Prettig contact en goede controle!

Het contact met Zonduurzaam was vanaf het begin heel goed. Ze namen veel tijd om alles goed uit te leggen en de verschillende opties voor te stellen. Ook werd er meegedacht over de beste ligging van de panelen, en werd er gedacht in oplossingen. Ook de installatie is professioneel uitgevoerd.

Beste Robert, Super bedankt voor je positieve review! Een fijne opwekking gewenst. Zonnige groet, Joris

Ben heel te vree met de aanleg van de zonnepanelen door Zonduurzaam !

Ben heel goed te spreken over de samenwerking met Zonduurzaam ! Lisanne heeft op een plezierige manier alles uitgelegd .De aanleg is ook perfect gedaan en alles volgens afspraak nagekomen !

Beste Hendrik, Harstikke bedankt voor de mooie review! Een fijne opwekking gewenst. Zonnige groet, Lisanne

Geweldig!

Prima geholpen in het voortraject. Duidelijk, transparant en klantvriendelijk. Installatie snel, professioneel en vakkundig. Al met al een uitstekende ervaring en blij met mijn keuze. Helemaal tevreden :)

Beste Herman, Harstikke bedankt voor de mooie review! Fijne opwekking gewenst.

Voorzorg en nazorg is geweldig

Wordt mee je meegedacht en eerlijk advies gegeven. Willen niet alleen verkopen maar ook kwaliteit leveren. Super blij met de service en installatie. Stroom opwekken en genieten van gratis elektriciteit.

Aanrader topbedrijf

Ik heb zonduurzaam via een vriend aanbevolen gekregen , binnen korte tijd hebben ze een afspraak gepland voor bezichtiging hoe ze te werk gaan , en alles netjes doorgenomen en vervolgens een afspraak gepland voor het zetten van de zonnepanelen, op zeer korte termijn zijn de panelen gemonteerd, en de personeel die werkzaam zijn bij zonduurzaam zijn ervaren en vriendelijk , ze hebben alles netjes gemonteerd en alles netjes achter gelaten , echt petje af

Super bedankt voor je leuke review. En een fijne opwekking gewenst!

Uitermate tevreden!!!!!

Het begon al bij de offerte, die was overzichtelijk en duidelijk. Het gesprek met de verkopen, was van hoog niveau, hij was zakenkundig en correct. Meerdere offertes opgevraagd bij bedrijven en na ieder gesprek, kwam ik weer bij jullie uit. De monteurs die kwamen, waren steengoed en op elkaar ingespeeld. Werkte hard en veilig. Klein minpuntje, ze moesten geen vis lusten. Tijdens de lunch hebben we gebakken vis gehaald. Spreek Benny Foks nog regelmatig, hebben de zelfde hobby.

Goede, snelle, en nette montage

Monteurs werken vlot en constant door. Leveren netjes werk en alles werkt snel zoals het moet.

Goed netjes en vriendelijke mensen

Komt op tijd verstand van zaken werken netjes Leggen het goed uit hoe het werkt

Van begin tot eind een prima begeleiding!

Zonduurzaam maakt het waar. Iedere keer een luisterend en meedenkend medewerker aan de telefoon. Goede uitleg en afspraken worden nagekomen. En niet onbelangrijk : een netjes werkende uitvoerende partij die alles tot onze tevredenheid heeft aangesloten. We kunnen niet anders zeggen dan Chapeau!

Heel goed

Prima service en een snelle plaatsing , tegen een betaalbare prijs . In een woord top geregeld .

Top service

Het contact met Zonduurzaam was erg prettig. Na ontvangst van de offerte, een goed gesprek met een duidelijke toelichting gehad. De installatie was er snel en netjes. Al met al een zeer prettig bedrijf met goede service en een nette prijs.

GOED SERVICE.

GOED SERVICE. Zeer netjes en persoonlijk geholpen, ze zijn ook heel goed bereikbaar. Het is lange tijd geleden dat een investering aan huis zo probleemloos is verlopen. Tegenwoordig is 't erg lastig om een goede tegenpartij te vinden.

hele goede service

de monteurs waren ook goede heren treden goed in overleg op dus ook deze service niet vergeten toppers

Het advies en de begeleiding tot het proces van plaatsen is door ons als zeer positief ervaren. Zonduurzaam komt gemaakte afspraken na kwamen voor geen enkele verrassingen te staan. Bij vragen werden wij netjes telefonisch ter woord gestaan en geholpen. De plaatsing door het bedrijf is keurig gedaan. Alles in overleg met ons. Alle rommel werd netjes schoongemaakt en opgeruimd. Tevens ontvingen wij netjes alle uitleg over de werking van de omvormer. Tevens geholpen met de aanmelding energielevering.nl De volgende dag werden wij netjes gebeld door Zonduurzaam of alles na tevredenheid verlopen was ontvingen wij uitleg over de vervolg stappen. Vervolgens dan weer begeleid met het invullen van de aanvraag BTW teruggave die door Zonduurzaam al geregeld was. Al met al zeer tevreden over Zonduurzaam. In ons netwerk zullen we Zonduurzaam dan ook zekers aanbevelen. Zonduurzaam...Dikke duim voor jullie

Alles loopt volgens de afspraak.

Prima bedrijf, alles loopt volgens de afspraak. Netjes. Binnen een paar uren waren ze klaar met installatie. Ze hebben alles netjes gedaan en ook goed uitgelegd.

Professioneel en klantvriendelijk

Na in het voorjaar een aantal offertes te hebben opgevraagd waaronder ook bij Zonduurzaam kwamen zij er als meest economische uit en brachten de Panelen het meeste op. Kortom de beste keuze. Afgelopen woensdag zijn volgens afspraak de panelen geplaatst waarbij een stel leuke en vriendelijke gasten vakkundig en in goed overleg met mij de werkzaamheden hebben uitgevoerd. Met name ook de wijze waarom de leidingen langs de gevel moesten lopen is geheel volgens mijn verzoek uitgevoerd. Helaas laat de zon het nu een beetje afweten maar alles functioneert perfect. Wat mij betreft is Zonduurzaam een aanrader.

Prima - deliver what you promise

Deskundig advies, goede prijs (intensief vergeleken), werken met betrouwbare partners (installatie), tijdige oplevering en uitstekende nazorg.

Fantastisch

Vriendelijk open en eerlijk contact Ze helpen je een keuze te maken zonder opdringerig te zijn. Ze hanteren een vriendelijke en positieve manier van communiceren. Klant vriendelijke en wat ze zeggen en afspreken komen ze na ! echt een aanrader !

Prima geregeld allemaal

Offerte toepasselijk op mijn situatie. Snel geleverd. Klein probleempje werd snel opgelost en alles functioneert zoals het hoort

Zeer behulpzaam en goede afhandeling van de installatie

Zonduurzaam was zeer behulpzaam in het voortraject en zorgde voor een goede installatie en afhandeling! Netjes en snel gedaan hoor!

Top advies en uitvoeren van de werkzaamheden

Goed advies, goede prijs en de werkzaamheden keurig en goed uitgevoerd. Vooral de follow up na de offerte/bestelling, mondeling contact èn mails zijn vriendelijk en zij denken met je mee! Even als de afhandeling van de btw teruggave is goed geregeld. Kortom zeer te vrede over Zonduurzaam èn aanrader.

Vanaf het eerste telefooncontact tot het leuke dagje van montage is Zonduurzaam een Topbedrijf !

Vanaf het eerste contact met een zeer overtuigende telefoniste en iemand die weet waar het voor ons als klant over gaat tot het dagje van montage zijn wij blij te hebben gekozen voor Zonduurzaam! Je krijgt echt waar voor je geld qua begeleiding in het gehele traject! Geen vraag is te veel ,ook de nasleep van bv de BTW teruggave is zeer goed en duidelijk geregeld ! Elke dag wordt er nu gekeken via de app hoeveel we hebben bijgedragen aan een goed en beter milieu niet alleen voor ons maar ook voor onze kinderen en straks misschien kleinkinderen! Kortom we genieten van het gene wat we samen hebben geregeld! Zonduurzaam is niet alleen duurzaam maar ook zonnig en warm op alle fronten!

Goede service en leuke monteurs.

Top, betrouwbaar, transparant en goede communicatie

Op internet lees je over elk bedrijf rare verhalen, aan de voorkant wordt het goed en goedkoop verkocht, aan de achterkant komt er een hoop sores bij... Dat had ik dus NIET bij Zonduurzaam. Ik werd geholpen zoals je verwacht, vriendelijk, helder en open. Ook toen een collega werd getroffen door ziekte, werd ik 's ochtends al gebeld met de vraag of het erg was of het verplaatst mocht worden. Geen probleem, als je maar communiceert; dan is het nooit erg. Enfin, ook nu werkt het top, helder met inzicht via de app. Beloftes worden waargemaakt en ook nu nog wordt er gevraagd hoe het gaat en of ik happy ben! Ik heb inmiddels mensen aangedragen, dat doe ik graag, want als je dergelijke service verleend heb je aan mij een goeie :)! Ga zo door!

Goed geplaatst en netjes afgewerkt.

De mannen waren mooi op tijd.. Nog even overlegt wat ik wilde. Snel en vakkundig geïnstalleerd. TOP!!!

Over Zonduurzaam

Een eerlijk verhaal rondom duurzaamheid. Wie is Zonduurzaam? Laten we eerst beginnen met ons verhaal. Zonduurzaam is een organisatie dat in een korte periode een sterke positie heeft weten te bemachtigen binnen de zonnepanelen-markt. Dit hebben we gedaan door onze klanten te voorzien van een persoonlijk, maar vooral eerlijk advies. Eerlijkheid geldt namelijk voor ons als de basis van duurzaamheid. Duurzaamheid in de dienst die wij verlenen, maar bovenal in de verbinding die wij aangaan met onze klanten, leveranciers, partners en medewerkers. Wat doet Zonduurzaam? Zonduurzaam regelt voor jou van A tot Z de aanschaf van zonnepanelen. Wij verzorgen dus het gehele proces, van de aanvraag tot en met de installatie en alles wat toekomst nog brengt. In welke fase van het proces je ook bent, we helpen je graag verder met het maken van de beste keus voor jouw persoonlijke situatie. Na alle opties doorgesproken te hebben en de keus is gemaakt voor het best mogelijke systeem voor jouw dak, gaan we een datum prikken voor de installatie. Op deze dag komen onze installateurs bij jou langs om de zonnepanelen, omvormer en aansluitingen te monteren. We werken nauw samen met hoog aangeschreven installatietechnische bedrijven over heel Nederland, zodat we voor iedereen in de buurt de beste service kunnen leveren. Wij melden jou vervolgens voor je aan bij de netbeheerder én we vragen voor jou de btw terug bij de Belastingdienst. Het enige dat je zelf hoeft te doen is de app van de omvormer op je telefoon installeren en te bekijken hoeveel energie jouw zonnepanelen genereren! Mocht je daarnaast in de loop van de tijd nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we natuurlijk altijd voor je paraat. Ook voor vragen over de nieuwste ontwikkelingen of voor het bespreken van nieuwe toekomstplannen, blijven we je ondersteunen. Dát noemen we nou duurzaam.