Zeer snel

Mijn ervaring met dbs automotive is dat er zeer snel gehandeld wordt. Binnen een week is je auto gevonden. De communicatie is ook goed en vooral zeer snel!

Perfect geregeld

Alles is netjes volgens afspraken geregeld. Echt een aarader dit bedrijf

Via DBS Automotive is er inmiddels 1 bijzondere oldtimer van mij verkocht

Ik heb Daryl leren kennen als een bevlogen jonge ondernemer die alle tijd neemt om mijn wensen en ideeën te bespreken, ook als het buiten werkuren is. Snel schakelen en accuraat omgaan met afspraken is een must in de business van oldtimers en Daryl voldoet daar geheel aan. Hij kent de kneepjes van het vak, is helder en weet goed te multitasken. Zijn karakter is open, geeft indien gevraagd zijn mening en weet tegelijkertijd niet zichzelf maar de klant en de auto centraal te zetten. Zijn netwerk is zeer uitgebreid en hij gaat discreet om met zijn kontakten. Via DBS Automotive is er inmiddels 1 bijzondere oldtimer van mij verkocht en ik heb daarom alle vertrouwen dat er meer zullen volgen.

Uitstekend geholpen

Hallo Darryl, Bedankt voor de goede adviezen. Ik ben er heel blij mee. De auto was idd de juiste keuze. Ik maak volgende Week nog een afspraak Voor upgrade van sound systeem. Door jou heb ik zo meteen niet alleen de perfecte auto , maar ook nog eens met het perfecte geluid. Bedankt Life is Beautiful, Berend

Met zijn inzet en zijn uitgebreid netwerk kreeg ik de beste prijs voor mijn 911

De wereld van autohandelaren zit vol met sjacheraars en onbetrouwbare gasten waar je niks mee te maken moet willen hebben. Bij DBS wordt die zorg bij je uit handen genomen. Daryl heeft staat als intermediair uitstekend bekend en heeft ook een netwerk van liefhebbers en experts die hierbij passen. Dit gaf mij het vertrouwen om mijn 911 Turbo, wat toch mijn kindje was, via hem aan de markt aan te bieden. Al snel kon je zien dat hij de auto op de juiste waarde schatte en er niet snel een slaatje uit wilde slaan. Door grondige research en zijn mooie connecties, hebben een koper uit München kunnen vinden die ook dezelfde liefde heeft voor Porsches als ik. DBS Automotive heeft me gedurende het traject zorgvuldig begeleid en ervoor gezorgd dat ik me constant op mijn gemak voelde. Zelfs op het moment dat ik afscheid heb genomen van deze prachtige auto. En het gewenste bedrag op mijn rekening kreeg gestort... Mocht je je bijzondere auto in de markt willen aanbieden, dan zou ik zeker DBS Automotive aanbevelen!

Gepassioneerd en vakkundig

DBS Automotive heeft mij geholpen bij het vinden van mijn ideale auto. Daryl heeft geluisterd naar mijn wensen en eisen en heeft een auto gevonden die hier perfect op aansluit. Op het moment van de aankoop is Daryl tevens op locatie aanwezig geweest om mij te begeleiden in het traject. Het contact heb ik als zeer proffessioneel en klantvriendelijk ervaren. Bij een eventuele volgende exclusieve auto zal ik DBS Automotive zeker opnieuw benaderen! De manier van werken en de passie waarmee Daryl zijn beroep uitoefent is absoluut een aanrader. Bedankt voor de uitstekende service!nrader.

Klantgericht.

Het is geen verkoper maar een echt mens die goed naar de behoefte van de klant kan luisteren. Een zakenman die klantgericht is, zijn afspraken nakomt, de klant helpt en daardoor verkoopt. Een aanrader.

10 Wij kunnen iedereen DBS Automotive aanraden. Accuraat, dienstvaardig en zeer betrouwbaar

We hebben drie oldtimers verkocht via DBS Automotive. De bemiddeling was perfect.

Vernieuwend

DBS Automotive is een betrouwbaar bedrijf. Integriteit staat hoog in het vaandel en afspraak is afspraak. Geen geneuzel over niet relevante details. maar efficiënt werken. Geen 8 tot 5 mentaliteit, maar full service zoals een klant graag verwend wil worden. Kortom energierijk en innovatief. Out of the box denken in oplossingen.

AAA+++

Daryl is een bevlogen jonge ondernemer waarbij je de liefde en passie voor auto's proeft vanaf de eerste seconde. Ten zeerste aanbevolen!

Goed bereikbaar

Meermalen met DBS Automotive contact gehad. Bereikbaarheid is goed, staan je vriendelijk te woord en zijn goed op de hoogte van hun voorraad.

Fijne partij

Leuk contact met Daryl. Hij is enthousiast, kan super snel schakelen en geeft een goede opvolging.

Daryl is een enthousiaste vent met veel kennis van auto's

Daryl heb ik leren kennen als een enthousiaste vent, die veel kennis en ervaring heeft van auto's en in het bijzonder van auto's in het hogere segment. Hij heeft mij enorm geholpen bij de verkoop van mijn eigen auto en spendeerde daar veel tijd en energie in voor het beste resultaat.

Fijne samenwerking, persoonlijk hulp en veel aandacht.

Ik ben erg te spreken geweest over Daryl tijdens het gehele traject. Door alle tips en adviezen hebben we samen de ideale keuze kunnen maken en weet ik nu alles over het leasen van auto's. Ik ben ontzettend blij met eindresultaat en mijn nieuwe auto die ik over een paar weken in ontvangst zal nemen. Daryl, bedankt!

Ik heb DBS Automotive benaderd of zij mij kunnen helpen met het zoeken van een auto. Ondanks dat mijn zoekopdracht niet binnen hun normale opdrachten viel, hebben zij mij toch geholpen. Met als resultaat binnen een dag een voorstel. De dag erop zijn we bij de auto wezen kijken en twee dagen later was de auto al in mijn bezit. Ik wil DBS Automotive ontzettend bedanken voor de korte lijntjes, het meedenken en hun inzet.

Perfect geregeld.

Vorige maand besloot ik om mijn auto te gaan verkopen. Ik had hier zelf alleen geen tijd voor. Nadat ik DBS Automotive op het internet tegen kwam en de goede recensies had gelezen besloot ik contact op te nemen met Daryl. We plande gelijk een kennismakingsgesprek in. Daryl heeft alles goed en netjes voor elkaar en zijn manier van werken sprak mij erg aan! Ik besloot om de verkoop uit handen te geven. Vanaf het eerste moment werd alles voor me geregeld. Van het maken van de advertentie en professionele foto’s tot en met bezichtiging en aflevering. Alles was super geregeld. Ondanks dat ik een vrij specifieke auto had om te verkopen, wist Daryl toch binnen drie weken al een koper te hebben voor mijn BMW M50D.

Snelle TOP service

Daryl schakelt snel en is een topper in multitasken. Zakelijk wordt alles goed afgehandeld, maar je kunt ook aan hem merken dat hij een liefhebber van mooie auto's is. De combinatie van deze dingen levert een uitstekende service op.

Ware autoliefhebbers

Ik ben een autoliefhebber en zeer kritisch op een aankoop. Na een zoektocht van maanden in Nederland en Duitsland kwam ik op zondagmiddag na de kerst op de site van DBS Automotive terecht. Daar stond precies de Jaguar die ik zocht. Ik stuurde een mailtje en kreeg direct reactie terug, dat Daryl gewoon bereikbaar was. Ik had alleen geen tijd om de auto te gaan bekijken, maar dat was geen probleem. De volgende dag stond hij met de auto bij mij voor de deur. We zijn gaan rijden en hij nam alle tijd, zonder er druk op te leggen dat hij de auto wilde verkopen. In de wereld van de snelle jongens, die snel willen verkopen en zo min mogelijk garanties willen geven is deze aanpak heel verfrissend en duidelijk anders. De auto zelf was werkelijk in nieuwstaat en ik heb hem gekocht. Toen ik de auto een week later bij hem ging halen, werden we ontvangen met heerlijke koffie en een leuk cadeautje voor mijn vrouw. Ook weer zoiets wat je nergens meer aantreft. Hij nam uitgebreid de tijd om alles uit te leggen en uiteindelijk ging ik naar huis met een heel goed gevoel. Daryl, ga zo door. Je bent een echte autoliefhebber, je bent eerlijk en jouw aanpak is een duidelijke vernieuwing in autoland. Daar kunnen heel wat handelaren nog wat van leren. m.vr.gr. Arie

Over DBS Automotive

DBS Automotive biedt hét platform voor het kopen, verkopen of vinden van uw exclusieve auto. Alle auto's die wij in consignatie verkopen, vindt u terug in onze online collectie. Proefrit maken? De auto staat voor u klaar op de door u gewenste locatie. Uw exclusieve auto verkopen via DBS Automotive? Dit zijn de voordelen: No Cure, No Pay. U blijft volledig anoniem tot de daadwerkelijke verkoop. De auto blijft veilig bij u thuis staan. U bepaalt wie een proefrit mag maken. Wij kennen de markt en de merken, en helpen u de waarde te bepalen. We zorgen voor professionele foto’s. Wij hebben geen fysieke showroom. Onze kosten zijn laag. Onze tarieven dus ook. Vindt u de auto van uw dromen niet terug in onze online collectie? Dan gaan wij graag voor u op zoek. In ons wereldwijde netwerk kunnen wij elke gewenste auto voor u opsporen. Heeft u interesse? Geef mij een belletje op 085 - 077 8004. DBS Automotive – Dé exclusieve automakelaar.