netjes afgewerkt zowel buiten als binnen

Vriendelijke mensen die geïnstalleerd hebben.

Prima service, snelle en correcte afwerking.

Super tevreden met Zonduurzaam, zonnepanelen waren sne en goed gelegd en ook de nieuwe 3 fasen stoppenkast is netjes vervangen. Ziet er prima uit en draait als een zonnetje.

Netjes

Alles is goed en netjes verlopen, keurig weggewerkt achter knieschot! Heel tevreden over de montage en goede en aardige vakmensen!

Zonder zorgen zonnepanelen op het dak!

Dank voor de fantastische service! Van advies tot installeren een zeer vloeiend proces.

Vriendelijke en goede service

Prima en vriendelijke informatie. Installatie verliep prima door vakbekwame installateurs. Zeker een aanrader. Klein minpuntje, communicatie via e mail verloopt enigszins moeizaam

Volgens afspraak en zorgvuldig begeleid.

Bij het kiezen voor zonnepanelen wist ik niet waar ik moest beginnen. Zonduurzaam heeft mij zorgvuldig geholpen, ook bij het uitleggen van offertes van andere aanbieders. Ze komen afspraken na en de installatie is vlot en netjes uitgevoerd door Nederlandstalige heren. Enorm blij mee.

De ervaring met het bedrijf Zonduurzaam kunnen wij alleen maar als goed beschrijven. Wat we prettig vonden is dat we bij vragen altijd snel contact had met één van de medewerkers. De installatie verliep ook super. Hele aardige mensen en zoals ik het als 'leek' kan beoordelen, hebben ze goed werk geleverd. De zonnepanelen werken en hebben de eerste kwh's al terug geleverd. Het traject van om te leasen verliep bij wat stroever, waardoor we er voor heb gekozen hier niet verder mee te gaan. Voor ons waren er onduidelijkheden, die voor ons niet weg werden genomen.

Prettig duurzaam!

We moesten er even op wachten, maar we kregen ook wat: 12 mooie panelen op het dak. Prettig te woord gestaan, hoewel we soms een beetje moesten aandringen. Uitstekende installateurs, die meedenken, snel werken en afspraken nakomen. Top!

Snelle levering

De plaatsing van de panelen is snel gegaan binnen drie weken. Monteurs hebben goed werk geleverd. Contact met Zonduurzaam verliep erg prettig.

fijne ervaring

zeer snelle installatie en prettig zaken doen met zonduurzaam.

Mooie moderne apparatuur goede installateur

Goede apparatuur goede installatie en zon duurzaam altijd bereid je vragen te beantwoorden.

Goed service

Goed geholpen . Zowel telefonische ach als op locatie. Kundige monteurs die ook meedenken

De monteurs waren heel vriendelijk en kregen goede uitleg, alle panelen zijn zorgvuldig en heel netjes geplaatst, tevens de aansluiting in de meterkast en alles schoon achter gelaten.

Superservice voor concurrende prijs

Goede ervaring met Zonduurzaam. Niet alleen was de prijs voor de zonnepanelen concurrerend met ander aanbieders, daarnaast werd er goed en eerlijk advies gegeven. Zo werd mij juist afgeraden om panelen om de noordoostzijde te leggen terwijl andere partijen dit wel aanbevolen.

De heren van de installatie zijn zeer vakkundig

Alles is zeer beleefd en duurzaam uitgevoerd Ben dus echt tevreden Mvg Schreuder

Snel en deskundig

De aanvraag werd heel snel in behandeling genomen. Het hele traject is snel doorlopen. Iedere keer werden we op de hoogte gesteld over de voortgang. Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers.

Goede afhandeling

Na aanvraag van de zonnepanelen en de verdere afhandeling plus plaatsing ervaren wij als zeer goed alles is correct verlopen

Communicatie met Zonduurzaam was verbijsterend slecht.

Nadat er 6 zonnepanelen op mijn dak waren geplaatst bleken er volgens de app 4 geen stroom te leveren. Het heeft ruim een maand geduurd voordat het euvel was verholpen. In die maand heb ik vele telefoontjes gepleegd met vaak hetzelfde resultaat: U wordt terug gebeld, maar dat gebeurde slechts zelden. Er is 2 keer een afspraak gemaakt om de monteurs langs te laten komen maar ook deze afspraken werden niet nagekomen. Geen verontschuldigingen, geen verklaring waarom ik voor niets heb zitten wachten. Uiteindelijk zijn de monteurs na een klachtenbrief en lang aandringen langs geweest en hebben simpelweg 2 draadjes aangesloten.

Prima werk afgeleverd

Prettige monteurs

Goed geregeld

Alles is goed geregeld. Van het begin tot eind

Ik ben aan alle kanten goed en netjes behandeld.

De monteurs zijn prettig in de omgang en hebben snel maar goed hun werk gedaan. Na het werk hebben ze alles netjes achtergelaten.

Gewoon super geregeld

Van A tot Z goed geregeld, keurig nette monteurs en zeer netjes aangebracht.

Nette montage, dienstverlening kan beter

In mei offerte gekregen met daarbij de toezegging dat de panelen binnen 2 maanden geïnstalleerd zouden worden. Eind juni nog steeds geen bericht over de installatiedatum. Dit is bij de klantenservice drie keer aangegeven, maar geen concrete toezegging. In september nogmaals twee keer gebeld zonder dat ik door iemand te woord werd gestaan. Uiteindelijk toch nog gebeld voor een datum voor installatie. Monteurs van Instain hebben goed en zorgvuldig gewerkt en alles netjes achtergelaten. Eind goed al goed

Uitstekende service

Uitstekende service en zeer nette vriendelijke monteurs. Alles netjes in overleg en snelle levering. Echt een aanrader.

Vakkundig en plezierig personeel

Alles is vakkundig aangelegd heel fijn personeel bij een probleem dat zich voor deed heel snel en vakkundig geholpen, jullie zijn zeker aan te bevelen.

Over Zonduurzaam

Overal in Nederland zien we partijen die bezig zijn om verschillende duurzame projecten te ontwikkelen. Wij geloven daarentegen dat je echte duurzaamheid niet in projecten kan vinden, maar dat duurzaamheid juist te vinden is in een band die tussen mensen kan ontstaan. Wij investeren daarom in duurzame relaties door een zo eerlijk mogelijk verhaal over te brengen, door heldere afspraken te maken en door deze afspraken na te komen. Dit geldt voor zowel onze leveranciers, installateurs en ook voor jou als klant. Wij stoppen niet voordat jij 100% tevreden bent en blijft.