Makkelijke website, snelle levering,

Goede ervaring

Netjes verpakt en heel erg blij met het nieuwe kleed, ligt mooi in de woonkamer!

Mooi vloerkleed

Ik ben erg blij met het vloerkleed heel snel geleverd ook!

Tevreden met de bestelling bij vintagecarpet, snelle levering en dat ook nog eens in deze tijd! Zeker een aanrader

Mooie producten en snelle levering

De salontafel set Bart staat heel erg mooi in onze woonkamer en kwam nog sneller dan verwacht!

Tevreden.

Wat ik had besteld en zoals ik het mij had voorgesteld, zo heb ik het ook ontvangen. Zeer tevreden.

Heel erg tevreden

4 stoelen besteld, kreeg ik de volgende werkdag al geleverd. Terwijl het volgens de website wel een week kon duren. Dus erg tevreden mee!

Over Vintage Carpet

Op zoek naar mooie meubelen van hoge kwaliteit voor een lage prijs? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Vintage Carpet biedt een ruim assortiment aan voor elk budget. De collectie bestaat uit vloerkleden, tafels, kasten, stoelen, banken, wanddecoratie en woonaccessoires. Waarom Vintage Carpet? ✓ Gratis bezorging in Nederland* ✓ 14 dagen retourrecht ✓ Een ruim assortiment ✓ 24/7 geopend ✓ Fijne service ✓ Eigen Showroom

Kiyoh Reviews