Geen woorden voor

Goed begeleid traject van aanbieder tot consument

Via de klantservice een goedde begeleiding, helder en duidelijk. Snelle installatie en nette afwerking. Duidelijke uitleg door de monteur van de diverse onderdelen.

Zeer goede en vriendelijke service

Zeer goede en vriendelijke service zowel bij Zonduurzaam en bij de installatie van de zonnepanelen!! Top en we zullen zeker Zonduurzaam aanraden als iemand nog zonnepanelen nodig heeft.

Goed bereikbaar snelle service

Vriendelijkheid ten top! Behulpzaam en duidelijk in alle stappen in het proces van aanschaf zonnepanelen en de installatie daarna

Goede begeleiding en montage.

De monteurs zouden tussen half 8 en half 9 er zijn. Dit bleek een misverstand te zijn ze kwamen om 12 uur maar leverde uitstekend werk . Goede uitleg en lieten hun werkplek super schoon achter. Zeer tevreden.

Ik vond het zoeken naar een goede pv-panelen leverancier goed lastig. Is een jungle van aanbieders. Na een goede referentie van een collega hier besteld. Alles goed geregeld, persoonlijk contact en goede installateur.

Alles is fantastisch gelopen.

Het voortraject verliep soepel, aansluitend de werkzaamheden. Die gingen ook ontzettend goed. De mannen waren op tijd, erg netjes en hebben perfect werk afgeleverd. Kortom: zeker een aanrader om met Zonduurzaam in zee te gaan.

Sales goed, monteren kan beter, Aftersales goed.

Contact gehad met Jonathan Dijkgraaf Sales, was een helder en correct, goed advies met een duidelijke offerte. Offerte netjes doorgesproken, waarbij afspraak is belofte. Mede hierom heb ik opdracht tot leveren en plaatsen gegeven. Bij het monteren was er een klein montage foutje gemaakt. Na goed overleg en door de inzet van Kay Lugtmeier Aftersales, is alles naar tevredenheid opgelost. Ik kan nu genieten van de ZON(panelen).

Ben nu al tevreden

Heb deze pas geleden ontvangen maar ben erg blij dat wij het hebben gedaan medewerkers zijn vakkundig Goede hulp gehad on ons aan te melden bij de energie leverancier

Het is niet moeilijk, goede begeleiding in het hele proces

De stappen in het hele proces zijn door de medewerker van Zonduurzaam tijdens het offertegesprek heel duidelijk uitgelegd. Alles is ook precies volgens die stappen verlopen. Het contract, het contact met de installateur voor opname en planning. Vervolgens is het plaatsen op de afgesproken datum probleemloos verlopen.

Duidelijk, snel en prima service

Alles is soepel verlopen, van de eerste aanvraag tot het plaatsen. Met een duidelijk verhaal.

Super geholpen.

Alles was duidelijk omschreven en aardige monteurs ook even alles ingesteld en ook meteen aangemeld bij energie leverancier.

Afspraken niet nakomen

4 keer op de afgesproken tijd niet komen opdagen. Waardoor we hebben zitten wachten zodat ik zelf thuis geen klanten heb kunnen ontvangen voor mijn werk

Goed en netjes aangelegd

Enphase geeft 3 ipv 4 groene lichtjes Moet volgens monteur/installateur 4 zijn

top service

Alles in 1 dag geplaats, nette installateurs.

Goed behulpzaam klant gericht

Eerste contact via telefoon was goed duidelijk, contact over verplaatsen ivm een dak renovatie wat plaats moest vinden ging heel soepel. Vervolgens goed advies gekregen en toch gekozen voor de panelen met aparte omvormers. Plaatsen was ook goed en snel ingepland. Jongens die het kwamen plaatsen waren klant gericht dachten met je mee en hebben top werk geleverd. De app is gelijk uitgelegd ben ingeregeld. Wij zijn er heel positief over.

Zeer blije eigenaar van 12 zonnepanelen via Zonduurzaam.

Contact met verkoper(Jonathan) over aanschaf zonnepanelen kwam vertrouwd en eerlijk over wat mij meteen overtuigde om via Zonduurzaam zonnepanelen aan te schaffen. Binnen 2 maanden heb ik 12 zonnepanelen netjes geïnstalleerd op mijn dak liggen door een zeer net en bekwaam installatie team. Na installatie werd ik gebeld door een vrolijke enthousiaste klantenservice medewerkster (Zoiï) om te vragen of alles naar wens was verlopen en mij te voorzien van info om de zonnepanelen aan te melden bij de energie leverancier.

Top geleverd

Nu kijken of het goed gaat met de stroom leveren

Super installatie

De 3 mannen waren zeer vriendelijk en deskundig en hebben de zonnepanelen perfect geïnstalleerd. SUPER Bedankt namens ons. Zeker aan te bevelen

Goed geregeld!

Goeie service

Voorbeeldig snel, correct in planning en uitvoering.

Voorbeeldig snel, correct in planning en uitvoering.

Goed geregeld.

Kreeg goede voorlichting. Ze dachten mee wat de voordelen voor mij waren. Stap voor stap werd ik in het traject meegenomen om actie uit te zetten. Werd met regelmaat gebeld of alles lukte en hoe de gang van zaken gingen. Uitleg was duidelijk en vriendelijke benadering. Nette levering en montage. Vriendelijke en hulpvaardige monteurs die alles netjes achter lieten.

super geregeld en geïnstalleerd

Na een duidelijke offerte en wat reviews te hebben bekeken besloten we om in zee te gaan met zonduurzaam. Het accepteren van de offerte ging snel en gemakkelijk. Zo ook de mailwisseling. We moesten wel even wachten op de planning (paar weken) maar nadat we een afspraak hebben gemaakt is alles naar wens verlopen. Goede nazorg en goed geholpen met de app. Top dus.

Zonduurzaam een goede partij voor levering panelen.

Contact met Zonduurzaam was correct, snel en terzake kundig. Duidelijke uitleg over techniek en kosten. Installatie is snel en vlekkeloos verlopen. Ondersteuning wordt desgevraagd geleverd. Een aanrader!

Altijd een snelle reactie en een prima service

Wij hebben een prima ervaring met Zonduurzaam. Het personeel is erg vriendelijk en reageert snel op vragen. Omdat het niet helemaal duidelijk was hoe de bekabeling zou moeten lopen, is er een schouw gedaan. Het advies dat daarin werd gegeven, klopte echter niet volgens de installateurs. Dat leverde voor ons een lagere factuur op. Gelukkig :). Wij vonden het wel een beetje bijzonder dat degene die kwam schouwen met een duurder advies kwam dan dat de installateurs adviseerde.

Over Zonduurzaam

Overal in Nederland zien we partijen die bezig zijn om verschillende duurzame projecten te ontwikkelen. Wij geloven daarentegen dat je echte duurzaamheid niet in projecten kan vinden, maar dat duurzaamheid juist te vinden is in een band die tussen mensen kan ontstaan. Wij investeren daarom in duurzame relaties door een zo eerlijk mogelijk verhaal over te brengen, door heldere afspraken te maken en door deze afspraken na te komen. Dit geldt voor zowel onze leveranciers, installateurs en ook voor jou als klant. Wij stoppen niet voordat jij 100% tevreden bent en blijft.