Alles perfect geregeld.

super

correcte monteurs werken netjes en laten alles schoon achter

Erg prettig! :-)

Vanaf het moment van de offerte aanvraag tot het plaatsen van de panelen heb ik het ervaren als een zeer prettige en professionele communicatie. Daarnaast waren ze bijzonder snel met het plaatsen. Erg blij dat ik voor Zonduurzaam heb gekozen.

Nette, vlotte installatie

Correcte, snelle installatie van full black zonnepanelen op een net basis click frame voor installatie op EPDM plat dak

Duidelijke communicatie van begin tot eind kundige installatie

Duidelijke communicatie van begin tot eind. Er wordt niets opgedrongen. Geen aanbetaling, betaling achteraf na oplevering!. Plaatsing door het installatiebedrijf van de zonnepanelen en randapparatuur is correct en kundig verlopen zowel binnen als buiten de woning.

Beveel iedereen Zonduurzaam aan

Vanaf het 1ste moment fijn contact met Zonduurzaam. Ook met de installateurs was het prettig communiceren. Tijdens de installatie liepen ze tegen wat problemen aan maar ze bleven rustig. Hebben alles netjes weg gewerkt en keurig afgeleverd.

Professioneel maar ook persoonlijk.

Vanaf het begin goede uitleg en er werd echt de tijd genomen om het zo optimaal mogelijk te krijgen voor onze situatie. Zelfs al was het vrijdag al wat later op de middag. Daarna nog een paar keer gebeld met vragen etc en ook daar goede uitleg. Professioneel maar ook persoonlijk. Dat heb ik als heel prettig ervaren. We hebben de panelen nu een week en het enige waar we nu op wachten is dat de zon gaat schijnen.

top!

Goede communicatie! Overzichtelijk weergegeven via mail. Keurige vakmensen werken netjes! Wij zijn blij met het resultaat!

Snel geregeld en meegedacht

Goed en snel geregeld. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ook denken ik oplossingen en snel schakelen was prettig!

Erg klantvriendelijk

Fijn bedrijf met duidelijke uitleg. Aardig en kundige personeel. Ook de installateurs erg harde en aardige mannen. We hoeven niks zelf uit te zoeken. De BTW terug gave regelen hun. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Goed contact met Zonduurzaam gehad. Veel expertise in huis.

Snel geleverd en uitstekend personeel

prima service

prima service alles goed geregeld prijs prima en zeer ervaren en nette installateurs. Alles geregeld enigste wat je zelf moet regelen is de aanmelding bij je leverancier.

een uitstekend fijn bedrif

Een fijn bedrijf .Ze denken heel goed met de klant mee. Z0wel de mensen op de werkvloer als het kantoor .Ze zijn vriendelijk en netjes en denken in oplossingen .Kort om geweldig.

Fijn bedrijf om zaken mee te de doen

Vakkundig advies. Zeer vriendelijke( niet gemaakt) contactpersonen, zowel tijdens offerte- traject als wel de after- sales. Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Tevens waren ook de panelen-monteurs voorkomend, vakkundig en flexibel in het meedenken in oplossingen. Dit is mijn mening en daar moet u het mee doen

Afspraak = afspraak

Ik heb zeer goede ervaringen met Zonduurzaam. Vanaf het eerste moment werden afspraken nagekomen. De offerte die ik ontving voldeed gelijk aan mijn "uitvraag". Ik wist namelijk vrij goed wat ik wilde. Ook de uitvoering van de werkzaamheden verliepen zeer prettig. In goed overleg werden keuzes gemaakt. De uitvoering gebeurde door werklieden uit de directe omgeving. Keurig nette, vakbekwame werklieden. Wat mij betreft zeer prettig zaken gedaan.

Een prettig bedrijf om zonnepanelen door te laten plaatsen!

De communicatie was erg prettig en duidelijk. Vooraf werd alles duidelijk besproken en er werd goed geadviseerd. Medewerkers die de panelen kwamen plaatsen waren zeer vriendelijk en vakkundig! Wij zijn zeer tevreden over het resultaat!

Een prima bedrijf om je zonnepanelen te laten leveren en installeren.

Een bedrijf die in korte tijd nakomt wat afgesproken is. Vanaf het eerste contact tot aan het einde van de installatie een goede indruk achergelaten.

Vriendelijke mensen en snelle plaatsing.

Doordat de buren goede ervaringen hadden met Zonduurzaam waren wij er snel uit om ook met jullie in zee te gaan. We zijn zeer tevreden over de snelle plaatsing van de zonnepanelen, ook over de werklui die met ons meedachten en aan het eind van de dag alles netjes hebben opgeruimd.

prima geholpen

Alles goed uitgelegd

Klant vriendelijke goed ervaring met ze. En ze staan klaar omje te helpen

Alles zoals afgesproken

Zelfs nog enkele dagen eerder dan afgesproken is een team van 4 monteurs aan het karwei begonnen. Alles werkt, het ziet er keurig uit en ook de instructies waren helder. Van harte aanbevolen!

Prima geregeld

Nadat contact met Zonduurzaam is gelegd door Benny, hadden we direct een goed gevoel bij dit bedrijf. Goed geïnformeerd besloten we de zonnepanelen door dit bedrijf te laten plaatsen. Snel en correct gewerkt door de jongens van installatiebedrijf.Zeker een aanrader.

Afspraken worden nagekomen

Communicatie is erg goed. De mannen die kwamen monteren waren vakbekwaam en vriendelijk. Ondanks het slechte weer hebben ze het netjes en correct gedaan. De app net geïnstalleerd, dat ging goed..nu afwachten of en hoe het bevalt.

Uitstekende begeleiding door klantvriendelijke medewerkers.

Bij het eerste contact met Lisanne van Zonduurzaam kregen we direct het gevoel dat we aan het juiste adres waren. Geduldig werd op al onze vragen uitleg gegeven. Ook over de snelle levering en montage zijn we zeer tevreden. Na de montage van de zonnepanelen zijn we uitstekend begeleid door Anneke van de klantenservice. Zelfs een paar schoonheidsfoutjes werden later hersteld.

Over Zonduurzaam

Een eerlijk verhaal rondom duurzaamheid. Wie is Zonduurzaam? Laten we eerst beginnen met ons verhaal. Zonduurzaam is een organisatie dat in een korte periode een sterke positie heeft weten te bemachtigen binnen de zonnepanelen-markt. Dit hebben we gedaan door onze klanten te voorzien van een persoonlijk, maar vooral eerlijk advies. Eerlijkheid geldt namelijk voor ons als de basis van duurzaamheid. Duurzaamheid in de dienst die wij verlenen, maar bovenal in de verbinding die wij aangaan met onze klanten, leveranciers, partners en medewerkers. Wat doet Zonduurzaam? Zonduurzaam regelt voor jou van A tot Z de aanschaf van zonnepanelen. Wij verzorgen dus het gehele proces, van de aanvraag tot en met de installatie en alles wat toekomst nog brengt. In welke fase van het proces je ook bent, we helpen je graag verder met het maken van de beste keus voor jouw persoonlijke situatie. Na alle opties doorgesproken te hebben en de keus is gemaakt voor het best mogelijke systeem voor jouw dak, gaan we een datum prikken voor de installatie. Op deze dag komen onze installateurs bij jou langs om de zonnepanelen, omvormer en aansluitingen te monteren. We werken nauw samen met hoog aangeschreven installatietechnische bedrijven over heel Nederland, zodat we voor iedereen in de buurt de beste service kunnen leveren. Wij melden jou vervolgens voor je aan bij de netbeheerder én we vragen voor jou de btw terug bij de Belastingdienst. Het enige dat je zelf hoeft te doen is de app van de omvormer op je telefoon installeren en te bekijken hoeveel energie jouw zonnepanelen genereren! Mocht je daarnaast in de loop van de tijd nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we natuurlijk altijd voor je paraat. Ook voor vragen over de nieuwste ontwikkelingen of voor het bespreken van nieuwe toekomstplannen, blijven we je ondersteunen. Dát noemen we nou duurzaam. https://www.zonduurzaam.nl