Goede garage met eerlijke en snelle service

Als je naar de garage gaat met je auto word er gelijk gekeken wat er aan de hand is en word het gelijk gemaakt zodat je weer zonder problemen veilig de weg op kan mocht het toch iets groots zijn kun je vervangend vervoer krijgen zodat jij je ding toch kan doen en onder tussen je auto gemaakt word en je je auto als nog aan het eind van de dag of anders de volgende ochtend op kan halen top service

Goed en kundig geholpen

Na deze guide ervaring zullen we vaker terug gaan naar deze garage.

Vakmanschap en eerlijkheid

Een auto is gewoon een duur ding om te hebben. Daarom is het voor mij belangrijk dat ik weet dat ik ergens terecht kan waar ik een reële prijs betaal voor mijn onderhoud of reparatie. Fijne mensen daar die de tijd nemen om je te helpen.

• Bereikbaarheid

Goede service en altijd meedenkend

Wij komen nu al een aantal jaar bij vda autoservice, en we hebben altijd een goede ervaring er word altijd meegedacht tot oplossingen. Paul en zijn team zijn zeer deskundig en altijd open en eerlijk. Zeker een aanrader!

zeer tevreden

zeer te vrede met het repareren van mijn auto

• Bereikbaarheid

Kundige vakgarage, fijne service & dito communicatie

Er was meer tijd nodig om mijn auto te repareren, dat werd duidelijk uitgelegd. Uiteindelijk alles vervangen wat noodzakelijk was zodat wij veilig op zomervakantie kunnen. Een fijn en veilig gevoel! Paul & zijn mannen weten raad!

Super lieve vakkundige mensen

Kan er altijd met wat voor probleem met m'n auto daar terecht. Eerlijkheid staat daar op de eerste plek. Daarnaast maken ze je auto vakkundig en voor een goede prijs!!

klantvriendelijk

goede service

• Bereikbaarheid

Heel betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Ik ben al jaren klant en heb nooit een vervelende of moeilijke situatie ervaren.

• Bereikbaarheid

zoals altijd weer een perfecte service

in 1 woord Prima!

• Bereikbaarheid

Goede service en fijn personeel!

Personeel is deskundig fijn in de omgang. En altijd helder over de status van de auto en eventuele toekomstige reparaties die er aan zitten te komen.

• Bereikbaarheid

Snel, grondig en vakkundig!

Binnen een week mijn aandrijfas geleverd en gemonteerd!

• Bereikbaarheid

Goeie reparaties, service en uitleg en zeer vriendelijk. Mooi bedrijf!!

accuraat garagebedrijf

vriendelijke en professionele service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Afspraak is afspraak

Uitstekend bedrijf ondanks dat het geen dealer dreint van een merk is.

Vriendelijk, persoonlijk en deskundig

Altijd tijd, zo nodig even tussendoor, meedenken wat een zinnige oplossing voor een probleem is.

Flexibel en betrouwbaar

Mijn 25 jaar oude auto heeft me in korte tijd een paar keer laten staan. Telkens wat anders en onvoorspelbaar, maar VDA zorgde dat ik weer snel mobiel was en het in orde.

IS GOED

prima service kan niet beter

• Bereikbaarheid

Goed en eerlijk advies. En dat is erg belangrijk als je zelf weinig van auto's weet.

Bij VDA is je auto in goede handen. Er wordt goed advies gegeven over eventuele defecten en de oplossingsmogelijkheden. De service is prima in orde.

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar, afspraak is afspraak. Ontzettend fijn!

Ontzettend fijne garage, praktisch, betrouwbaar en afspraak is afspraak.

Geweldige service

Doen wat beloofd wordt.

Prima!

Jong team met ouderwetse goede service en betrokkenheid.

• Bereikbaarheid

Stond stil voor de stoplichten omdat moto stopte. Belde en binnen 15 min waren ze er om te helpen. Fantastische service!!

• Bereikbaarheid

Zoals vaak een goede service en hulp.

Een afspraak maken en rekening houden met ons is nooit een probleem. Alle mankementen zijn weer opgelost.

• Bereikbaarheid

VDA blijft met de klant meedenken .

Nadat bij de de vorige beurt wat aandachtspunten waren geobserveerd aan mijn auto werden deze nu bij mijn APK keuring in goed overleg en de juiste volgorde opgelost . Vooraf was er prima contact over de tijd dat ik mijn auto kon missen . De onderhoudsverwachtingen werden vooraf goed en duidelijk in beeld gebracht . De praktijk APK keuring , onderhoudsbeurt en de aandachtspunten waren zorgvuldig keurig en correct controleerbaar naar verwachting uitgevoerd. Daarna bleek de factuur ook netjes overzichtelijk en klantgericht opgesteld te zijn . Complimenten aan allen voor de prettige communicatie .

Bitswijk 15

5401 JA Uden

Over VDA Autoservice

VDA Autoservice voor Goed en Duidelijk Onderhoud aan uw Auto. Actief sinds 2006 en uitgegroeid van een kleine garage thuis in de schuur naar een alround garagebedrijf waar alle vookomende reparatie's uitgevoerd. Het stelllen van een goede diagnose staat hoog in ons vaandel om een duidelijk reparatie voorstel te doen naar u als klant. Wij onderhouden ook Hybride en Elektrische auto's. Verder kunt u bij ons terecht voor Aircoservice, Accu controle, Bandenservice, Spoelen van automatische versnellingsbak / DSG, Bandenservice, Bandenhotel hebben wij inpandig voor uw winterbanden opslag, Uitlijnservice. Een kleine greep uit onze activiteiten. Graag tot ziens Team VDA Autoservice

Over Autoservice Totaal