Blij en een goed gevoel

Een jaar geleden langs geweest bij de Second Home Beurs in Utrecht. Daar was RO Spain Real Estate ook aanwezig en maakte er kennis met Miranda Eekels. Ze luisterde heel goed wat de wensen waren voor een appartement in Spanje aan de Costa del Sol. De maanden die volgden was er regelmatig contact. Uiteindelijk hebben ons gezin en Miranda elkaar in Juni weer gezien in Spanje. Wat resulteerde dat we een nieuw bouw appartement hebben gekocht. Het zal na de 3de kwartaal volgend jaar worden opgeleverd. We kijken er echt naar uit en hebben dan ook een "blij en goed gevoel" erover. Dankzij Miranda. Zij is zo een lief persoon, die elk moment voor je klaar staat. Ze komt haar afspraken en beloftes na en is niet beroerd om een extra stap te doen. Vandaar een dikke 5 sterren voor Miranda en RO Spain!

Betrokken direct en betrouwbaar.

Robert/ RoSpain heeft een persoonlijke benadering en is zeer betrokken in het vinden van een woning en alles er omheen. Juist het totale pakket en direct contact maakte het voor ons mogelijk om onze woning in Spanje te kopen. Ook voor de nazorg is Rospain een uitstekende partner om alles ook uit Nederland ( dus digitaal) te regelen. Wij hebben hierdoor de mogelijkheid gevonden om tijdens de covid periode de woning praktisch geheel op afstand aan te kopen. Zijn grote netwerk geeft hierbij zeer aan bijgedragen.

Goede professionele begeleiding van A tot Z!

Goede begeleiding tijdens de aankoop van de woning. Advies, maar ook ondersteuning op alle onderdelen. Zeer prettig omdat het in Spanje toch een andere wetgeving is. Daarnaast super vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader om ze aan te haken als je van plan bent om iets te kopen in Spanje.

Prima service en persoonlijke aandacht

Zowel voor, tijdens, maar met name ook na de aankoop van het huis, hebben we prima service gekregen van RO Spain. Het blijft altijd spannend om een huis in het buitenland te kopen. RO Spain heeft in deze een aantal zorgen weggenomen, hetgeen wel prettig is; zeker wanneer je van afstand een aantal zaken moet regelen, die sowieso nieuw zijn of gewoon anders gaan dan in NL. Om dan een partner te hebben ter plekke, waarvan je weet dat het in goede handen is, voelt erg vertrouwd.

Een fijne, vlotte en succesvolle samenwerking met Robert, voor onze stek onder de Spaanse zon! Een

Op zoek naar een vakantiehuis in Spanje, ontmoetten we Robert op de Second Home beurs. Hij viel ons op tussen alle andere standhouders en klikte het meteen. Robert kent de Spaanse huizenmarkt in de regio Costa Blanca door en door, luisterde heel goed naar onze wensen en stelde ons tijdens een bezichtigingsronde een aantal gepaste panden voor waardoor we heel doelgericht konden tewerk gaan. Zijn begeleiding is excellent, je kan met al je vragen bij Robert en zijn team terecht, zowel voor als na de verkoop, en er komt steeds snel een reactie. Robert is heel vakkundig en erg klantvriendelijk en geeft goeie tips en advies, zowel praktisch als administratief. Het aankoopproces is vlot en zonder stress verlopen, we zouden meteen weer met hem samenwerken.

betrokken en vertrouwd

Wij hebben met de begeleiding van Robert een woning aangekocht , Robert ons met de juiste mensen in contact gebracht en heeft ons erg geholpen met zijn altijd snelle inzet en reactie .

Optimaal begeleid van A tot Z!

Robert en zijn medewerkers is niet niets te veel. Zeer klantvriendelijk en empathisch. Kan geen minpunt bedenken. Gedurende het gehele aankoopproces geen stress gekend. Hij kent de regio goed, geeft waardevolle tips en bovenal luistert hij uitstekend en vertaalt wensen in concrete tips en adviezen.

Super blij met onze nieuwe appartement en de super fijn begeleiding van het hele traject Er zijn veel makelaars die veel beloven maar deze maakt het waar Onze oude woning binnen 3 maanden verkocht En ons zorgeloos gesteld en super begeleid naar ons nieuwe appartement Nogmaals bedankt voor de fijn en super zorgelozen begeleiding van alles wat er in en om een nieuwe appartement te maken heeft Wij kunnen deze bij iedereen aanbevelen Groetjes Noud en Monique Verstappen

Super toffe en snelle service

Wij zijn heel tevreden met onze fijne, vlotte en succesvolle samenwerking met Robert. Hadden we een vraag dan moesten we maar bellen, mailen of Whatsappen. We kregen meteen een antwoord. In Spanje werden we super onthaald en als royalty's behandeld :-) Supercontent Benny, Annick & Brin

Klantgericht en professioneel.

Kennis van de huizenmarkt en klantgerichtheid bleken grote troeven in de begeleiding van onze zoektocht naar een tweede verblijf. De keuze werd na gerichte bezoeken snel gemaakt en ook in het administratieve proces van de aankoop konden we op professioneel advies rekenen.

Top begeleiding en hebben goed geluisterd naar mijn wensen

Na op stap geweest te zijn met verschillende makelaars aan de Costa Blanca, uiteindelijk met Robert van RO Spain onderweg geweest. Totale begeleiding, zowel bij de selectie van de woningen, juridisch en belastingen. Uit de gemaakte selectie door Robert hebben wij ons droomhuisje gevonden en gekocht, direct aan de kust vlakbij Alicante

Alles heel vlot verlopen

Geen moeite teveel, alles vlekkeloos verlopen. Perfecte service, zowel voor, tijdens en na de verkoop.

Wat we ook nog doen in Spanje, nooit zonder Robert !

Robert is een topmakelaar, die heel goed luistert naar wat jouw wensen zijn, je alternatieven aanbiedt om zeker te zijn dat ook jij zeker bent van jouw wensen en er vervolgens vol mee aan de slag gaat om te zoeken wat het beste bij je past. Geen moeite is te veel ! In de toch wel bijzonder coronatijden, bemoeilijkt door de lock down, heeft hij alle moeite gedaan om ervoor te zorgen dat alles goed zou komen, extra services werden spontaan en zonder probleem aangeboden. Wij zijn supertevreden !

Zeer klantvriendelijk !

Ben goed geholpen met m’n aankoop en ook de bijkomende zaken worden goed geregeld door RO Spain

Dromen worden werkelijkheid...

Al een lange tijd waren wij opzoek naar een huis in Spanje. Het lukte ons maar niet om ons droomhuis te vinden. Uiteindelijk besloten wij naar de Second Home beurs te gaan in Utrecht. Wij hadden vlak voordat wij naar de Second home beurs gingen een huis op het oog in Alicante. Op de Second Home beurs ontmoeten wij Robert van Ro-Spain Real Estate en het klikte meteen en zo begon ons avontuur. Robert heeft een heel belangrijke rol gespeeld bij het kopen van het huis. Hij heeft ons van begin tot eind geholpen. Zo heeft hij ons in contact gebracht met een goede en betrouwbare advocaat, architect, aannemer etc. Daar stopte het niet bij hij is ook meerdere keren tijdens de verbouwing langs geweest bij het huis om het te controleren en ons op de hoogte te brengen van de status als wij zelf in Nederland waren. Tevens heeft hij ons ook geadviseerd waar wij meubels konden kopen en is hij zelfs mee geweest naar de meubelzaken. Zonder Robert's hulp zou het allemaal veel langer hebben geduurd en veel meer tijd, geld en moeite hebben gekost. Hij heeft het hele proces professioneel begeleid met alles erop en eraan. Robert heeft ervoor gezorgd dat je het kopen van een huis in Spanje ervaart als iets leuks, bijzonders en zorgeloos. Bedankt Robert! Je hebt ons geweldig geholpen. Kortom Ro-Spain Real Estate is een echte aanrader als je een huis is Spanje zoekt je wordt van begin tot eind geholpen bij het hele proces van een huis kopen, verbouwen en inrichten. Met Ro-Spain Real Estate aan je zijde is een huis kopen is Spanje echt een droom die werkelijkheid wordt!

super

Robert staat voor je klaar met veel kennis en kunde. Als je een huis zoekt in de costa blanca, zou ik altijd Robert uitkiezen om je te begeleiden. Uitstekende contacten op de lokale markt, dus ook hulp bij fiscale zaken, contracten, bouwen/ontwerpen en meer. Gr. Victor van Iersel

Professioneel kantoor met kennis van zaken

Er zijn genoeg makelaars die Spaans vastgoed verkopen en op internet is er genoeg aanbod te vinden, alleen wij zijn blij dat we de keuze hebben gemaakt om ons appartement bij RO Spain te kopen. Een professioneel kantoor die de Spaanse en Nederlandse taal beheerst en ons volledig heeft begeleid, door de Spaanse wetgeving en regels, vanaf aankoop tot oplevering van het appartement. Onze ervaring is, je hebt een makelaar nodig die kennis heeft van de Spaanse markt, zo zijn wij in contact gekomen met Robert Openneer van Ro Spain. Hij neemt de tijd en begeleid je in het Spaans aankoopproces, alles op een persoonlijke prettige en relaxte manier waarbij er gelukkig ook tijd voor humor is. Wij raden een samenwerking met Ro Spain aan !

Een echte aanrader

Via de second home beurs zijn we in contact gekomen met Robert Openneer. We waren al een tijdje aan het denken over een tweede woning in Spanje; een appartement of een kleine woning leek ons wel iets, maar we waren helemaal niet bekend met Spanje. Via Ro Spain of te wel Robert hebben we de omgeving van Alicante een beetje leren kennen. Hij heeft ons appartementen laten zien en een geschakelde woning, voor dit laatste zijn we gevallen. We zijn heel erg tevreden hoe dit allemaal verlopen is hun service is top van NIE-nummer tot advocaat en notaris, de hele aankoopbegeleiding. Kortom met de vakkundige hulp van Robert zijn we nu trotse eigenaars van een mooie woning in Daya Vieja.

Wim heeft heel veel tijd besteed aan ons

Wim heeft ons heel goed begeleid bij onze zoektocht. Vooraf heeft hij telefonisch onze wensen, ons budget, ... besproken om dan heel gericht woningen en appartementen te bezoeken, die allemaal aan onze wensen voldeden. Het maakte dat we een heel groot aanbod hadden om uit te kiezen. Ook de dienst na verkoop is super: de paar kleine problemen die er bij de oplevering waren, werden door Paula heel goed opgevolgd en binnen de kortste keren opgelost.

Prime service en kennis van zaken.

Door de inzet en kennis van zaken bij RO Spain Real Estate is de koop van ons huis in Spanje zeer voorspoedig en zonder problemen verlopen. De assistentie bij het aanvragen en afhandelen van o.a. de nodige bankzaken en NIE nummers maakten alles een stuk relaxter voor ons.

Heel goed in begeleiding

Zeer goede uitleg gekregen op allerlei punten door WIM

Professioneel, maar doch familiaal gericht naar de klanten

Eerste contact (Wim) is en was zeer goed. Wim is een heel joviaal persoon en is iemand die niet "pusht" om een aankoop te doen aan de klanten. Het opvolgen van het dossier was top, zelfs wanneer er kleine problemen opdoken, bleef hij steeds correct en open-minded. Zelfs na de aankoop van het onroerend goed, mogen en mochten we nog steeds op zijn diensten rekenen. Ik denk dat wij hem als vriend kunnen beschouwen. Gezien de hiervoor vermelde commentaar heb ik reeds klanten aangebracht. Slechts één woord : Top

Vlot en correct

Alles was zoals het ons werd verteld. Van bij het begin tot bij de notaris.Iedere vraag werd beantwoord.

Professionele full service

In 2017 hebben wij het idee opgevat om op zoek te gaan naar een appartement in Alicante centrum. Daarvoor hadden we wel een makelaar nodig die bekend is in die stad. Op de Second Home beurs in Utrecht zijn wij in gesprek gekomen met Robert van RO-Spain. Het bleek dat Robert een makelaarskantoor heeft in Alicante en daar zelf ook al jaren woont. Omdat we met Robert een goede klik hadden zijn we een paar weken later naar Alicante gevlogen om met hem een aantal appartementen te bekijken. Tijdens die (gezellige) bezichtigingen met Robert kwamen we tot de conclusie dat nieuwbouw rond Alicante voor ons een betere optie zou zijn. In een nieuwe bezichtigingsronde, enkele weken later, hebben wij met Robert een paar nieuwbouwprojecten in de buurt van Alicante bezocht. Al snel vielen wij voor een nieuwbouwproject in El Campello en met de hulp van Robert hebben wij een appartement aangekocht. Naast de waardevolle aankoop-adviezen die wij van Robert hebben gekregen, heeft hij ons enorm geholpen met andere zaken zoals het verkrijgen van een NIE-nummer, het openen van een bankrekening bij een Spaanse bank en het verkrijgen van een volmacht bij de notaris. Kortom, met de vakkundige hulp van Robert hebben wij ons stekje onder de zon gevonden!

About RO Spain Real Estate

RO Spain Real Estate is al sinds 2005 gespecialiseerd in de bouw, ontwikkeling en verkoop van vastgoed in Spanje. Meer dan 165 projecten en woningen rechtstreeks van ontwikkelaars en banken aan de Costa Blanca en Costa Cálida. U kunt bij ons terecht voor zowel nieuwbouw als bestaande bouw. Wij bieden een full service van A tot Z. Onze diensten bestaan onder andere uit aanbod woningen, aankoopbegeleiding, belastingen, verzekeringen en Property Care. Doordat wij rechtstreeks samenwerken met de verkopende partijen kunnen wij de laagste prijs garanderen. Alle nieuwbouwprojecten die wij aanbieden, worden gebouwd volgens de huidige EU norm.