Een vakman die weet waar hij het over heeft en het ook waarmaakt

Vooraf aan de opdracht hebben we eerst kennis gemaakt en wij als opdrachtgever en SAM als opdrachtnemer om te bekijken of het zou klikken tussen ons. Hierdoor kon SAM onze wensen vertalen in de werkzaamheden die hij zou aannemen dat aan onze wensen zou voldoen. Materialen, kleuren, tijd en planning zijn vooraf besproken en vertaald in een offerte. Uiteindelijk is de gehele klus uitgevoerd zoals was afgesproken en binnen de tijd en prijs. Nadat het appartement ingericht was werden alle restpunten en andere werkzaamheden door SAM nagelopen en afgewerkt. Sam werkt erg netjes en precies. Ruimt na afloop van de werkzaamheden alles op en neemt het mee.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: via een woninginrichter
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte altijd goed checken dat is in principe altijd noodzakelijk bij iedere offerte van wie dan ook.

Sam is een van de beste vakmannen

Sam is een vakman die je graag je projecten laat uitvoeren. Zijn kennis en kwaliteit zijn uitmuntend. Verder is hij een van die vakmannen die zeer goed communiceert en de juiste verwachtingen bij mij heeft neergelegd over het eindenresultaat, plannen en kosten. kers op de taart is zijn creatieve vaardigheid. Hij heeft de muur van de slapkamer van mijn dochter geheel; in overleg maar vooral naar zijn inzicht opgeleverd waardoor er een prachtige en unieke wand is ontstaan. Sam zijn project is een aanwinst voor deze woning. Ik zou het op elk volgend project weer willen contracteren.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Uw tips voor deze offerte geen, was 100% duidelijk

Sam is prettig in omgang, denkt mee en werkt heel precies en netjes!

Sam heeft er bij ons echt weer wat moois van gemaakt. We komen zeker bij hem terug wanneer er weer iets is.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Eerdere goede ervaring
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Goed produkt afgeleverd

Plezierig in omgang. Goed, strak en netjes gewerkt in de woning die al bewoond was. Goede en duidelijke offerte geleverd. Vinden wij belangrijk. Luistert heel goed naar je wensen en is flexibel in de afspraken. Indien nodig ook welkom voor de rest van de woning.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Indien anders: N.v.t.
  • Indien anders: Aangeraden door derden.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Over SAM Onderhoud

Gespecialiseerd in binnenschilderwerk maakt SAM het interieur compleet.