Super service bij Niyata!

Deskundig, betrouwbaar, prima installateurs. Van start tot montage binnen drie maanden. Zeer tevreden na installatie in jan-2023. Nu, na 14 maanden, op maandagmiddag een probleem gemeld en op dinsdagochtend is het probleem aan huis opgelost. Sneller kan niet. Super service!

Had een 10 kunnen zijn

In november 2023 hebben we besloten voor zonnepanelen te gaan en hebben een offerte via onze energieleverancier aangevraagd. Op 29-11 gebeld door een accountmanager. Met hem e.e.a. doorgenomen en ook aangegeven dat er een nieuwe groepenkast geplaatst moet worden met 4x 16A, 1 kookgroep en een WCD. Dezelfde middag was de offerte binnen. Omdat ik een speciaal merk groepenkast wilde heb ik dat per mail aangegeven en is de offerte aangepast omdat wat ik wilde €350,- duurder was. Deze offerte is 30-11 akkoord gegeven. Op 11-12 is er een schouw geweest en hebben we alles besproken en doorgenomen. De Installatie vond plaats op 22-12. Dit werd kundig en snel door vriendelijke techinci gedaan alleen bleek dat de kookgroep en WCD niet in de groepen kast aanwezig was. Dit heb ik aangegeven aan de persoon van het hoofdkantoor die belde of alles goed was gegaan. (Tot zover zou ik een 10 geven) De missende onderdelen konden alleen geplaatst worden indien ik nogmaals €350,- betaalde via een nogmaals aangepaste offerte. Dit laatste is uiteraard onterecht en de terugbetaling heeft is inmiddels gedaan, alleen jammer dat het iets te lang geduurd heeft. Maar eind goed, al goed. :)

Probleem opgelost

Het was een mis communicatie tussen mij en bedrijf na een overleg probleem opgelost.

• Klantencontact

Het spijt ons te horen dat je ervaring met ons bedrijf niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen hoe belangrijk het is om afspraken na te komen en we vinden het vervelend dat er sprake was van miscommunicatie. We zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat we onze communicatie verbeteren en dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Mocht je bereid zijn om ons nog een kans te geven, dan staan we klaar om het goed te maken en je alsnog de service te bieden die je verdient. Bedankt voor je feedback, dit helpt ons om te groeien en ons te verbeteren.

Zeer klantvriendelijk en super snel.

Vandaag 8 zonnepanelen laten instaleren door Niyata Energy en daar ben ik zeer tevreden over. Vanaf aanvraag van de offerte tot en met installatie van de app en bij alle tussenstappen word je begeleid en krijg je informatie over waar je in het proces staat. Ze reageren snel en adequaat en leveren wat ze beloven. Leuk installatie team. Doorlooptijd van aanvraag voor een offerte en de daadwerkelijke instalatie korter dan 20 dagen!

Snel en goede service

Marktconforme prijs/kwaliteit en springt eruit door snelheid en service. De monteurs losten ter plekke ook problemen op die bij de schouw anders ingeschat waren. Erg tevreden!

Kon niet beter

Goede voortraject en afhandeling . Alle afspraken nagekomen en netjes gewerkt en ook alles opgeruimd. Had de pech dat er een probleem was met de omvormer maar deze werd netjes opgelost na een telefoontje gingen ze er gelijk mee bezig en de communicatie om het het te lossen ging zeer goed en met resultaat.

• Klantencontact

Netjes, snel en klantgericht.

Het gehele aanvraag traject verliep soepel met één en dezelfde contactpersoon. Nadat de wensen duidelijk waren en alle vragen beantwoord een nette offerte dezelfde dag nog. Wat ook positief was, is een schouwbezoek op locatie. Een deskundige komt kijken of de geplande installatie ook daadwerkelijk uitgevoerd kan worden. Tijdens deze schouw wordt er uitgelegd hoe de installatie gaat verlopen en ook hier is er volop ruimte voor het stellen van vragen. Een drietal monteurs hebben de panelen aangelegd en de installatie in de meterkast naar tevredenheid uitgevoerd. Al met al zeer tevreden over het gehele traject. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen, een korte uitleg over de werking van het systeem en de componenten in de meterkast. Een handleiding op de website zou hier een uitkomst bieden.

Uitstekend!

Het bestelproces van de zonnepanelen verliep soepel, daarna een schouw. Hierbij werd ik goed geadviseerd. Door mijn wens om de omvormer in de schuur te plaatsen duurde het gehele proces iets langer. Niyata en m.n. dhr. Guus Rekveld gingen hier geduldig mee om. Dit geldt ook voor het plaatsen. Bij vragen kreeg ik direct antwoord of werd de vraag opgepakt door een andere afdeling. Zo is er vlot een extra paneel bijgeplaatst en aanpassingen werden meteen doorgevoerd. Na het plaatsen zijn de jongens nog teruggekomen om een check uit te voeren. Zeer tevreden over de service van Niyata en met name over de flexibiliteit van het bedrijf! Niyata wil een goed product en goede service leveren. Dit heb ik ervaren als klant. Daarnaast wordt er veilg gehandeld bij plaatsing, top!

• Klantencontact

Zeer prettig en persoonlijk geadviseerd

Ik ben zeer goed geadviseerd over alle mogelijkheden met een hele fijne contactpersoon. De schouw werd zeer deskundig gedaan en heeft er ook voor gezorgd dat we het net iets anders hebben gedaan uiteindelijk. Dus zeer, zeer nuttig. Intallatie was vlekkeloos. Snel, deskunding en zeer vriendelijke en communicatieve mensen.

geluidsoverlast

Bij aanvang van mijn zoektocht naar een partij voor zonnepanelen op mijn dak kwam ik uit bij Niyata. De communicatie verliep goed en ik had vertrouwen in deze partij. Ik twijfelde over micro-omvormers of een gewone omvormer in huis. Na de adviesgesprekken waaruit naar voren kwam dat het enige verschil was dat de omvormers onder de panelen terecht zouden komen, i.p.v. 1 omvormer aan de muur in huis. De micro-omvormers waren ook duurder. Dat was het; volgens de adviseur van Niyata. Ik koos daarom voor 1 omvormer in huis. Tijdens de schouw is bepaald waar de omvormer moest komen te hangen. Onder het (schuine) dak op mijn overloop bleek de beste plek. De omvormer hangt op de overloop boven de slaapkamers. Er is ten tijde van de adviesgesprekken, noch tijdens de schouw, benoemd dat de omvormer een tikkend / klikkend geluid maakt bij zonsopkomst en -ondergang. Helaas word ik daar wakker van. Jammer dat mij dit niet is verteld tijdens het adviesgesprek. Een compliment voor de afhandeling van mijn klacht. De omvormer is verplaatst. Ook een compliment voor de installateurs. Zij waren ontzettend vriendelijk en de panelen liggen er erg netjes op.

• Klantencontact

Kundige en goede installatie, problemen die er waren goed opgelost

Na de installatie van onze zonnepanelen ontstonden er wat logistieke en communicatieproblemen. Niyata heeft dit erkent en excuus aangeboden en ons op passende wijze gecompenseerd.

• Klantencontact

Van A tot en met Z een prima ervarin met Niyata!

Vanaf het eerste contact met Niyata was er bij mij het gevoel van vertrouwen. De offerte, het beantwoorden van mijn vragen, de schouw en uiteindelijk de installatie, alles straalde professionatileit en vooral klantvriendelijkheid uit. Het installatieteam verdient een extra pluim. De manier waarop zij alles hebben geïnstalleerd is uitstekend. En ook hebben ze na afloop keurig opgeruimd, waarbij ze zelfs met de stofzuiger aan de gang zijn geweest.

• Klantencontact

Van begin tot eind allemaal prima geregeld!

Er zijn zoveel bedrijven die zonnepanelen leveren dat ik eigenlijk zoiets had van ik begin er niet aan. Maar in contact gekomen met Rik van Niyata en dat voelde goed. Vanaf het begin tot het eind goed begeleid en hij reageerde altijd supersnel op mijn vragen! Ook de installatie ging prima met meerdere mensen werden er snel en vakkundig 14 panelen gelegd. Kortom aanrader!

Betrouwbaar, goede kwaliteit

Het hele proces liep vlot, van kennismaking en offerte in oktober tot installatie en januari, zoals beloofd.

• Service N.v.t.

Communiceren goed en snel en hebben naar alle tevredenheid 12 panelen op mijn dak geplaatst.

Vakkundig en snel

Proces loopt erg soepel bij Niyata. Nadat ik de offerte toegestuurd had gekregen heb ik een videobel afspraak met Guus gehad om de offerte door te nemen. Omdat sinds 2023 geen btw meer gerekend wordt hebben we afgesproken dat de schouw in de eerste week van januari zou plaatsvinden. Dit is ook gebeurd, 4 weken later lagen de panelen op het dak. Helaas was er iets mis met de string of omvormer, dit is een kleine 2 weken later opgelost en alles werkt nu prima. Wat ik wat minder vond is dat ik direct na plaatsing (toen de panelen nog niet werkten) al een factuur kreeg, en daarna zelfs een eerste herinnering, terwijl ik van de planningdienst te horen had gekregen dat ik de factuur kan betalen zodra alles werkt.

• Klantencontact

Top service en deskundige installateur

In mijn zoektocht naar zonnepanelen heb ik als eerst gekeken naar een gecertificeerde partij in de regio. Ik kwam uit bij NIYATA, aangesloten bij de brancheorganisatie Techniek Nederland en onder andere instalQ gecertificeerd. Ik ben blij gekozen te hebben voor jullie. Advies, installatie en nazorg top geregeld. Door de schouw vooraf wist ik wat ik kon verwachten op de dag van installatie. Mijn 17 zonnepanelen zijn vorige week geplaatst, al met al top geregeld. Beveel ze zeker aan!

GEEN aftersales van Niyata Energy

Gekozen voor de duurste aanbieding REC panelen met een garantie van 98% van de leverancier voor het eerste jaar. Opbrengst 1000 kWh minder na het eerste jaar. Niyata is aangesloten bij st. Zonnegarant, deze kunnen vergoeden als de opbrengst onder de grens komt. Voor de klant zijn hier geen kosten aan verbonden. Niyata heeft ons niet aangemeld. Niyata weigert op al onze verzoeken te reageren met een oplossing. Ook bij onze jurist reageert Niyata niet om tot een oplossing te komen. Wordt vervolgd...

• Klantencontact

Ontevreden, veel afzeggingen, slordig werk, slecht bereikbaar.

9-5-2022 vond de schouw plaats. Binnen een paar maanden zou de installatie werkend op mijn dak liggen. Ik was hoopvol. In juni 2022 kreeg ik mail dat de plaatsing op 25-1-2023 zou plaatsvinden. Na overlegd werd dit vervroegd naar 7-10-22., werd gewijzigd naar 23-9-22, werd weer gewijzigd naar 16-11-22. Niyata is gekomen. heeft de panelen geplaatst. Ze liggen echter scheef: niet in lijn met de daknok. Ze plaatsten een verkeerde omvormer, dezelfde dag werd een andere omvormer geplaatst, deze was weer verkeerd. De kabels naar de nieuwe meterkast, door Niyata geplaatst, vind ik niet netjes gelegd. Het systeem werkte dus niet. De installateurs waren vriendelijk. 30-11-22 zouden ze de nieuwe omvormer plaatsen. Een dag tevoren werd dit afgezegd door Niyata. 1-12-22 zou omvormer vervangen worden. Dezelfde dag werd dit geannuleerd. Vervelend, omdat ik op het laatste moment andere afspraken die ik had moest afzeggen. Voor niets dus. 8-12-22 nieuwe datum om omvormer te plaatsen. Om 9.00 uur werd ik gebeld dat ze later zouden komen. Nu wacht ik daarop. Bereikbaarheid. Ik heb Niyata vele malen gebeld, ik schat 15 maal. er werd niet opgenomen. Ik kon een mail sturen. Ik heb 6 mails gestuurd, waarop niet werd gereageerd.

• Vriendelijk N.v.t.

Werktals een zonnetje

Fijn contact aan de voorzijde met Emile Goede schouwing. 3 nette werkers voor de uitvoering. Contact met service afdeling goed bevallen Niyata, complimenten voor jullie bedrijf

• Klantencontact

Prettig en vriendelijk contact en leveren A-kwaliteit producten voor een goede prijs

Eerste contact met de sales was goed en prettig. Emile dacht goed mee in wat ik nodig had. In de offerte een legplan van 8 panelen (REC) van hoge kwaliteit met goede prijs kwaliteit verhouding. De schouw en installatie kon snel worden ingepland, nadien werd er nog de vogelwering geplaatst. Alles naar tevredenheid Ook met de nazorg heb ik een goede ervaring. Ik werd gebeld over tevredenheid. Nadien werkte de app van de omvormer van Huawei waarin je de opgewekte zonnestroom kunt inzien niet meer en ook dat werd opgelost. Bedankt Niyata voor de goede pv-installatie en service!

• Klantencontact

fijne ervaring en goed contact

De plaatsing van de panelen was verplaatst, maar er werd snel contact opgenomen voor een nieuwe plaatsing en dit was al klaar in een ochtend! De nazorg was fijn, met vragen kon ik bellen of mailen. Als niyata even niet telefonisch bereikbaar was of ik niet, dan kreeg ik een terugbel verzoek gestuurd. Met mijn vragen over de app werd ik ook goed geholpen. Daarbij werd mij in simpele stappen een overzicht van de btw-teruggave toegestuurd, zodat ik dit niet helemaal zelf hoefde uit te zoeken.

Problemen goed opgelost.

Ik had eerst een negatieve review gegeven nadat er een aantal dingen waren misgegaan. Na die review ben ik door Niyata gebeld en zijn de problemen naar tevredenheid opgelost.

Prima contact en service

Zowel de schouw van het huis als de latere installatie verliep vlekkeloos volgens afspraak.

• Klantencontact

Erg goede ervaring in hele proces: van schouw tot montage, van uitleg tot contact

Niyata Energy heeft bij ons in februari naar alle tevredenheid 12 zonnepanelen geplaatst. De offerte en het legplan werden opgemaakt door Winstuitjewoning, daarna heeft Niyata de schouw uitgevoerd om de uitvoerbaarheid van het legplan te controleren en definitief te maken. De bedrading van dak naar meterkast is doorgenomen. De medewerker nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden, waaronder onze vraag over de draagkracht van de pannenlatten aan de achterzijde, die we uiteindelijk door een dakdekker kort voor het plaatsen van de panelen hebben laten vervangen. Kort voor de afspraak om de panelen te plaatsen hebben wij last minute besloten voor het bijleggen van twee extra panelen. Er werd erg flexibel omgegaan met dit verzoek, in plaats van 10 zijn er toen 12 panelen geplaatst. Tijdens de montage waren de collega’s met 4 mensen aanwezig, 3 voor het klaarmaken van het dak en 1 voor de bedrading. Op de dag zelf hebben we in overleg een alternatieve route gekozen voor de bedrading van panelen naar meterkast, toch buitenom langs de gevel achter de regenpijp in plaats van binnendoor door de slaapkamers. Installateur was hier erg blij mee, en wij ook. Aan het einde van de montage goede uitleg gekregen over de omvormer en de app om de productie van de panelen te kunnen monitoren. Op verzoek ontvingen wij digitaal een stappenplan om de btw teruggave te kunnen regelen.

Over Niyata Energy

NIYATA Energy is al meer dan 18 jaar (inter)nationaal een betrouwbaar partner op hetgebied van duurzame energieoplossingen. Wij zijn ervan overtuigd dat zonne-energie eengrote rol gaat spelen in het verduurzamen van onze energievoorziening. Zonne-energie Voor iedereen NIYATA Energy maakt duurzame zonne-energie nu en de komende jaren voor iedereen een toegankelijke en een laagdrempelige te nemen stap. In de afgelopen jaren hebben wij dan ook duizenden huiseigenaren en ondernemers voorzien van zonnepanelen. Duurzaam wonen, slim ontzorgen. NIYATA Energy.