Fantastische grafisch design en ongelooflijke goede service.

Fantastische service en topdesign van ons logo - prachtig grafisch werk - alles tot in de puntjes geregeld en afgewerkt.

• Prijs N.v.t.
  • Professionele kennis

Professionele communicatie met prachtige site als eindresultaat!

Als ondernemer een droom om samen te werken. Aanrader!

• Prijs N.v.t.
  • Professionele kennis

Zeer tevreden over de vlotte samenwerking

Wij hebben reeds voor een aantal verschillende projecten beroep gedaan op Mark-Up en zijn telkens tevreden van het resultaat. Alles verloopt steeds zeer professioneel en vlot, deadlines worden steeds op tijd gehaald. Janis denkt ook steeds creatief mee om het beste resultaat te bereiken.

Sterk aangeraden!

Janis is heel creatief, denkt mee, neemt tijd en ruimte om tot in de puntjes een afgewerkt product neer te zetten. Ze blijft ook zoeken tot het in orde is. Fijne samenwerking. Ik vroeg om originaliteit, artistieke input, professionele uitstraling... ze heeft op dit alles kunnen inspelen en meer; van een idee op papier tot een uitgewerkte website met logo ontwerp en branding... Top!

Aan te bevelen

All round, zowel grafisch als editoriaal sterk

• Professionele kennis

Zeer tevreden, direct respons bij vragen, enorm meedenkend.

Zeer aangename samenwerking met veel interactie, Geeft een goed gevoel en vertrouwen daar er wordt meegedacht om de website zo professioneel en klantvriendelijk te maken.

Super professioneel

Professionele begeleiding

• Professionele kennis

Janis kan de wens van de klant omtoveren in een grafisch ontwerp

Voor mijn evenement GUEST werk ik samen met Janis Angele van Mark-up. Zij maakt alle Visuals en houdt de Social Media (Insta, FB) ervan in de gaten. Waar nodig schaaft ze bij zodat iedere bezoeker van Guest een heerlijke ervaring heeft. Merci Janis! Samen op naar de volgende editie!

• Professionele kennis

Een heel professioneel bedrijf dat wordt geleid door een gepassioneerde zaakvoerster. Super tevreden

We hebben een zeer goede ervaring met Mark - Up gehad. Nieuw logo waar we zeer tevreden mee zijn. Nieuwe website die staat als een huis. We dagen iedereen uit om eens te gaan kijken naar allrenova.be. We zijn snel en gemakkelijk te vinden op google, dankzij haar deskundig advies. 1 dag online = onze eerste lead naar een nieuwe klant. Extra hulp van Mark-up bij het maken van werfdoeken voor onze werven en belettering voor onze bestelwagens, Mark-up had een deadline voorop gesteld en heeft ons project binnen deze tijdspanne afgewerkt. Voor ons een super ervaring om met Mark-Up samen te werken Thx!

Professioneel en snel.

Geweldige persoonlijke service met prima kwaliteit! Voor iedereen aan te bevelen.

uitstekende samenwerking

vlotte persoonlijke aanpak, verfrissend en heel creatief!

topmedewerking

Vlotte- en vriendelijke communicatie; professionele aanpak op zowel creatief als technisch vlak. gerspecteerde deadlines en correcte prijs. Topmedewerking!

helder en verfrissend

Wij zijn een middelgrote aannemer van nieuwbouwwoningen. Zoals wel vaker gebeurt, raak je na een aantal jaren ondergesneeuwd in de gewoontes van de sector en van jezelf. Op zo'n moment is een onafhankelijke, heldere en geïnformeerde blik van een specialist cruciaal om alles te verfrissen en te hér-denken. Missie méér dan volbracht, waarvoor onze dank.

Top-service

Mark-Up heeft twee websites voor mij gemaakt en het huislogo ontwikkeld, zeer tevreden van het resultaat. Correcte opvolging en dienst na verkoop. Een aanrader

Zeer tevreden!

We hebben zeer goede ondersteuning gekregen bij het opmaken van onze nieuwe huisstijl, logo en uiteindelijk de opmaak van onze website. Alles zit nu in een nieuw jasje en ziet er zeer fris en terug mee met de tijd uit. Dankjewel!

• Professionele kennis

Mark-up brengt je communicatie op een hoger niveau

Mark-up zorgt voor een mooie uitstraling van je publiciteitscampagnes. In de vastgoedmarkt heeft Janis duidelijk veel ervaring en weet ze hoe ze projecten in de kijker moet zetten. Voor alle soorten communicatie neemt ze de leiding in handen en zorgt dat je marketing campagne in zijn totaliteit gerealiseerd wordt.

Verwachtingen overtroffen

Het was de eerste keer dat ik met Mark-Up bv heb samengewerkt voor het laten designen van een logo. En er zijn meerdere redenen waarom ik vol lof over deze agency kan spreken. De aanpak is op maat van de klant. Er wordt duidelijk gecommuniceerd over de fases binnen het ontwerpproces. Het pakket wordt aangeleverd zoals aangekondigd. Ze hebben ook oog voor detail. Het resultaat hiervan is een logo waar ik me fantastisch bij voel.

Over MARK-UP BV

Over Mark-Up.Agency Mark-Up Agency is een communicatiebureau, gespecialiseerd in online marketing strategie en sterk in grafisch werk. Van logo over huisstijl tot interactieve online campagnes, een website op maat, bij Mark-up zit u goed. Onze Missie Uw onderneming laten groeien met behulp van onze expertise, het creatief meedenken en doen! Tijdens een persoonlijk en vrijblijvend kennismakingsgesprek, luisteren we naar uw noden en verwachtingen. We geven u hierbij meteen onze (eerlijke) inzichten in wat voor u of uw onderneming, product of dienst de beste strategie is. Desgewenst werken we een plan op maat uit. Transparant, binnen uw vooropgesteld budget. Constructief en begrijpbaar. Persoonlijk contact en resultaat gericht werken staan hierbij centraal. We geven advies, coachen en voeren uit. Wanneer nodig werken wij hiervoor ook samen met professionele partners en coördineren we uw totaalproject van a tot z. Mark-Up Agency is een geregistreerd KMO-dienstverlener.