Super!

Top service, erg blij dat we voor Zonduurzaam hebben gekozen. Goed geholpen met de koop van de panelen. Alles netjes en snel geïnstalleerd.

Installatie verliep prima!

Installatie verliep goed, goede service

Aanvraag voor de panelen werd snel opgenomen. Ik kreeg snel de plaatsingsdatum. Zonduurzaam is goed bereikbaar per telefoon en email.

Netjes geregeld,

Uiteindelijk offerte met omvormer gewijzigd naar micro-omvormer. Dit had geen vertraging opgeleverd.

Bedrijf houdt steeds contact met de klant over het gebeuren.

Erg prettig geholpen zowel per mail als telefoon. Afspraken werden goed nagekomen. Alles werd goed uitgelegd door de monteur. Ik kan dit bedrijf aanbevelen!

Deskundige mensen die hun afspraken goed nakomen.

Na een vriendelijk offerte stadium wordt de opdracht deskundig en volgens afspraak uit gevoerd.

Top van aankoop tot plaatsing

Zeker ook een compliment voor de heren die het geplaatst hebben. Vakkundig, netjes en staan voor alle vragen open.

Fijne mensen alleen een communicatie foutje wat betreft planning plaatsen zonnepanelen. Iets om in de toekomst goede afspraken met de installateur te hebben. Verder ook tevreden over de jongen die ze geplaatst heeft vond het alleen wel vreemd dat hij alleen was stel dat er iets gebeurt is er niemand bij. Maar dat is onze ervarinG

Uitstekende begeleiding en service

In een oerwoud van aanbieders heeft ZonDuurzaam mijn vertrouwen gewonnen en heeft dat niet beschaamd . Ze begeleiden het hele proces nauwkeurig . De sterren die ik geef hebben ze verdiend ! ☀️☀️☀️

Correct en netjes afgewerkt

De monteurs hebben net werk afgeleverd en alles is verlopen zoals afgesproken

snel geplaatst. goed contact met de monteurs

prima service tot nu toe…

Prima.

Wij zijn prima tevreden met de levering van de zonnepanelen. De installatie is door onderaannemer Instain uitgevoerd. Dat betekent dat er qua communicatie en overdracht weleens een steekje viel. Dat werd weer goedgemaakt door de vlekkeloze installatie en de persoonlijke door Instain inventarisatie op voorhand. Want in het kader van het beloofde ont-zorgen hadden we natuurlijk geen zin in een online doe it yourself intake. :-)

Actief en assertief

Bij eerste contact snelle opvolging, goede offerte en snelle plaatsing

Top bedrijf korte lijnen en zeer klant vriendelijk

Vanaf het eerste moment tot aan het leggen staat het hele team voor wat ze zeggen. Vanaf de verkoop tot en met het leggen op het dak in een woord een aanrader voor diegene die denkt toe te zijn aan zonnepanelen. Groet Wim en Inza

Zeer goed en netjes geïnstalleerd

Goed geholpen alles conform afspraak. Zonnepanelen netjes geïnstalleerd door goede vaklui. Zeer tevreden.

Net werk geleverd en communicatie was prima

2 personen waren op tijd en hebben heel de dag hard en netjes gewerkt enig nadeel is dat ze door de dakgoot liepen waardoor de goot iets is doorgezakt.

Snel geplaatst zonder problemen

Er was een wisseling van installatie bedrijf. Verder prima service.

Helemaal Top!

Vriendelijke mensen, goed overleg. Monteurs werken netjes. Voelt vertrouwd wat de basis is om met deze mensen in zee te gaan.

Goed contact met het kantoor, snel afspraak gemaakt en hele fijne keurige monteurs die door dit bedrijf ingehuurd worden.

Alles volgens afspraak

Alles netjes geïnstalleerd. En alles zoals afgesproken. Duidelijke communicatie.

Goede installateur en keurig door u nagebeld

Na enige ziekte kwamen de installateurs. Prima mensen, keurig gewerkt en opgeruimde mensen. Ook goed overleg

Snelle en vakkundige installatie

Snelle en vakkundige installatie . Panelen en meterkast prima in orde!

Afgewerkt conform afspraak.

Geen verassingen alles netjes zoals op voorhand afgesproken opgeleverd.

Goed en overzichtelijke offerte, keurig geleverd en met nette monteurs

Prettig contact met zon en duurzaam, Nette offerte Goede oplevering door HR techniek Nette monteurs, Nette oplevering en alles in overleg opgeleverd

Keurig personeel wat ook restafval netjes opruimde , panelen werken prima en ook de nazorg is goed geregeld, helder en duidelijk

Over Zonduurzaam

Overal in Nederland zien we partijen die bezig zijn om verschillende duurzame projecten te ontwikkelen. Wij geloven daarentegen dat je echte duurzaamheid niet in projecten kan vinden, maar dat duurzaamheid juist te vinden is in een band die tussen mensen kan ontstaan. Wij investeren daarom in duurzame relaties door een zo eerlijk mogelijk verhaal over te brengen, door heldere afspraken te maken en door deze afspraken na te komen. Dit geldt voor zowel onze leveranciers, installateurs en ook voor jou als klant. Wij stoppen niet voordat jij 100% tevreden bent en blijft.