Prettige communicatie en doelen bereikt

Een geschil tussen mij en een verzekeraar snel de wereld uit geholpen. Hartelijk dank voor zulke goede zorgen. Met vriendelijke groet,

• Geholpen door: mr. Willeke van Rooij

Ik stond centraal tijdens het proces, het voelde vertrouw en veilig.

Snelheid, deskundigheid en duidelijkheid waarbij ik centraal stond. Dat is een prettig gevoel en dat geeft ook vertrouwen. Erg fijn en kan het zeker aanraden.

• Geholpen door: mr. Willeke van Rooij

Goed, soms graag net iets eerder bericht gehad over het verloop maar er wordt precies aangegeven wat er verwacht kan worden. Dus geen onduidelijkheden

• Geholpen door: mr. Willeke van Rooij

Kundig advocatenkantoor met snelle response.

Kundige advocaten met flexibele instelling waarbij de juridische belangen van de klant zeer goed behartigd worden.

• Geholpen door: mr. Willeke van Rooij

prettig contact, vertrouwd en betrokken

Ik heb met Willeke op een prettige manier kunnen overleggen. Hebben met elkaar gezocht naar de beste oplossing van mijn probleem. Goede adviezen gekregen. we hadden denk ik achteraf niet een heel sterke zaak. Daardoor het resultaat niet wat ik gehoopt had.

• Geholpen door: mr. Willeke van Rooij

Een tevreden en goed gevoel overgehouden aan de diensten die zijn verleend

De proffesionele aanpak van zaken gemengd met een menselijke kant gaf als uitkomst een zeer fijne communicatie en inkijk op de zaak die is behandeld. De balans was zeer goed.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Zeer bedreven en ter zake kundige advocate.

Lise Proenings heeft mijn zaak overgenomen nadat de oorspronkelijke advocaat met pensioen is gegaan. Mijn ervaring met haar is bijzonder positief. De gesprekken waren plezierig en haar ervaring en kunde hebben zeker bijgedragen aan het uiteindelijk positief resultaat.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Goede communicatie en dito advies

De contacten zijn professioneel en prettig. Er wordt helder gecommuniceerd en snel gereageerd op vragen.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Lise gaat tot het uiterste om alles uit te zoeken,soms moeilijk bereikbaar,doordat ze naar rechtzaak moet etc.Wat begrijpelijk is.Verder staat ze altijd voor je klaar!

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Snel en deskundig is de werkwijze van Mevr van Rooij.

Eerst een heel fijn gesprek gehad met Mevr Willeke van Rooij, ze heeft me heel snel en naar tevredenheid kunnen helpen. Mocht er in de toekomst iets zijn dan weet ik wie ik moet bellen. Ik kan haar zeker aanbevelen zoals ze mij ook aanbevolen is. Dank voor je hulp Willeke. Marja Greijmans.

• Geholpen door: mr. Willeke van Rooij

Heb deze als zeer prettig ervaren .

Zijn altijd hartelijk ontvangen en met duidelijkheid te woord gestaan . Alles goed geregeld en de communicatie verliep vlot.

• Geholpen door: mr. Willeke van Rooij

Mijn ervaring is heel positief. Heldere en duidelijke communicatie. Eerlijk en betrouwbaar. Alle afspraken worden nagekomen. Goede nazorg.

Duidelijk en doelgericht

Super goed geholpen en begeleid tijdens een arbeidsconflict/ ontslag. De duidelijkheid en professionaliteit van Willeke zorgde voor rust en overzicht.

Tramstraat 2 a

5751 JK Deurne

04 93 – 31 78 27

Over PURA advocaten

PURA advocaten is vanaf 1987 gevestigd in Deurne. Voorheen bekend onder de naam Henselmans Advocaten en Vogelaar & Van Rooij Advocaten. Per 1 juni 2019 draagt ons kantoor de naam PURA advocaten. PURA advocaten is een kantoor met ervaren, betrokken, laagdrempelige en eerlijke advocaten in het centrum van Deurne. De kracht van PURA advocaten is duidelijk taalgebruik, laagdrempelig contact, deskundigheid en betrokkenheid bij de cliënt. De belangen van de cliënt staan altijd centraal. Jouw doel bepaalt onze strategie. Dat kan variëren van een minnelijke schikking tot een stevige procedure. Ons belang is een tevreden cliënt! Wij vinden communicatie met en openheid naar onze cliënten erg belangrijk. Wanneer wij van mening zijn dat een zaak geen of weinig kans van slagen heeft zullen wij dit ook tegen je zeggen. Ook over de tarieven communiceren wij open en transparant. Vooraf weet je bij ons waar je aan toe bent. Wij verlenen advies en bijstand in procedures aan ondernemers en particulieren. Ook staan wij cliënten bij op basis van een toevoeging.

Over Advocaatscore.nl