Goede Kwaliteit, matige klanteservice

De zonnenpanelen zijn van goede kwaliteit en goed aangelegd. Bij de pre-sales zijn er wel een paar dingen onhandig gelopen, waardoor we toch niet helemaal tevreden zijn. De offerte was slecht opgesteld en achteraf hebben we 3% extra moeten betalen, omdat dit niet goed gecommuniceerd was. Dit kwam door Niyata, echter er was geen enkele tegemoetkoming van hun kant. Ik twijfel in de aanbeveling, ik zou ze aanbevelen omdat we erg blij zijn met de zonnenpanelen, maar de klantafhandeling was erg raar, zeker omdat we een groot bedrag betaalde en er moeilijk werd gedaan over een relatief klein bedrag.

• Vakkundige installatie
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Er zijn afspraken te maken die men ook nakomt.

• Vakkundige installatie
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

• Nazorg en Garantie

Gebeld met bedrijf werd goed geholpen duidelijk Aan te raden bij andere mensen

• Nazorg en Garantie

Amsterdamsestraatweg 632 3555HX Utrecht

+31 (0) 84 8671 060

Over Niyata Energy

NIYATA Energy is al meer dan 18 jaar (inter)nationaal een betrouwbaar partner op hetgebied van duurzame energieoplossingen. Wij zijn ervan overtuigd dat zonne-energie eengrote rol gaat spelen in het verduurzamen van onze energievoorziening. Zonne-energie Voor iedereen NIYATA Energy maakt duurzame zonne-energie nu en de komende jaren voor iedereen een toegankelijke en een laagdrempelige te nemen stap. In de afgelopen jaren hebben wij dan ook duizenden huiseigenaren en ondernemers voorzien van zonnepanelen. Duurzaam wonen, slim ontzorgen. NIYATA Energy.