Ik heb door de goede adviezen en aanpak goede ervaringen met zonduurzaam.urzaam

Door de goede klantvriendelijkheid en de duidelijke wijze van adviseren van Zonduurzaam en de reeele prijzen die zij hanteren beveel ik hen aan bij kennissen.

Alles was super geregeld en met een eerlijk advies.

Vooraf voldoende geïnformeerd over de mogelijkheden. Snel telefonisch contact zonder lange wachttijden. De levering en het aanbrengen van de panelen, omvormer en het aanpassen van de meterkast is snel en zeer vakkundig uitgevoerd door zeer nette monteurs.

Nemen na de offerte snel contact met je op. Het contact is super. Met duidelijke uitleg wat je kan verwachten. Proberen samen met jou tot oplossing te komen naar jouw wensen en jouw financiële budget. Voor vragen zijn ze ook snel bereikbaar. Alles word stap voor stap met je doorgenomen. Ze hebben super werk afgeleverd. Zeer tevreden!

Erg tevreden met zonduurzaam goede service en Deskundige en informative uitleg goede voorbereiding en planning en ook zeer vakkundige en prettige en snelle medewerkers van de installatie van de zonnepanelen. Super bedankt

Tevreden vanaf eerste gesprek tot installatie

Deskundige en informative uitleg van het systeem en meedenkend, goede voorbereiding en planning en ook zeer vakkundige en prettige medewerkers voor de installatie van de zonnepanelen.

Prettig contact en uitvoering subliem, zeer tevreden!

Prettig contact gehad met Benny Foks, goed geadviseerd en meegedacht. De installateurs Wouter en Jeroen snel en goed gewerkt en aangenaam in de omgang. Ook zij gaven ons op vragen goede adviezen. Wij kunnen jullie zéér aanbevelen!

Duidelijke informatie en proffesionele uitleg

Ik had veel vragen , deze zijn duidelijk beantwoord, er werd ruime tijd genomen om alles uit te leggen. Offerte was overzichtelijk De zonnepanelen zijn op korte termijn geplaatst, binnen 1 dag. Alles ging in goed overleg met de medewerkers die ze zorgvuldig kwamen plaatsen. Telefonische contact met zonduurzaam verliep pretiig. Bedankt! Nu hopen op veel zon uren

prima, Zonduurzaam komt zijn afspraken na en prettig contact met medewerkers.

Na meerdere aanbieders zonnepanelen te hebben vergeleken, heb ik voor Zonduurzaam gekozen. Reden, de kosten per aanbieder waren ongeveer gelijk, maar bij Zonduurzaam kreeg ik goede antwoorden op mijn vragen, werd altijd netjes en correct te woord gestaan. Daarnaast zijn ze altijd de afspraken nagekomen. De installateurs van Instain hebben zeer netjes en in goed overleg de meterkast aangepast en de zonnepanelen geplaatst. Zonduurzaam is zeker aan te bevelen.

ik beveel het bedrijf aan

alles zo als het mij uit gelegd is na gekomen zo als de afspraken die komen zij na ..top de zonepanelen zijn goed geplaatst en werken goed ik ben tevreden,,als je nog wat moet vragen krijgt u goede uitleg

Zij komen na wat zij beloven

In een prettig gesprek zijn wij goed geadviseerd over de mogelijkheden. Nadat het overeengekomen legplan in de praktijk niet paste hebben zij zonder problemen dit aangepast. Na oplevering van de installatie bleef de uitleg over de werking van het systeem achterwegen. Dat is jammer maar uiteindelijk netjes opgelost. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

Vanaf het moment van de offerteaanvraag tot en met de uitvoering een organisatie aan lijn die weet hoe ze hun werk moeten doen. Binnen vier weken de installatie uitvoeren in deze tijd is echt heel knap. De dag voor de installatie ontving ik een telefoontje van de directeur van Zonduurzaam of ik mee wilde werken aan TV opname van Hart van Nederland. Er was een item over duurzaamheid. Ik was direct enthousiast. De dag van installatie was aangebroken en iedereen kwam op het afgesproken tijdstip. De opnames en de installatie verliepen perfect. Tot slot mocht ik een nog iets vertellen over het hoe en waarom van de aanschaf van de installatie. De directie en managers van Zonduurzaam waren ter plaatse aanwezig en er ontstond een hele leuke klik onder elkaar. Wij kijken terug op een geslaagde dag en de eerste Kwh's zijn binnen gehaald. Ik kan Zonduurzaam aan iedereen aanbevelen!!

Alles goed geregeld, aanrader!

Besloten om zonnepanelen te gaan nemen en in totaal 7 offertes aangevraagd bij diverse bedrijven. Per mail kreeg ik een dag later al mijn persoonlijke dakplan en werd ik door Benny gebeld met uitleg. Helder en eerlijk advies zonder gladde praatjes, het voelde direct goed. De andere offertes ook afgewacht en veel bedrijven bleken dingen te beloven die ze niet waar konden maken qua opbrengst en plaatsing op het dak. Zonduurzaam bleef er qua kosten, type materiaalgebruik, soort/merk zonnepanelen en opbrengst steeds uitspringen. Het enige waar we tegenaan liepen was onze meterkast, die verouderd was. Tegen een schappelijke meerprijs werd dit ook door de installateurs van Zonduurzaam aangepast op de dag van plaatsing. De plaatsing kon al binnen 4 weken na goedkeuring van de offerte plaatsvinden. Op de dag zelf was er een kleine miscommunicatie tussen Zonduurzaam en de installateurs, maar dit werd na één telefoontje tussen beide partijen direct opgelost. Aardige installateurs die met je mee dachten en alle tijd namen om uitleg te geven. Dit gaf een vertrouwd gevoel. Aan het eind van de dag, nadat alles werkend was, werd ik keurig door Zonduurzaam gebeld met de vraag hoe het gegaan was en of alles duidelijk was. Top geregeld! Ook de verdere afhandeling qua betaling, hulp bij teruggave van de BTW en aanmelden voor de app om de opbrengst te monitoren ging vlekkeloos. Kortom, wat mij betreft een aanrader!

TopTeam

Wat was dat spannend.... Een bedrijf kiezen voor zonnepanelen. En het werd er niet beter op, toen mijn schoonvader kwam vertellen over een uitzending op de TV, over veel nep-bedrijven, die zich als installateur voordeden en daarmee klanten geld aftroggelen. Ik kneep'm dan ook, toen de gesprekken met Quoan (sorry... nu weet ik niet of ik je naam goed schrijf) steeds concreter werden wat definitieve beslissingen betreft... En dát, terwijl de gesprekken uitermate prettig verliepen. Er werd écht mee gedacht. Met de ligging, rendement, montage, gebruik voor hoeveel personen... We hebben een belachelijk hoog huis gekocht. En daarom ging ik er ook van uit dat de montage vast heel wat meerkosten zou opleveren. MAAR het financiële plaatje kwam op maar een kwart van mijn verwachtingen. Een krappe 4000,- voor de zonnepanelen, montage, installatie.. En daarvan komen straks ook nog een kleine 700,- terug van de belastingdienst. De installatie op ons dak, was een nachtmerrie voor de installateurs Leroy, Gerrit & ....(naam ontschoten ) Het regende pijpenstelen. De héle dag En niet een beetje... Nee... Écht pijpenstelen. En dan moesten ze ook nog hun schoenen uit doen in ons huis, omdat wij een kruipende baby hadden op dat moment. Diepe respect voor het doorzettingsvermogen, begrip, de humor, gezelligheid, professionele toelichting, uitleg en advies van de jongens. Ik had écht met ze te doen, daar in de stromende regen op de kletsnatte stijgers, dakpannen & dan met die grote, stevige zonnepanelen het dak op. Kan me geen krachtiger team wensen om zo een ideetje van mijn dak vol eigen stroom om te zetten in de werkelijkheid. Van begin tot eind.. Absoluut een aanrader !

Correcte en snelle service tegen concurrerende prijs

Goede communicatie zowel telefonisch als met de monteurs ter plaatse.

Goed en eerlijk advies en net werk

Ik werd goed geholpen door de adviseur van Zonduurzaam met een eerlijk advies. Vervolgens werd op de dag van oplevering de installatie netjes en goed gedaan door de installateurs. Vervolgens werd ik gelijk die middag door de nazorg gebeld met een uitleg welke stappen ik nog moest uitvoeren en hoe ik hen kon bereiken als er bijzonderheden waren. Ik kan Zonduurzaam zeker aanbevelen aan anderen.

Beste Dennis, Fijn dat alles zo goed is verlopen! Bedankt voor het leuke contact en de review. Ik wens jou heel veel plezier met de zonnepanelen. Zonnige groet, Lisanne

Prettig contact en goede controle!

Het contact met Zonduurzaam was vanaf het begin heel goed. Ze namen veel tijd om alles goed uit te leggen en de verschillende opties voor te stellen. Ook werd er meegedacht over de beste ligging van de panelen, en werd er gedacht in oplossingen. Ook de installatie is professioneel uitgevoerd.

Beste Robert, Super bedankt voor je positieve review! Een fijne opwekking gewenst. Zonnige groet, Joris

Ben heel te vree met de aanleg van de zonnepanelen door Zonduurzaam !

Ben heel goed te spreken over de samenwerking met Zonduurzaam ! Lisanne heeft op een plezierige manier alles uitgelegd .De aanleg is ook perfect gedaan en alles volgens afspraak nagekomen !

Beste Hendrik, Harstikke bedankt voor de mooie review! Een fijne opwekking gewenst. Zonnige groet, Lisanne

Geweldig!

Prima geholpen in het voortraject. Duidelijk, transparant en klantvriendelijk. Installatie snel, professioneel en vakkundig. Al met al een uitstekende ervaring en blij met mijn keuze. Helemaal tevreden :)

Beste Herman, Harstikke bedankt voor de mooie review! Fijne opwekking gewenst.

Voorzorg en nazorg is geweldig

Wordt mee je meegedacht en eerlijk advies gegeven. Willen niet alleen verkopen maar ook kwaliteit leveren. Super blij met de service en installatie. Stroom opwekken en genieten van gratis elektriciteit.

Aanrader topbedrijf

Ik heb zonduurzaam via een vriend aanbevolen gekregen , binnen korte tijd hebben ze een afspraak gepland voor bezichtiging hoe ze te werk gaan , en alles netjes doorgenomen en vervolgens een afspraak gepland voor het zetten van de zonnepanelen, op zeer korte termijn zijn de panelen gemonteerd, en de personeel die werkzaam zijn bij zonduurzaam zijn ervaren en vriendelijk , ze hebben alles netjes gemonteerd en alles netjes achter gelaten , echt petje af

Super bedankt voor je leuke review. En een fijne opwekking gewenst!

Uitermate tevreden!!!!!

Het begon al bij de offerte, die was overzichtelijk en duidelijk. Het gesprek met de verkopen, was van hoog niveau, hij was zakenkundig en correct. Meerdere offertes opgevraagd bij bedrijven en na ieder gesprek, kwam ik weer bij jullie uit. De monteurs die kwamen, waren steengoed en op elkaar ingespeeld. Werkte hard en veilig. Klein minpuntje, ze moesten geen vis lusten. Tijdens de lunch hebben we gebakken vis gehaald. Spreek Benny Foks nog regelmatig, hebben de zelfde hobby.

Goede, snelle, en nette montage

Monteurs werken vlot en constant door. Leveren netjes werk en alles werkt snel zoals het moet.

Goed netjes en vriendelijke mensen

Komt op tijd verstand van zaken werken netjes Leggen het goed uit hoe het werkt

Van begin tot eind een prima begeleiding!

Zonduurzaam maakt het waar. Iedere keer een luisterend en meedenkend medewerker aan de telefoon. Goede uitleg en afspraken worden nagekomen. En niet onbelangrijk : een netjes werkende uitvoerende partij die alles tot onze tevredenheid heeft aangesloten. We kunnen niet anders zeggen dan Chapeau!

Over Zonduurzaam

Een eerlijk verhaal rondom duurzaamheid. Wie is Zonduurzaam? Laten we eerst beginnen met ons verhaal. Zonduurzaam is een organisatie dat in een korte periode een sterke positie heeft weten te bemachtigen binnen de zonnepanelen-markt. Dit hebben we gedaan door onze klanten te voorzien van een persoonlijk, maar vooral eerlijk advies. Eerlijkheid geldt namelijk voor ons als de basis van duurzaamheid. Duurzaamheid in de dienst die wij verlenen, maar bovenal in de verbinding die wij aangaan met onze klanten, leveranciers, partners en medewerkers. Wat doet Zonduurzaam? Zonduurzaam regelt voor jou van A tot Z de aanschaf van zonnepanelen. Wij verzorgen dus het gehele proces, van de aanvraag tot en met de installatie en alles wat toekomst nog brengt. In welke fase van het proces je ook bent, we helpen je graag verder met het maken van de beste keus voor jouw persoonlijke situatie. Na alle opties doorgesproken te hebben en de keus is gemaakt voor het best mogelijke systeem voor jouw dak, gaan we een datum prikken voor de installatie. Op deze dag komen onze installateurs bij jou langs om de zonnepanelen, omvormer en aansluitingen te monteren. We werken nauw samen met hoog aangeschreven installatietechnische bedrijven over heel Nederland, zodat we voor iedereen in de buurt de beste service kunnen leveren. Wij melden jou vervolgens voor je aan bij de netbeheerder én we vragen voor jou de btw terug bij de Belastingdienst. Het enige dat je zelf hoeft te doen is de app van de omvormer op je telefoon installeren en te bekijken hoeveel energie jouw zonnepanelen genereren! Mocht je daarnaast in de loop van de tijd nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we natuurlijk altijd voor je paraat. Ook voor vragen over de nieuwste ontwikkelingen of voor het bespreken van nieuwe toekomstplannen, blijven we je ondersteunen. Dát noemen we nou duurzaam. https://www.zonduurzaam.nl