Fijn en helder

Vanaf het eerste moment was er helder wat er gedaan geregeld moest worden. Alle stappen werden fijn en duidelijk uitgelegd. Altijd stond Lise klaar om vragen te beantwoorden.

Tevreden

Ik vind lise professioneel overkomen en handelen. Zeer goede uitleg en geduld. Met wat goede tips en raad. En luistert ook naar jou. Herhaald soms wat belangrijke zaken zodat ze zeker is dat men alles begrijpt. En dat zij het goed uitgelegd heeft. Ik heb Lise Proenings als zeer prettig ervaren om mijn zaken te behartigen. Lise nogmaals bedankt!

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Soms was communiceren wat moeizaam maar erg goed geholpen

Bereikbaarheid en communicatie (digitaal)vond ik af en toe moeizaam/verwarrend. Ik ben niet zo digitaal vaardig , wat het soms lastig maakte. Maar , goed geholpen Dank daarvoor

Duidelijke communicatie

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening. De expertise, openheid en duidelijkheid zijn voor mij de belangrijkste reden waardoor ik absoluut weer voor Pura zou kiezen.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Accuraat, vasthoudend, en van een hoog juridisch niveau.

Klantvriendelijk, afspraken stipt nakomen en goed overleg. Bedankt voor jullie verzette werk voor onze zaak . Vriendelijke groeten van Cees en Henny Lemmers

• Geholpen door: mr. Willeke van Rooij

Wat een topadvocaat was het echt een aanrader !

Mijn ervaring met Pura Advocaten was heel goed. Ik heb Mvr. Van Rooij als advocaat gehad en ze heeft mij heel goed en geduldig te woord gestaan en alles in details uitgelegd en alles op de hoogte gehouden. Ik zou zeker mijn fam, vrienden en kennissen willen aanraden om bij Pura Advocaten te gaan als ze een advocaat nodig zullen hebben.

• Geholpen door: mr. Willeke van Rooij

Een open kantoor met betrokken medewerkers die hart voor de zaak hebben.

gewoon goed

Hoewel er door de Corona maatregelen geen live contact mogelijk was is Pura me goed bevallen. Duidelijke communicatie en goede deskundigheid. Ik wist op voorhand hoe de zaak zich kon ontwikkelen en wat de gevolgen waren.

Super bedrijf

Heel persoonlijk en duidelijke uitleg van alles. Helemaal top en snel geregeld. Aanrader.

Hele goeie advocaten!!

Persoonlijk en meedenkend.

Prettig en toegankelijk kantoor.

Top geholpen! Echt een aanrader

Zo ontzettend goed geholpen, alles ook heel duidelijk. Wordt nergens omheen gedraaid. Erg persoonlijk ook, je voelt je geen nummer, echt betrokken!

Goed en meedenkend.

Een fijn ontvangst en een goed meedenkend gesprek gehad. Dank je wel Lisa, Mvg arno.

Boven verwachting goed geholpen

Mevrouw Proenings, die ik overigens gewoon Lise kon noemen, heeft mij ontzettend goed bijgestaan. Fijne communicatie, ze is zeer duidelijk over de te nemen stappen en ze denkt ontzettend goed mee in het belang van mij als client.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Ik vind dat je mij goed hebt geholpen, en ik zal zeker als ik weer een advocaat nodig hebt, naar jullie terug komen. Ik vind je top Lisse. Nog maals dank je wel dat je mij gesteunt hebt met de zaak.

Super goed bevallen

We zijn zeer vakkundig en snel geholpen met een duidelijke uitleg ik begrijpelijke taal.

fijne advocaten kantoor

Heel veel steun gehad aan mevrouw Proening, een lieve en fijne en goede advocaat. Als iemand een advocaat nodig heeft dan verwijs ik die persoon met liefde en plezier naar dit kantoor!!

Geweldige advocaten kantoor

Het is een geweldige advocaten kantoor. Daar wordt je gehoord. Ze gaan vriendelijk met je om. En luisteren graag naar je probleem En ze geven duidelijk antwoord. Alles wat ze doen wordt eerst met jou besproken.

Het voelde meteen vertrouwd

Het voelde meteen vertrouwd en betrokken. Duidelijk taalgebruik en laagdrempelig om ernaar toe te gaan.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Professionele en adequate afhandeling met het gewenste resultaat!

Fijne samenwerking waarin direct geschakeld wordt en op korte termijn de gewenste resultaten worden behaald.

Erg prettig

Lise heeft me super goed geholpen. Erg fijn!

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Het heeft mij heel wat jaren gekost deze zaak. Maar het is tot een goed resultaat uitgedraaid. Ik ben goed geholpen en altijd optijd werd alles netjes geregeld. Had ik vragen kon ik altijd bellen of mail contact zoeken.

Een dikke 10 !!

Hoge mate van betrokkenheid en deskundigheid.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Prima, niks op aan te merken.

De samenwerking is echt geweldig verlopen. We hebben er veel vertrouwen in gehad en zijn daarin ook niet teleurgesteld. Alles wat beloofd wordt gedaan (zelfs buiten werktijd). Wederzijds contact hebben wij als prettig en gemoedelijke ervaren. We zullen PURA advocaten dan ook beslist aanraden bij iedereen. Nog bedankt en veel succes verder. Groetjes Bokual Montage BV.

gedegen en hulpvaardig

u heeft meteen actie ondernomen en mij goed geadviseerd

Tramstraat 2 5751 JK Deurne

04 93 – 31 78 27

Over PURA advocaten

PURA advocaten is vanaf 1987 gevestigd in Deurne. Voorheen bekend onder de naam Henselmans Advocaten en Vogelaar & Van Rooij Advocaten. Per 1 juni 2019 draagt ons kantoor de naam PURA advocaten. PURA advocaten is een kantoor met ervaren, betrokken, laagdrempelige en eerlijke advocaten in het centrum van Deurne. De kracht van PURA advocaten is duidelijk taalgebruik, laagdrempelig contact, deskundigheid en betrokkenheid bij de cliënt. De belangen van de cliënt staan altijd centraal. Jouw doel bepaalt onze strategie. Dat kan variëren van een minnelijke schikking tot een stevige procedure. Ons belang is een tevreden cliënt! Wij vinden communicatie met en openheid naar onze cliënten erg belangrijk. Wanneer wij van mening zijn dat een zaak geen of weinig kans van slagen heeft zullen wij dit ook tegen je zeggen. Ook over de tarieven communiceren wij open en transparant. Vooraf weet je bij ons waar je aan toe bent. Wij verlenen advies en bijstand in procedures aan ondernemers en particulieren. Ook staan wij cliënten bij op basis van een toevoeging.

Over Advocaatscore.nl