik en ik had dat echt aangevraagd maar ik bedoelde mooi fries/schoon geur, onaangenaam chemical stof geur. Door deze geur heb ik twijfel of het bedrijft juiste middelen (of goed voor mijn auto en of goed voor gezondheid) gebruiken om auto schoon te maken.

Auto was mooi schoon alleen jammer dat er nog allerlei aanvullende kosten bijkwamen!

Op de website had ik een pakket geboekt voor een Zafira (7 zitter). Dit ging om het middelste pakket. Bij aankomst van de car cleaner dame moest ik nog in onderhandeling over de prijs omdat mevrouw de auto te vies vond en het was een 7zitter en dus een meerprijs. Dit had ik niet (direct) gezien op de website. Uiteindelijk afgesproken dat mevrouw de buitenkant van de auto niet ging doen maar dan wel voor dezelfde prijs een hoger pakket gekozen. We waren het hier allebei mee eens. Na afloop kwam mevrouw zeggen dat ze met het hoofdkantoor had gebeld en dat er toch nog extra kosten bij kwamen voor de 7zitter kosten. Begrijp me niet verkeerd, het gaat maar om 6 euro maar de communicatie/afstemming met de klant was zeer teleurstellend.

Beste Monica, Bedankt voor de review. Jammer dat uw review, ondanks de harde inzet van de poetster en het gewenste resultaat, toch onvoldoende zijn. De tarieven staan echter gewoon helder vermeld op onze website, zoals u heeft geconstateerd. De poetster heeft u vooraf duidelijk geïnformeerd dat een medium pakket, gezien de staat van uw auto niet voldoende was. Omdat het een 7-zits betreft, komt daar zoals op onze website vermeld, de toeslag van 6 euro bij. Wegens de extra werktijd en extra verbruik. De extra werktijd valt gezien het resultaat in dit geval dan ook niet te ontkennen. Wij wensen u veel succes met een andere aanbieder in de toekomst. Vriendelijke groet, Team Car-Cleaners.nl

Hard gewerkt maar weinig resultaat

Hele vriendelijke en hardwerkende medewerkster. Heeft flink lopen poetsen. Helaas was de reiniging niet effectief. Alle vlekken en kringen zitten nog in de bekleding.

Van mijn kant ook nog veel werk erin moeten steken

Meneer heeft zijn best gedaan en zeker wel moeite erin gestoken, maar de stoelen bleven zo lang nat dat ik uiteindelijk 8 uur later toch maar ben gaan föhnen. Zelfs rondjes gereden met alle ramen open. Matten en de achterbak waren echt nat en nog erg zeepig. Ik vind de gebruikte zeep ook niet lekker ruiken. Het zou een behandeling zijn om de rookgeur uit de auto te krijgen, maar het ruikt nu naar 'nat' en nog een vleug rook. Geen lekkere combinatie. Niets persoonlijk naar de meneer die mijn auto heeft gedaan toe. Ik had misschien een andere verwachting. Misschien als het warm was geweest vandaag dat de auto ook niet zo rook. Daarnaast zit er nog een grote koffievlek op mn stoel die er helaas niet uitgekomen is. Meneer was erg aardig.

Resultaat super, communicatie kan beter

Afspraak gemaakt om mijn auto interieur te reinigen tussen 08:00 - 12:00 uur. Avond van tevoren kreeg ik een SMS dat het om 13:00 uur zou zijn. Nou goed, vooruit dan.. Tijd verstreek en uiteindelijk kreeg ik een aanvullende SMS met nog een ander tijdstip en later werd ik nog gebeld. De afspraak werd toch pas 16:30 uur. Waarom werd helaas niet toegelicht, achteraf gezien had dit voor meer begrip gezorgd. De persoon die de werkzaamheden verricht heeft, heeft uitstekend werk geleverd. Van de honden haren was niets meer terug te zien!

Ziet er weer fris uit

Tussen de luchtroosters zelf zat nog wel stof, dus het leek wat oppervlakkig schoongemaakt.

Auto ziet er schoon uit, ook van binnen, maar.....

De naadjes aan de buitenkant vragen nog wat meer aandacht. Ik heb deze zelf schoongemaakt met de punt van een spons.

Allen voorruit niet goed schoon

Geweldige ervaring

Klantvriendelijke mensen ,en ze leveren bijna perfecte service .Je ziet direct resultaat en dat binnen een uurtje. Voor herhaling vatbaar

Klantvriendelijk en goede service

goede ervaring met de heren.....waren op tijd en hebben netjes gewerkt. Nemen hun werk serieus. Alle wensen zijn bespreekbaar..

Vriendelijke service en goed resultaat

De medewerker belde vooraf en was zeer vriendelijk. Het interieur en de bekleding (medium pakket) waren goed schoon. Aandachtspunten: 1. De "natte inspectie" heeft niet zoveel zin, want als de bekleding nog nat is, zie je niet of er nog vlekken achterblijven. 2. Ik was graag vooraf gewaarschuwd dat na de behandeling de bekleding nog vrij lang nat zou blijven. "Een uurtje laten lopen met de kachel aan" is voor mij geen optie ivm diefstalgevaar.

Over Car Cleaners BV

Car-Cleaners.nl is toonaangevend in autoschoonmaak op locatie sinds 2010. Wij werken voor de particulieren, bedrijven en overheid.