Zonduurzaam een goede partij voor levering panelen.

Contact met Zonduurzaam was correct, snel en terzake kundig. Duidelijke uitleg over techniek en kosten. Installatie is snel en vlekkeloos verlopen. Ondersteuning wordt desgevraagd geleverd. Een aanrader!

Altijd een snelle reactie en een prima service

Wij hebben een prima ervaring met Zonduurzaam. Het personeel is erg vriendelijk en reageert snel op vragen. Omdat het niet helemaal duidelijk was hoe de bekabeling zou moeten lopen, is er een schouw gedaan. Het advies dat daarin werd gegeven, klopte echter niet volgens de installateurs. Dat leverde voor ons een lagere factuur op. Gelukkig :). Wij vonden het wel een beetje bijzonder dat degene die kwam schouwen met een duurder advies kwam dan dat de installateurs adviseerde.

heel goed

De jongens die ons hielpen ,zijn vak lui ,ze weten precies wat doen moeten ,Perfect.

Perfecte plaatsing, en uitstekende communicatie

We hebben een goede ervaring gehad met Zonduurzaam. Vriendelijk en vlot personeel die je van A-tot Z door de aanschaf, installatie en afhandeling heen werken. Doordat wij door omstandigheden niet op tijd thuis konden zijn voor de aanleg van de zonnepanelen ( op de afgesproken dag), hebben ze een perfecte oplossing geboden om 1 week later alsnog de installatie ingepland te krijgen. Gezien de huidige vraag naar zonnepanelen en levertijden, een vrij uitzonderlijke actie die zeker gewaardeerd wordt! Wij zijn zeer te spreken over de aanleg alsmede het overleg van de monteurs vooraf. Ze denken met je mee, en geven duidelijk advies wat zij de beste opties vinden om uit te voeren. Ruimen netjes alle rommel op en zijn voorzichtig met de rest van de woning omgesprongen. Naderhand wordt je door alle stappen heen gelopen, en krijg je uitleg over de werking. Je blijft iig niet met vragen achter na het vertrek. 1 dag later krijg je ook nog een telefonische check of alles naar tevredenheid is verlopen en wordt je nog door alle administratieve rompslomp heen geholpen door een vriendelijke dame. Al met al kan ik zeggen dat de keuze voor Zonduurzaam ons 100% ten goede is gekomen. We zijn zeer tevreden en raden dan ook zeker aan om je keuze niet te laten leiden door plaatselijke installateurs. Deze organisatie heeft zijn zaken goed op orde, en werkt continue aan de goede naam die ze met recht ook verdienen.

Uitstekende advisering, contractvorming. Na moeizame start planning installatie prima opgelost.

Contacten met Zonduurzaam zijn als zeer prettig ervaren. Goede, vakkundige advisering en dito serviceverlening. Bij de planning (uitgevoerd door externe technisch partner) enige vertraging geweest, maar uiteindelijk is levering, plaatsing en inwerkingstelling naar volle tevredenheid geweest. Ook aftersales tot nu toe vol lof; betrokken partij. Zeer tevreden over het resultaat.

Het leggen van de panelen voldoet compleet aan mijn verwachtingen.

Tevens moest er een nieuwe meter geplaatst worden. De monteurs waren vriendelijk en voorkomend en werkten uitstekend samen. Als ik het geheel bekijk zie ik dat er vakmensen aan het werk zijn geweest. Puik !!

Soepel en professioneel gelegd

De werklieden waren aardig en hebben hun werk zonder problemen gedaan. Ook de nazorg is fijn. De hulp bij de belastingaftrek en aanmelden netbeheerder. Echter dit eerste mailtje voor belasting heb ik nog niet gehad. (Ook niet in spam). Zou fijn zijn als deze ongv. tegelijk komen.

Fijn bedrijf om in te schakelen

Heel goed gegaan. We dachten eigenlijk dat zonnepanelen op ons dak niet mogelijk waren. Oud huis, het dak is 92 jaar oud, scheef en klein. Hele lange en ingewikkelde weg voor de kabel om bij de meterkast te komen, dwars door het huis heen. Maar de panelen liggen, golven mee met het dak. De kabel is geweldig netjes door het huis heen naar de meterkast gelegd. Zo goed als onzichtbaar. Kreeg een fijne mail na afloop met alle gegevens op een rijtje, waarmee we moesten aanmelden bij de netbeheerder. Kind kan de was doen daarmee. Nu nog wachten op hoe we de BTW teruggave moeten regelen, maar als dat op dezelfde eenvoudige manier wordt aangeleverd als bovenstaand, zal dat geen probleem opleveren. Helaas geen duidelijke foto, beschermd stadsgezicht, zonnepanelen die niet echt zichtbaar mogen zijn.

Alles is goed verzorgd

Goed ingelicht en vlugge afhandeling

Prima bedrijf, doen wat afgesproken is

Goede duidelijke offerte gekregen met een tekening hoe de panelen geplaatst worden. Alles doorgesproken en vervolgens keurig geplaatst in 1 dag. Mannen werken netjes en ruimen alles weer op. Al met al dikke prima!

Snelle service en juiste prijs

Netjes en betrouwbaar , er wordt voldoende contact verzorgd en de monteurs zijn erg netjes in zowel hun werk als in taal en andtwoord Alles wordt ontzorgd en op de juiste manier verkocht , gemonteerd en uitgelegd Een dikke pluim

van begin tot eind goed begeleid door het team

Bij de start duidelijke info. Geeft vertrouwen met vriendelijke mensen aan de telefoon. Doen wat ze zeggen. Ook het installatieteam heeft netjes gewerkt, ook al was het laat geworden.

Geweldige dienstverlening en deskundig personeel

2 weken voor montage van zonnepanelen komt men bij je kijken om de zaak op te meten. Deze personen denken mee met de klant en doen mooie suggesties. Ze leveren uitermate goede dienstverlening. Vandaag geplaatst. Super goed op tijd, leuke en vriendelijke monteurs en hebben begrip voor prive situaties als intern iets gebeurt waar ze even moeten wachten. Ze pakken dit keurig netjes op en wachten tot het allemaal achter de rug is en gaan gewoon weer verder. Ze ruimen netjes alles op en maken alles netjes schoon. Kortom een aanbeveling waar je U tegen zegt.

Kundig bedrijf, uitstekend product met vriendelijke medewerkers.

Uitstekende voorlichting m.b.t. het maken van de juiste keuze van het aantal zonnepanelen. Voor en nadelen van verschillende merken en type zonnepanelen/omvormers goed uitgelegd. Afspraken worden nagekomen. Zeer snelle levering en installatie van de zonnepanelen conform afspraak. Aannemer die werd ingeschakeld voor het monteren werkte netjes en kundig. Vanaf het eerste uur na installatie werd er energie terug geleverd aan de energieleverancier. Uitstekende service bij het aanmelden bij energieleveren.nl/monitoring e.d. Direct na installatie werd er contact met me opgenomen voor een tevredenheidsonderzoekje. Medewerkster gaf aan dat na facturering een mail gestuurd ter ondersteuning aanvraagformulier teruggave BTW. Zeer vriendelijke medewerkers.

Snel en klantvriendelijk

Tijdens het hele proces vakkundig en klantgericht geholpen. Ook de monteurs waren zeer klantvriendelijk, hebben netjes gewerkt en daarna ook alles netjes achtergelaten. Echt een aanrader om hier je zonnepanelen aan te schaffen!

Snel en goed gerealiseerd voor een duurzame prijs!

Vriendelijk en werken erg netjes,en kleine probleempjes worden direct opgelost!Het is een aanrader om zaken te doen met Zonduurzaam.

Hele goede kwaliteit van installatie

De monteurs waren professioneel, snel en lieten de boel netjes achter.

Volgens verwachting.

alles is precies verlopen van wat er werd beloofd, van installatie tot en met de afhandeling, wij zijn heel tevreden.

De mensen die bij mij waren deden alles in overleg zo dat ik in alle tevredenheid van het eindresultaat kon genieten nu maar hopen op vele zonnige dagen en genieten van de opbrengst afz remko

De jongens hebben hard gewerkt ondanks de hitte, 31 graden en pal in de zon op t dak. Maar ze hebben doorgezet. Respect.

Er wordt goed met de klant meegedacht.

Met heel veel geduld hebben jullie mijn vele, vele vragen beantwoord. En wanneer ik het niet snapte het keer op keer opnieuw uitgelegd. Ik ben hier in een super eut en ga tot het naadje met vragen net zo lang totdat ik het wel snap. Er wordt goed meegedacht over de verschillende optie, ook als het niet gunstiger voor jullie uitpakt. Het is niet even een verkoop praatje en we poffen de zonnepanelen op het dak en klaar.

goede accurate service.

Overzichtelijk advies gekregen met duidelijke punten waarop gekozen moet worden voor hoe de panelen geïnstalleerd voor de meeste opbrengst. Panelen zijn in 1 dag door een vakkundig team van Solis4you geïnstalleerd. Alles netjes opgeruimd.

Een bedrijf dat zich aan de afspraken houdt.

Vanaf de eerste kennismaking een prettig gevoel. Tijdens de aanloop naar plaatsing goed geinformeerd. De monteurs hebben ons goed ingelicht tijdens de plaatsing, en het was een plezierige samenwerking. De panelen zijn netjes geplaatst.

Goed, eerlijk en prettig bedrijf

Zonduurzaam gaf mij uitgebreid en eerlijk advies ove zonnepanelen voor onze woning. Ze geven niet alleen advies maar denken echt met je mee. De communicatie is snel, persoonlijk en de medewerkers zijn open en eerlijk. Bij vragen geven ze snel antwoord en ook wanneer iets niet direct loopt zoals het moet wordt er adequaat gehandeld en snel en duidelijk gecommuniceerd. De panelen en meterkast installatie zijn professioneel en netjes uitgevoerd. Er werd ook door de installateurs continu goed gecommuniceerd en uitleg gegeven. Ik beveel Zonduurzaam van harte aan bij iedereen die graag informatie wil over, of wil overgaan tot aanschaf van zonnepanelen. Fijn bedrijf met prettige medewerkers!

Eerlijk en duidelijk advies

Een positief contact met een eerlijk en duidelijk advies. Denken goed met je mee. Snelle levering door vriendelijke monteurs. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd daarna. Gewoonweg super

Over Zonduurzaam

Overal in Nederland zien we partijen die bezig zijn om verschillende duurzame projecten te ontwikkelen. Wij geloven daarentegen dat je echte duurzaamheid niet in projecten kan vinden, maar dat duurzaamheid juist te vinden is in een band die tussen mensen kan ontstaan. Wij investeren daarom in duurzame relaties door een zo eerlijk mogelijk verhaal over te brengen, door heldere afspraken te maken en door deze afspraken na te komen. Dit geldt voor zowel onze leveranciers, installateurs en ook voor jou als klant. Wij stoppen niet voordat jij 100% tevreden bent en blijft.