Heldere afspraken en volledig correct nagekomen

Goede kwaliteit en prima service

Onze ervaring is tot nu toe goed, de dienstdoende meneer was keurig op de afgesproken tijd aanwezig bij mijn schoonzus en heeft correct gehandeld en uitgelegd. Kortom niets op aan te merken. Vriendelijke groet van Klari Schreuders.

Snelle oplossende service

Telefonisch contact met John over een intercom probleem . De dag na het telefonisch contact is het probleem opgelost. Goede en snelle service. Met vriendelijke groet, Mark

Goede informatie en snelle levering!

Vakman

Vlotte installatie en informatie tav Google deurbel en thermostaat. Aanrader!

Van offerte tot after sales betrouwbaar, deskundig en correct!

We waren op zoek naar een nieuwe intercom. Daarbij zijn we door ComfoCare op verschillende mogelijkheden gewezen. Uiteindelijk hebben wij voor de Doorbird gekozen. De offerte werd snel aangereikt en was voor ons volstrekt transparant. Bij de plaatsing waren er meerdere aanpassingen nodig en die werden netjes en zonder veel extra kosten uitgevoerd. Zo'n nieuwe intercom heeft tal van toepassingen en ook nu nog hebben we soms vragen over het gebruik. Die worden snel, correct en deskundig beantwoord. Blij dat we in zee zijn gegaan met ComfoCare.

Zeer vriendelijk en professioneel. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Snelle levering.

Verwachtingen 100% waargemaakt.

Installatie duurde wat langer dan gedacht, maar uiteindelijk uitstekend afgerond. Ging pas weg nadat systeem werkend werd opgeleverd. Chapeau!

Over ComfoCare

Je wil graag comfortabel en veilig wonen. Voor jezelf en voor je naaste familie, bijvoorbeeld je ouders, wil je een Veilig en Levensloopbestendig thuis. ComfoCare geeft je persoonlijk, deskundig advies en realiseert slimme oplossingen voor Comfortabel, Veilig en Levensloopbestendig wonen. We luisteren naar je, want alles begint bij jouw verhaal. Elke klant is voor ons uniek, elk project weer anders. Wij zorgen voor de volledige installatie, voor het onderhoud en je krijgt heldere uitleg in begrijpelijke taal. Alles in één hand! Voor ons staat voorop dat jij en je familieleden zorgeloos en aangenaam kunnen wonen. Wij regelen dat voor je!