Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Ik raad PPW auto’s iedereen aan. Mocht je op zoek zijn naar een occasion van goede kwaliteit dan ben je hier aan het juiste adres. Er wordt meegedacht, is vriendelijk in contact, betrouwbaar en geen 9-17 mentaliteit. Staat echt voor de klant klaar en komt afspraken na. Nog steeds enorm blij met de aanschaf van onze auto. Bedankt!!

Ik werd goed ontvangen. Patrick is transparant en eerlijk. Gewoon leuk zaken gedaan met wederzijds vertrouwen. Het was wel effe een stukje rijden maar dat was het waard.

Meer dan uitstekend

Hele goede en prettige ervaring met Patrick. Is een betrouwbaar adres voor first class automobielen.

Super fijne en nette service!

Patrick levert de auto super netjes af. Heeft snel gehandeld en zit er goed bovenop, ook is hij flexibel qua tijden met het ophalen. We zijn erg tevreden over zijn bedrijf en over hem. We hebben een prachtige auto!!

Gaat heel ver om zijn klanten tevreden te stellen.

Patrick gaat net een stapje verder om zijn klant op zijn gemak te stellen, en een succesvol aankoop te doen. Reageert snel op berichten, en is heel flexibel met afspraken.

Goede service en vriendelijk personeel

Wij hebben onze Audi a3 Cabrio hier vandaan, wat een top service en super vriendelijke heren. Als we vragen hebben kunnen we deze altijd stellen en wordt er direct op gereageerd. Zeer positief over dit bedrijf!

Goede service en vriendelijk bedrijf.

Super goed contact en zeer vriendelijk.

Super goed contact en zeer vriendelijk.

Vriendelijk en zonder druk

In verband met mijn drukke agenda was ik beperkt om af te spreken, maar Patrick was daar heel flexibel in. Zo hebben we op zondag een proefrit gemaakt. Patrick luistert goed, is vriendelijk en behulpzaam. Hij denkt graag met je mee! Zeer fijn om op deze manier zaken te doen!

Erg goed geholpen aan een nieuwe auto

Klantvriendelijk, neemt de tijd, goede service en veel info. Betrouwbaar en aardig.

Top bedrijf met excellente servies

Warm ontvangst in een mooie zaak, sympathieke eigenaar heeft verstand van zijn auto's en neemt ruim de tijd voor zijn klanten. Denkt met je mee is snel in zijn communicatie lekker via de whatspp. Hij hanteert eerlijke prijzen en prima servies.

Zo zou het overal moeten zijn

In augustus 2022 een BMW 5 serie gekocht bij PPW. Direct bij binnenkomst merk je al dat Patrick zijn werk serieus neemt. Keurig nette showroom en hij neemt uitgebreid de tijd voor zijn klanten. Ook bij ophalen auto en afhandeling zijn het net de kleine details die het een prettige ervaring maken: Nieuwe auto nog even opgepoetst, kwart tank benzine zonder dat we dit afgesproken hadden en Patrick heeft zelfs nog wat uit mijn inruiler teruggestuurd per post. PPW bewijst dat een gebruikte auto kopen een fijne ervaring kan zijn.

Top service!!

Echt aanrader! auto was zoals beschreven. Zeer nette prijs. Zeer klantvriendelijk

Patrick is een serieuze man waar je alles mee kan bespreken als het om de autos gaat. Maar daar in tegen laat die toch lekker je gang gaan om deze auto goed te bekijken en uiteraard een test rit te maken. Heb zelf een cooper S bij hem gekocht die daar super verzorgd stond en na een test rit was ik om, om de cooper mee te nemen. Alles was door patrick goed geregeld. En buiten dat alles om kon je ook gewoon een lekker praatje maken met een bak koffie. Dankje wel Patrick voor de goeie verzorging en het regelen.

betrouwbaar en kwaliteit

Mooie Ford Feista gekocht met een prima km stand. PPW auto´s is een prettige garage aankoop en inruil was zo geregeld. geen schone schijn gewoon echt mooie auto´s voor een goede prijs

Goeie service

Goede service. Kon niet binnen de openingstijden komen toen gewhatsapt met de eigenaar en ik kon daarna komen op afspraak. Snel een deal kunnen maken de auto die ik heb gekocht is van goede kwaliteit en 2 maanden na aankoop nog geen enkele gebreken vertoond. Al met al een prettige ervaring.

Goede service en contact

Snel afspraak kunnen maken, hier mijn eerste auto gekocht. Bevalt na een week nog top!

Prima aankoop!

Patrick heeft een keurige geïmporteerde BMW geleverd. Vriendelijke benadering.

Zeer tevreden! Persoonlijk en snel geholpen

Goed aanbod, keurig en net.

Geweldige service

Zéér vertrouwd,ik ben super tevreden met mijn nieuwe aanwinst de BMW X1

Keurig geholpen en alles volgens afspraak geregeld!

Mooie moderne zaak met vriendelijke eigenaar. Klant is koning bij PPW en wij zijn erg tevreden kunnen vertrekken met een mooie auto!

Nette zaak, super auto

Begin mei heb ik een schitterende BMW 530 gekocht bij Patrick. Hij heeft daarbij ook snel actie ondernomen om er een trekhaak op te zetten, wat betekende dat we binnen 5 dagen onze nieuwe auto konden ophalen. Keurige zaak, prettige en snelle communicatie, zeker aan te raden.

Top service!

We werden heel goed en vriendelijk geholpen. Uiteindelijk met een hele mooie mini cooper countryman de deur uitgereden. Echt een top zaak!

Helemaal TOP!

Wij zijn voor de volle 100% tevreden met de aankoop van onze Mini Countryman!! We kunnen niet anders zeggen dan professioneel, zeer vriendelijk en behulpzaam, eerlijk en een top service, zelfs tot aan de deur! Bij de volgende zoektocht naar een auto kijken we eerst naar het aanbod bij PPW Auto’s. Kortom: Een erg mooi bedrijf met een zeer vriendelijke en kundige eigenaar. Veel succes Patrick, je hebt een heel mooi bedrijf!! Van ons een dikke 10!