Professioneel

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel Goede service en duidelijke communicatie

• Klantencontact

Van advies tot installatie: Top geregeld!

Vanaf het eerste gesprek een goed gevoel gekregen. Geen verkoop praatje, maar op maatwerk gebaseerde advies. Geen opdringerige verkopers. Ook de installatie ging zoals beloofd. Voor de belasting teruggave gaan ze een stap verder en ontzorgen hier volledig. Achteraf nog van mijn de adviseur bij Niyata een belletje gehad of alles naar wens was en of ze nog iets konden betekenen. Al met al top. Beveel het zeker aan.

• Klantencontact

Geheel volgens afspraak, top geregeld!

Meerdere offertes gevraag van verschillende partijen. Gekozen voor Niyata Energy op basis van prijs, advies en betrouwbaarheid. Én niet te vergeten: niyata heeft zelf installatie teams en besteden het dus niet uit (wat vele ander wel doen!!!) Heldere uitleg, komen afspraken na. Ervaren monteurs die netjes werk leveren. Super tevreden!

• Klantencontact

Zeer tevreden! Snelle en deskundige service. Juiste keuze!

Mijn buurman (ook tevreden klant van NIYATA) stuurde mij de website en contactgegevens door. Na de dakcheck op de website van NIYATA werd er contact opgenomen door Guus. Guus nam echt de tijd voor uitleg en een duidelijke offerte. Alle afspraken werden nagekomen en bereikbaarheid voor als ik vragen had was goed. De monteurs van vandaag waren zeer vriendelijk, vak bekwaam en alles was zeer snel voor elkaar. Een echte aanrader!

• Klantencontact

Inmiddels liggen m’n zonnepanelen al een paar jaar geld te verdienen. Destijds kreeg ik snel een duidelijke offerte, stond het installatie team binnen drie weken voor de deur. Razendsnel lagen de panelen op het dak en sindsdien kan ik via een app uitstekend monitoren wat de opbrengst is. Een probleemloos traject. Een dikke aanbeveling voor het Niyata-team.

• Klantencontact

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen

Vanaf eerste contact tot en met de montage bijzonder prettige ervaringen. Alles duidelijk en overzichtelijk. Vriendelijke, snelle en zorgvuldige installateurs. Vanaf de offerte tot en met de aanvraag btw-teruggave verloopt het proces gemakkelijk. Ook telefonisch en via de mail wordt je uitstekend geholpen. De dag van plaatsing verliep ook vlekkeloos. Keurige nazorg over de werking van de panelen. Hele dikke vette 1!

• Klantencontact

Goede, vriendelijke service, ook na de installatie

De mensen van Niyata zijn deskundig, vriendelijk en behulpzaam bij de wensen die ik had o.a. voor de leiding binnenshuis. Alles prima geregeld.

Prijs kwaliteit is goed

Goede service en goed uitleg.

• Klantencontact

installatie had wat hobbels maar is prima opgelost, tevreden!

Tevreden met mijn zonnepanelen. Nu hopen op een goed zonne-jaar :-)

• Klantencontact

professioneel, zeer klantvriendelijk en service gericht.

Nu bijna 2 jaar geleden in contact gekomen met Niyata en na het eertse gesprek een offerte ontvangen. Prijs kwaliteit verhouding zag er goed uit. Er was wederzijds vertrouwen dus de opdracht werd Niyata gegund. Tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad. alles functioneert zeer naar wens.

Deskundig en betrouwbaar

Mijn ervaring met NIYATA is zeer goed geweest. Intussen liggen er 16 panelen op mijn dak te shinen! Er moet nog één klein dingetje aangepast worden, maar daar gaan we zeker ook tevreden over worden. Ik zou het werk en de contacten met NIYATA omschrijven als snel, deskundig, betrouwbaar en supervriendelijk. Voor de tweede batch ga ik zeker weer naar NIYATA.

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden! Snelle en deskundige service. Juiste keuze!

Mijn buurman (ook tevreden klant van NIYATA) stuurde mij de website en contactgegevens door. Na de dakcheck op de website van NIYATA werd er contact opgenomen door Lars. Lars nam echt de tijd voor uitleg en een duidelijke offerte. Alle afspraken werden nagekomen en bereikbaarheid voor als ik vragen had was goed. De monteurs van vandaag waren zeer vriendelijk, vak bekwaam en alles was zeer snel voor elkaar. Een echte aanrader!

• Nazorg en Garantie

goede communicatie, snel en kundige installatie

Vorige week zijn 10 zonnepanelen aangebracht op ons dak. we konden goed overleggen over het plaatsingsplan en dat ter plekke. nog aanpassen. De aanpassing van de elektrische installatie was snel en deskundig. goede uitleg over de aanpassingen en de werking van het systeem.

• Vakkundige installatie
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik had meteen een goed gevoel

Mijn ervaring met Niyata is uitstekend. Alles werd mij helder uitgelegd van te voren en nu de zonnepanelen op het dak liggen, keurig netjes, voel ik me rijk!!

• Nazorg en Garantie

Top Service en snelle levering/montage.

Wat ik fijn vond was dat ook de subsidies zijn geregeld door niyata.

Professioneel en zeer behulpzaam

De samenwerking met Niyata voor de offerte verliep goed, hoewel we vaak weer nieuwe vragen hadden. Ook de installatie verliep naar wens, incl. de diverse elektrische leiding die door de koof binnenshuis moesten lopen wat best een lastige klus was. Bij het plaatsen van de steiger in de voortuin is zorgvuldig omgegaan met de beplanting zodat er niets is kapot getrapt, en nauwelijks wat takjes zijn gebroken. Dat was lastig maar is goed gegaan.

Perfect geregeld

Afspraken worden na gekomen, super service! Alles wordt heel duidelijk uitgelegd van begin tot eind. De offerte, het installeren en de BTW-teruggaaf. Bedankt.

• Nazorg en Garantie

Heb een buurman naar NIYATA verwezen. De panelen liggen er inmiddels. - Na contact kwam de offerte snel - Offerte was voordeliger dan andere aanbieders - A-kwaliteit producten zijn toegepast - Installatiedatum is op een door ons gekozen datum vastgelegd - Installatiedatum binnen 2 weken na akkoord offerte - Aardige kerels, mooi op tijd! - Installatie binnen 1 dag klaar - BTW-teruggave snel geregeld Kortom, van begin tot eind heeft NIYATA ons bijgestaan. Alles werd door NIYATA geregeld en werd goed gedaan. Een aanrader.

Van A tot Z goed geregeld | Juiste keuze

Vanaf dag 1 was communicatie helder en duidelijk. Verschillende offertes ontvangen van diverse bedrijven. Gekozen voor NIYATA vanwege het gevoel dat zij mij gaven wat betreft kwaliteit en natuurlijk een passend offerte. Verwachtingen zijn volledig nagekomen. Tevreden.

Bedankt voor het installatie en nazorg

Bedankt voor het installatie en nazorg

Snel en vakkundig

Kwaliteit en perfectie

Van begin tot einde goed begeleid. Goede en heldere communicatie, vriendelijk en meedenkend gedurende het hele proces. De installatie ging netjes, snel en professioneel. Ook hier duidelijke uitleg en goede communicatie. Het eindresultaat is boven verwachting! Laat de zon nu maar schijnen.

Vakkundig en flexibel.

Goed geholpen door dit bedrijf. Ondanks de drukte is de laadpaal snel geplaatst, tegen een gunstig tarief en met goed advies.

• Vakkundige installatie
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

De zonnepanelen die geplaatst zijn werken prima.

De zonnepanelen die geplaatst zijn werken prima en met het Growatt Dashboard programma is het handig om de opbrengst te volgen.

Goed geregeld

Komen afspraken na gewoon goed

Over Niyata Energy

NIYATA Energy is al meer dan 18 jaar (inter)nationaal een betrouwbaar partner op hetgebied van duurzame energieoplossingen. Wij zijn ervan overtuigd dat zonne-energie eengrote rol gaat spelen in het verduurzamen van onze energievoorziening. Zonne-energie Voor iedereen NIYATA Energy maakt duurzame zonne-energie nu en de komende jaren voor iedereen een toegankelijke en een laagdrempelige te nemen stap. In de afgelopen jaren hebben wij dan ook duizenden huiseigenaren en ondernemers voorzien van zonnepanelen. Duurzaam wonen, slim ontzorgen. NIYATA Energy.