Betrouwbaar vakwerk

Keurig schilderwerk volgens afspraak. Bij verandering in de planning netjes gecommuniceerd (wat je tegenwoordig zelden ziet). Een betrouwbaar schildersbedrijf, waar je zonder twijfel je schilderwerk door kan laten uitvoeren!

• Indien anders: Buren
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vakwerk! Op een plezierige manier en tegen een goede prijs.

Frenk en Kit-San zijn er echt op uit om de klant tevreden te stellen. Met het absolute vakwerk dat ze leveren, hun oog voor detail en door meer te doen dan je verwacht. Bijvoorbeeld het schoonmaken van ons kunststof dakkapel. En dat allemaal op een rustige, prettige, opgewekte manier. Je kunt goed merken dat ze hart voor hun werk hebben. En alles steeds in goed overleg en tegen een scherpe prijs. We zijn heel tevreden over hun werk en het resultaat.

• Gegeven advies N.v.t.
  • Indien anders: We hebben Frenk en Kit-San ergens aan het werk gezien
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium

Uitstekend vakwerk

Het team van den Breul, Frenk en Kit-San, is een energiek en levenslustig echtpaar dat met grote inzet, vakkundig ons huis buiten in de verf heeft gezet. Daarnaast zijn de paar kunststof kozijnen grondig gereinigd. Op enkele plaatsen moest restauratie plaatsvinden en met behulp van epoxyhars is dat behendig en onzichtbaar hersteld. Wij kunnen dit team van harte aanbevelen.

Perfecte dienstverlening

Ik had gelijk een goed gevoel bij de aanpak van Frank en hij en Kit hebben mijn hoge verwachtingen helemaal waargemaakt. Het schilderwerk is heel netjes en robuust, alle oneffenheden zijn hersteld, de communicatie is prettig en het is drie weken lang goed gezelschap geweest. Frank is een 100% vakman met oog voor detail en zal bij iedereen 100% vakwerk afleveren.

• Indien anders: -
  • Indien anders: -
  • Uw tips voor deze offerte Geen tips: keurige offerte.

Snel en vakkundig werk geleverd!

Verschillende offertes aangevraagd voor mijn buitenschilderwerk. Van den Breul had een scherpe prijs EN kon direct beginnen, terwijl andere schilders minstens een half jaar later pas konden. Ook de offerte bevatte een zeer duidelijke werkomschrijving. Van den Breul werkt zeer netjes, precies en vakkundig. Ook houtrot in een drempel was perfect gerestaureerd.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Heel erg tevreden over het resultaat!

We zijn erg tevreden over het schilderwerk (muren, plafond en houtwerk woonkamer) en de service. Ze zijn erg perfectionistisch en als ze het niet goed vinden, dan doen ze het over. Ze werken erg netjes en secuur. De afstemming van zaken verliep erg vlot en professioneel. Ze gaan echt voor een tevreden klant. Wij kunnen ze zeker aanbevelen!

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Nette vakmensen met liefde voor hun vak

Wij zijn super tevreden over de resultaten van het schilderwerk. Er wordt grondig te werk gegaan zelfs houtwerk dat niet geschilderd hoefde te worden werd schoongemaakt om het totaalplaatje als nieuw af te leveren. Dat getuigd van jullie motivatie echt iets moois af te leveren bij de klant, ze hebben er plezier in en dat zie je ook af aan het resultaat. Heel veel dank voor jullie inzet en ook vlotte werk!! Geen weken in de steigers maar met twee man sterk lekker doorgepakt. Wij kunnen er weer voor jaren tegenaan.

• Indien anders: google
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte bij binnenwerk hadden we verschil van verwachting bij type verf, dat had iets beter gemanaged kunnen worden op voorhand maar hebben jullie goed opgelost door andere verf te kiezen

Zeer te vreden

Frenk&Catsan een super hard werkende duo. Perfectionistisch kan ik zeggen zo vakkundig schuren en schilderen. En heel netjes! Wij zijn zeer tevreden een hele nieuwe trap! Peter&Therese Vleuten

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Top kwaliteit in schilderwerk met een vertrouwd gevoel

Met een vertrouwd gevoel hebben wij onze sleutel aan Frenk en Kit-San overgedragen. Hun open en vriendelijke communicatie was heel prettig en schept meteen vertrouwen. Er wordt goed afgestemd wat ze van plan zijn en respecteren je leefomgeving. Daarnaast kwam het geoffreerde en gefactureerde bedrag ook volledig overeen en is er geleverd wat beloofd was. Ze hebben onze verwachtingen overtroffen! Je merkt direct dat je met vakmensen met passie voor hun vak te maken hebt.

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Weer trots op mijn voordeur

Frenk heeft onlangs mijn voordeur geschilderd en ik ben echt onder de indruk van het resultaat. Het lakwerk was in een slechte staat en Frenk heeft keurig en geduldig alle oude verf verwijderd tot op het hout, en daarna meerdere lagen primer en lak aangebracht (met schuren en repareren tussendoor) totdat hij zelf tevreden was met het resultaat. Mijn voordeur ziet er weer prachtig uit.

Prima schilder

Goed duo samen. Schilder heeft boel goed op orde, geen omkijken naar. Regelen hun eigen ‘ding’, werken netjes en ruimen iedere dag de rommel ook netjes op.

Netjes werkende vakman

Bijzonder vriendelijk echtpaar. Communicatie (telefonisch en e-mail) is prima. Alles werd keurig afgeplakt. Zeer tevreden over het schilderwerk. En na afloop werd alles opgeruimd en schoon gemaakt.

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Topkwaliteit schilderwerk van een vakman

Van den Breul is op en top een vakman. Hij schildert een huis met dezelfde kwaliteit en perfectie als Rembrandt de Nachtwacht. Zijn bescheidenheid, netheid en klantvriendelijkheid sieren hem. Zijn hart zit in zijn schilderwerk. Hij schildert met passie. Alsof hij zijn eigen huis schildert! Houtrot behandelt hij kundig. Daarvoor is geen timmerman nodig. Hij biedt standaard 4 jaar garantie op zijn schilderwerk. Voor zijn werk vraagt hij een eerlijke prijs. Meerwerk wordt altijd open en vooraf besproken. Betrouwbare schilder!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Promotiemateriaal
  • Uw tips voor deze offerte Meerwerk specifieker benoemen

Deze schilder levert zeer hoge kwaliteit. Een echte perfectionist!

Wij zijn vol lof over deze schilder. Werkt zeer netjes en perfectionistisch. Alle kleine putjes worden vakkundig verwijderd, extra lagen verf aangebracht, niet zuinig met materialen, neemt alle tijd, waardoor het resultaat geweldig is en zeer duurzaam. Verflaag die er nu op zit gaat langer mee dan gemiddeld (werd ook bevestigd door andere schilder die het resultaat zag). Daarnaast zijn ze heel aardig en communiceren ze goed over de werkzaamheden.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Onze eigen website

Vakkundig

Goede ervaring met dit schilderbedrijf. Ze werken erg netjes en vakkundig en het beloofde resultaat hebben ze meer dan waar gemaakt! Kortom een erg tevreden klant.

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Secure en nette werkers en prettige mensen om in huis te hebben.

Echt vakwerk geleverd!

Binnenschilderwerk laten uitvoeren door van den Breul. Echt vakwerk geleverd, met veel oog voor de details. Geen moment het gevoel gehad dat er haast was, of dat er iets afgeraffeld werd. Alles met aandacht uitgevoerd. Ook niet onbelangrijk: Fijne communicatie en alles in goed overleg tijdens het offertetraject en het schilderwerk in huis. Kortom, een aanrader!

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Het ziet er weer als nieuw uit

Nadat Frenk & Kit-San de buitenkant in de zomer na volle tevredenheid hadden geschilderd, hebben wij ze gevraagd om in de winter een groot deel van de binnenkant te schilderen. Met name de oude trap en alle oude deuren waren een behoorlijke pittige klus, maar zien er nu weer als nieuw uit (met de trap had ik dat verwacht, maar dat de deuren er ook weer als nieuw uit zouden komen te zien was boven verwachting). Frank & Kit-San zijn perfectionistisch, dus ze zijn niet snel tevreden. Ze werken zeer netjes en nauwkeurig en het schilderwerk ziet er dan ook voortreffelijk uit (naast de trap en deuren, betreft dat ook de muren en plafond). Ze gebruiken kwaliteitsapparatuur/ spullen en verf. Met het perfectionisme moet je wel rekening houden dat het schilderwerk wat langer duurt, maar het resultaat is daar dan ook naar. Erg fijn, omdat het huis weer als nieuw voelt.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Eerdere ervaring

Geweldig schilderwerk geleverd!

Frenk is een vakman in zijn beroep. Daarnaast is oprecht, betrouwbaar en hard werkend. De klant is koning. De prijs-kwaliteit is zeker goed. Ik beveel hem zeker aan We vragen hem zeker na het binnen schilderwerk terug voor het buitenwerk.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.

Onze ervaring: 100% TOP!

Een vakman die werkt zoals het hoort! Schoonmaken, schuren, voorbehandelen. In meerdere lagen schilderen, tussendoor goed laten drogen. Netjes en schoon achterlaten. Garantie geven. Wij zijn heel tevreden!

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Goed en nauwkeurig werk geleverd!

Klantgerichte, goede en vriendelijke dienstverlening. Mooi en goed afgewerkt is er afgeleverd.

Top werk geleverd.

Frenk is een bijzonder grondige en nette schilder. Door de gedegen aanpak duurt het wellicht wat langer dan bij andere schilders, maar het resultaat is daar ook naar. Desondanks blijven de prijzen fair. Wij zijn zo tevreden over het geleverde werk voor de buitenkant dat we hem direct hebben gevraagd om in de winter binnen te komen schilderen.

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Prima kwaliteit schilderwerk en goede communicatie

Frenk (soms samen met z’n vrouw) heeft bij ons de buitenkant vh huis incl dakgoot, kozijnen, Dakgoot/regenpijp, etc gedaan. Communicatie en samenwerking ging prima ook in Corona tijd. Huis ziet er weer prachtig uit. Er moest een stuk (versleten) regenpijp vervangen worden en dat duurde even. Het werk was al klaar maar Frenk kwam zonder problemen nog ‘s langs om dat af te maken. Erg prettig allemaal en zeer tevreden.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: Frenk was aan het werk bij een huis in de straat
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Een betrouwbare, vakbekwame schilder, die eer in zijn werk stelt.

Wij hebben een positieve ervaring met Het schildersbedrijf van den Breul. Op de eerste plaats levert hij vakwerk af en is hij pas tevreden als hij zijn hoge norm van kwaliteit heeft bereikt. Daarnaast is hij betrouwbaar in zijn afspraken en plezierig in de omgang.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder