Netjes !!!!

professioneel en vriendelijk

Zo super geholpen vandaag. Perfecte communicatie vooraf en bij onderweg, professioneel advies over de aanpak en de meest vriendelijke service. Auto shined weer helemaal, vlekken verwijderd uit de stoffen lichte stoelen en schimmel zelfs verwijderd. Volgende keer hier weer terug, en beveel aan iedereen aan.

Mijn achterbank is helemaal onherstelbaar kapot

Mijn eerste ervaring was goed. Mijn 2e ervaring is verschrikkelijk omdat de bekleding van mijn achterbank helemaal kapot is gegaan! De achterbank bleef nattig, de schoonmaaker kwam hiervoor terug en ik kreeg het advies de motor een paar uur te laten draaien met de verwarming op de hoogste stand. Vervolgens is de stof gekrompen en het leer uitgedroogd! De stof blijft vettig voelen alsof het nog nat is. Mijn achterbank is onherstelbaar beschadigd en nu ik de auto wil verkopen geeft het een groot verlies!

Beste Esme, Bedankt voor uw review. U heeft bij ons gereinigd in September 2023. Wij zijn in december 2023 bij u terug geweest, ruim na onze correctie termijn en droogtijd van 48 uur. U gaf aan dat enkel uw achterbank na 3 maanden niet droog was. Dit vonden wij opmerkelijk en hadden dat ook aangegeven. Inmiddels maart 2024, ontvangen wij deze melding van u. Telefonisch hebben wij met u besproken welke stappen u kunt ondernemen en u laten weten dat wij een andere oorzaak van uw probleem vermoeden; Wij blijven in afwachting van een bericht van uw verzekeraar en zullen volledige medewerking verlenen over deze kwestie. Groet, Team Car Cleaners

Goede ervaring

Schimmel en me auto gehad. Ben super blij met het resultaat. Mijn auto is wel schimmel vrij

Blij!!!!

Blij mijn auto is weer als nieuw!!

Brandschoon!

Wij zijn heel tevreden over de geleverde service. De auto was na 1.5 uur brandschoon, vlekken uit de bekleding en stofvrij. Ook hangt er een aangename geur in de auto. Het maken van de afspraak ging ook soepel.

Vriendelijk personeel

Ben heel geholpen auto is brandschoon..

Keurig top service aan huis

Ik ben zo blij met deze keuze mijn auto is goed gereinigd. Zeker een aanrader

Klasse

Klasse alles tot in de puntjes geregeld.

4 de x top service

Zoals altijd perfecte vriendelijke service. Auto is weer super schoon

Ik ben geholpen door Urvin, echt super tevreden. Aardige jongemen. Heeft mijn lease auto helemaal laten shinen, na inlevering was het zo keurig hoefde op 1 ‘schrammetje’ na niks meer aan schade te betalen. Kortom echt super blij dat ik jullie heb gevraagd!!! Ook de klantenservice, super goed bereikbaar. Krijg emteen antwoord. Jullie zijn toppers!!! Dikke tien

Super schoon !!!

Super schoon

Ik heb mijn auto voor de 3de x laten wassen auto is weer helemaal schoon. Bedankt Brayen

Bryan is een topper !

Me auto is net schoongemaakt door Bryan! (Regio Amsterdam) Super netjes gedaan! Alles blinkt en ruikt schoon! Honden haren uit me bekleding! Super blij mee!

Supergoed schoongemaakt!!

De auto is prachtig schoon. Lekker om in een bijna nieuwe auto te rijden. Klein puntje van aandacht: het scherm van mijn CarPlay lijkt wat last van vocht te hebben. Ook alsnog het scherm niet aanraak, piept en gebeurt er van alles. Dat is niet handig

Wat een vriendelijke mensen die er werken!

Ik heb vandaag mijn Tesla Model x laten schoonmaken. En heb een super nette auto ervoor terug gekregen. De mensen die er werken zijn ook ontzettend vriendelijk en hebben mij heel erg goed geholpen. Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Dit bedrijf is zeker een aanrader!!!

Positief

Altijd goede communicatie en keurig op afgesproken tijd. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

SUPER SLECHT!Heeft voor € 9.000,= schade gemaakt en verwijst naar haar voorwaarden en betaalt niks!

Dit bedrijf heeft mijn aluminium aanhanger gewassen met een schoonmaakmiddel met een bijtend zuur erin. Gevolg......€ 9.000,= schade. Het bedrijf geeft toe dat zij deze fout gemaakt heef, maar verwijst naar haar voorwaarden en laat mij met de schade zitten!!!!

Beste Hans, Wij komen ruim 10 jaar bij u over de vloer. Ook wij zijn het niet eens met de uitspraak van de verzekeraar en zijn dan ook nog met hen in gesprek.

Goed schoongemaakt

De auto is goed schoongemaakt en ruikt weer als nieuw.

Helemaal top

Ik ben super geholpen door Lorenzo. Hij ging direct aan de slag en heeft ervoor gezorgd dat mijn auto van binnen weer helemaal spik en span is! Grondig en goed gereinigd, waardoor m’n auto als nieuw ruikt en eruit ziet! Zeer tevreden met de werkzaamheden van Lorenzo. Jullie hebben er een vaste klant bij!

Weer een dikkie 10

Auto voor de 2 de keer laten reinigen. Super blij!!

Zeer tevreden klant!!

Ik heb 2 honden die ik vervoer in mijn auto. Het gebeurt weleens dat mijn honden per ongeluk moeten plassen of overgeven in de auto. Dan wordt het moeilijker om je auto schoon te houden en de geur. Na de schoonmaakbeurt zag en rook mijn auto zo goed als nieuw! Had dit niet zo schoon verwacht! Zeer tevreden. Bedankt Car Cleaners!

Het mag wel wat schoner

Na de schoonmaak zag het er goed uit maar nader beter gekeken te hebben kom ik toch nog plekjes tegen die overgeslagen is . 127.95 is al een vors bedrag dan verwacht je goed werk .

Uitstekende service en uitermate vriendelijk

Hoewel de medewerker later arriveerde, was hij uitermate vriendelijk en zeer professioneel. Hij werkte snel, intensief en voorzichtig. Zeer tevreden!

Over Car Cleaners BV

Car-Cleaners.nl is toonaangevend in autoschoonmaak op locatie sinds 2010. Wij werken voor de particulieren, bedrijven en overheid.