Zorgt voor een waardige uitvaart!

Speelt overal goed op in! Toont leiderschap in moeilijke situaties! Luisterd goed naar de familie! Denkt vooral in oplossingen en niet in problemen. Is tijdens de uitvaart zichtbaar aanwezig, daar waar ze moet zijn. En onzichtbaar als ze er niet hoeft te zijn. Zorgt in het geheel voor een hele waardige uitvaart!!

• Respect voor uw wensen

Wat een SUPER TOF mens !!!

Wat zijn wij super begeleid door Agnes na het overlijden van mijn Lieve man. Het was een heftige periode maar dankzij Agnes, die al op huisbezoek is geweest toen mijn man nog leefde, hebben wij een héél waardig afscheid kunnen voorbereiden. Zij stond open voor al onze wensen, gaf aanwijzingen, dacht goed mee, heeft daadkrachtig gehandeld en gaf goede tips. Vanaf het eerste moment was er een hele goede klik tussen haar en ons. Zij heeft de condoleance heel goed voorbereid, dit was echt een warm gevoel bij ons allen. In de dagen na de crematie heeft ze subtiel contact met mij opgenomen, dit is voor mij van hele grote waarde geweest. het contact zal vast wel verwateren maar ik ben niet bang dat ik haar helemaal ga verliezen. Wij kijken met een super goed gevoel terug op de samenwerking met Agnes. Ik ben haar enorm dankbaar voor al haar hulp in de moeilijke dagen !!! Lieve Agnes zó fijn dat jij er was in deze periode, jij hebt ons hart gestolen.

• Respect voor uw wensen

Samen creëerden we een liefdevol & waardig afscheid voor ons zoontje

Agnes is geweldig! Wat was ik blij dat na het verlies van ons zoontje Agnes degene was die bij ons kwam. Zij begrijpt mij als geen ander door het verlies van haar eigen dochtertje. Haar empathie, begrip en luisterende oor waren ontzettend waardevol in een hele zware tijd. Daarnaast vind ik Agnes ook heel ruimdenkend, creatief en open minded. Ze heeft zich heel goed afgestemd op onze wensen en wist ook goed aan te voelen wanneer we ergens op een andere manier naar mochten kijken. Het afscheid van ons zoontje is heel mooi en bijzonder geworden. Echt zoals bij hem en bij ons past. En daar zijn we Agnes voor altijd dankbaar voor!

• Respect voor uw wensen

Ze maakte het allemaal net even wat makkelijker!

Het verliezen van ons zoontje is als een hel geweest en dat is het nog elke dag. De liefdevolle hulp van Agnes met de crematie deed me goed, ze snapte me met alles, erg behulpzaam, eerlijk, denkt met je mee en ze bleef haar zelf waardoor ik me op m’n gemak voelde. Ik kan eerlijk zeggen dat door Agnes ik het gevoel heb dat de crematie zelf is verlopen hoe we het wouden en dat dat deel ( in hoeverre dat kan met zoiets) voor ons goed is afgesloten. Ze heeft veel tips hoe je het verwerken misschien iets soepeler kan maken, maar je bent niks verplicht. Ik gun niemand natuurlijk niemand zoiets maar als ik iemand hiervoor mag aanraden is het Agnes, ze is een fijn mens!

• Respect voor uw wensen

Fijne steun na stilgeboorte (20 weken)

Onze ervaring met Agnes was erg goed. Ze heeft ons begeleid bij de crematie van onze zoon die na 20 weken zwangerschap stil is geboren. We hebben nog 2 dochters van 4 en 7 jaar oud. Ze kon heel mooi middels plaatjes aan onze dochters vertellen wat er ging gebeuren en gaf ons tips hoe om te gaan met ons verlies. Ook regelzaken nam ze ons uit handen, wat erg prettig verliep. Lieve betrokken vrouw.

Goed vanaf moment één!

Als je kind haar kind verliest. Daar zit je dan, in het UMCG te Groningen, een paar uur na de bevalling van een stilgeboren 'mannetje', op gevoel, op basis van een website, een uitvaart begeleider uit te zoeken. Wij zochten op wateropbaring, kleinschalig, Twente en kwamen uit bij Agnes. Agnes Boer. (Agnes stond ook in de papieren 'vervolgstappen na het overlijden van je kindje'.) Vanaf moment één was het goed. Agnes voelt aan wanneer daadkracht en zakelijk handelen nodig is. Dat is goed, dat is nodig, dat was helpend. Jij zit daar immers met een hoofd en lijf vol verdriet... Agnes helpt je de dagen door, de dagen tot een afscheid, de dagen tot je verder moet en zo'n groot verlies een plekje moet zien te geven. Agnes voelt, leeft mee, denkt mee, is inlevend, betrokken maar komt ook voor je op wanneer dat nodig is. Zij kwam met alles wat wij nodig hadden! De afscheidsplechtigheid is gegaan zoals de wens was! De wens van mijn dochter die haar kind verloor... In de dagen erna zoekt ze subtiel even contact, langzaam zal ze uit ons dagelijks leven glijden, ons dankbaar achter laten. Dankbaar voor haar hulp in moeilijke dagen. Dankbaar voor hoe ze is! Dankbaar voor wat ze deed! Lieve Agnes, fijn dat je in deze periode met ons mee liep. Dank

Fijne uitvaartbegeleider

Agnes is een zeer geschikte uitvaartbegeleider. Ze begrijpt je, laat je in je waarde en denkt mee. Ze staat op alle momenten van de dag voor je klaar. Agnes is erg betrokken en prettig in de omgang. Samen met Agnes wordt de uitvaart iets dragelijker. Ook na de uitvaart staat ze nog voor je klaar om je te helpen.

• Respect voor uw wensen

Agnes is er echt één uit duizenden!!!

Mijn vrouw en moeder van mijn kinderen overleed na een kort en heftig ziekbed. We waren verdrietig en teneergeslagen. We zochten een uitvaartleider, die de wensen van mijn vrouw wilde inwilligen. En toen vonden we Agnes. Wauw! Ze was de eerste die vroeg, hoe is het nu met jullie. Vanaf het eerste moment ontwapenend, open, meedenkend, oog hebbend voor ieder van ons. Wat een geweldige en betrokken uitvaartleider! Dank je wel Agnes! Je hebt ons hart gestolen. Daar kan menig uitvaartleider nog wat van leren!

• Respect voor uw wensen

Zeer meelevend en uiterst correct.

Lieve Agnes. Vol bewondering heb ik via de zijlijn mogen meekijken hoe jij een familie begeleidt naar het nemen van afscheid van hun dierbare. Jouw timing, jouw attentheid, jouw rust… bewonderenswaardig !!! Ik voel één en al lof voor de wijze waarop jij een familie begeleidt tot en met de laatste groet. Je bent een echt een Topper in je vakgebied Heel veel liefs van Theresia Rook

• Respect voor uw wensen

Een professioneel, betrokken en rustig adviserende uitvaartondernemer.

Het was goed om samen met Agnes een uitvaart te kunnen regelen van een eenzame, van oorsprong buitenlandse man, zonder familie in Nederland. Haar voorstellen waren op de situatie afgestemd. Onze inbreng werd op een gepaste manier in het proces verwerkt, waardoor we met een goed gevoel beslissingen konden nemen. Hierdoor hebben we op een waardige manier afscheid kunnen nemen.

• Respect voor uw wensen

Niet zoals 'het hoort', maar wel zoals het voelt...

Mijn partner is heel plotseling overleden tijdens onze vakantie in Spanje. Hij overleed tijdens het duiken. Ik ontving het bericht van de plaatselijke politie. Waar ik toen in terecht kwam was een hele slechte film. Ik kwam al snel in contact met Agnes, want ik zocht steun. Op oudejaarsavond kon ik haar gewoon bellen. Zij wist precies de juiste dingen te zeggen om me beter te voelen. Ook kon ze me meteen informeren over balseming en repatriëring enzovoort. De wereld van overlijden en de dood had ik altijd ver weg gehouden. Maar door haar ben ik meegenomen in het proces. Heb ik veel geleerd en ben ik gerustgesteld. Heb ik ervaren dat het niet grijs, grauw, koud en star hoeft te zijn... Ik wilde voor mijn partner, die pas 56 was, geen standaard uitvaart. Ik wilde hem ten eerste thuis hebben. Mijn vriend was een vrolijke, levendige vent die van gezelligheid hield. Agnes heeft met me meegedacht, heeft me geleerd te laten 'voelen' wat goed was, heeft ook de honden alle aandacht gegeven, ook zij moesten afscheid nemen. Ze heeft me meegenomen in het proces en dankzij haar heb ik alles nog kunnen geven aan mijn vriend wat ik kon, voor zijn afscheid. We hebben door ons huis een 'levensroute' gemaakt. Vrienden en familie hebben meegeholpen. Dat gaf een fijn gevoel: het schepte verbinding. Ontvangst met koffie en thee. Er kwamen foto's en filmpjes uit zijn leven voorbij, verderop werd er gegamed en geflipperd. De kist was beschilderd door zijn broertje... In het kantoor was een herdenkingsplekje. Vervolgens liep je langs zijn motoren terwijl de Playlist met zijn muziek werd gedraaid. En achter het huis brandde een vuurtje met een pan kippensoep erboven. Hij hield van gezelligheid. Doordat ik het zelf heb kunnen invullen, met hulp van mijn dierbaren, was het afscheid heel goed en mooi. Agnes denkt met je mee, geeft mogelijkheden aan, en bovenal is ze mens, zij laat ook haar gevoelens zien. Wat fijn dat we dit met haar hebben mogen doen...

• Respect voor uw wensen

Erg waardevol bij zowel het afscheid als het rouwproces.

Onze ervaring met Agnes was erg prettig en waardevol. Ze heeft ons op een goede manier ondersteund bij het afscheid, maar ook bij het rouwproces. Ze heeft ideeën geopperd, waar wij zonder haar niet op zouden komen. Hierdoor is de periode tot aan het afscheid en het afscheid zelf gegaan zoals we wilden. We hebben bewust stil kunnen staan bij hetgeen dat bij ons aansluit en voor ons goed voelde.

• Respect voor uw wensen

Uitstekend en medelevend .

Goede begeleiding begripvol en menselijk.

Warm, meelevend

Agnes heeft ons veel steun gegeven in deze moeilijke tijd. Ze heeft ons de ruimte en ideeën gegeven om het afscheid in te vullen op een manier die bij ons past. Veel dank daarvoor.

• Respect voor uw wensen

Een warm contact met iemand die luisterd met haar hart.

Vanaf het eerste moment van kennismaken met Agnes, was er warmte en hartelijkheid, evenals een gepaste afstand en respect. Wij hebben als gezin op geheel eigen wijze afscheid kunnen nemen van onze dierbare, precies zoals we wilden. Agnes dacht met ons mee, was altijd bereikbaar, vond niks vreemd en heeft ons begeleid zoals wij zo graag wilden; met haar hart naar ons als gezin uit, en haar hoofd met de mogelijkheden en wensen die we hadden. Ze had overal aan gedacht, en liet ruimte voor de spontane dingen die tijdens het afscheid tot stand kwamen. Een prachtige herfstmiddag hebben we dankzij haar kunnen krijgen!

Persoonlijk, vriendelijk en professioneel

Agnes heeft ons op een prettige, betrokken en persoonlijke manier begeleid. Ze heeft oog voor detail en luistert goed naar de wensen. Daarbij vraagt ze goed door om die wensen boven tafel te krijgen. Een hele fijne ervaring in een verdrietige tijd. Bedankt!

• Respect voor uw wensen

Heel meelevend en attend.

Niet op de voorgrond aanwezig, maar duidelijk en prettig in de begeleiding.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Respect voor uw wensen N.v.t.

Agnes vraagd zich echt af wat bij je past

Bijzonder prettige begeleiding mogen ervaren. Agnes stelt de juiste vragen en geeft waar nodig waardevolle adviezen. Meedenkend, aanvoelend, oprecht, mens gericht.

• Respect voor uw wensen

Warme persoonlijkheid, betrokken en denk buiten kaders.

Wij hebben Agnes als een heel warm en betrokken persoon ervaren die moeiteloos bij onze familie wist aan te sluiten. Ze heeft oog voor de persoonlijke wensen en aandacht voor ons allen als individu. Zij voelt daarbij heel goed aan wanneer ze op de achtergrond kan treden en waar nodig zichtbaar moet zijn. Ze straalt rust uit, heeft een luisterend oor en vakbekwaam. Agnes heeft ons hierdoor op een geweldig fijne en vertrouwde manier weten te ontzorgen en heeft ons begeleid naar een prachtig en waardevol afscheid van onze geliefde vader en man.

• Respect voor uw wensen

Rustig, betrokken en creatief.

We zijn zeer dankbaar voor de persoonlijke begeleiding die we hebben mogen krijgen na het overlijden van ons zoontje Aiden. In een roerige periode wist ze samen met ons in alle rust en respect te zorgen voor een zeer persoonlijke afscheidsdienst voor Aiden. We zijn dankbaar voor haar creativiteit en professionaliteit die we hebben mogen ervaren. Dit is voor ons van grote waarde geweest!

meelevend, betrokken en secuur

na de eerste telefoon contact met Agnes klikte meteen goed ze luisterde heel goed wat voor wensen wij hadden, met nader heen en weer contact zijn wij heel snel uit gekomen over de uitvaart van mijn moeder het was super voor me kaar

• Respect voor uw wensen

Warmte en een luisterend oor.

Onze ervaring met Agnes is erg warm en bertokken. We dachten het eerst zelf te kunnen maar we werden geadviseerd om toch hulp in te schakelen. Een eerste gesprek gepland en het klikte gelijk. Een luisterend oor en vooral zoeken naar wat wij wilden voor onze zoon. Erg fijn dat ze onze grenzen opzocht waardoor we in onze ogen alles hebben kunnen doen wat we konden doen voor een emotioneel maar zeer liefdevol afscheid.

Professionele en betrokken uitvaartondernemer

In een voor ons intens verdrietige periode heeft Agnes ons weten te helpen een prachtige en unieke uitvaart te verzorgen voor onze doodgeboren dochter. Haar betrokkenheid en adviezen, deels vanuit eigen ervaring, zijn voor ons heel waardevol geweest. Niet alleen m.b.t. de uitvaart zelf maar ook juist in de week daaraan voorafgaand. In deze week, die in het teken stond van zowel kennis maken als afscheid nemen, konden we volledig op Agnes haar kennis en kunde vertrouwen. We hoefden niet bang te zijn om iets te vergeten. Agnes zorgde ervoor dat alles tot in de puntjes was geregeld. Dit gaf ons ontzettend veel rust. Ook hielp ze ons te ontdekken waar onze eigen wensen lagen en deze vervolgens te realiseren (hoe out-of-the-box die soms ook waren). Zo hebben wij bijvoorbeeld zelf met hulp van onze familie het kistje gemaakt. Dankzij haar kijken we terug op een prachtig en persoonlijk afscheid van ons kleine meisje. Ook nu kunnen we niets benoemen wat we achteraf anders hadden gewild. Dit geeft nog steeds heel veel troost. We kunnen haar dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrokken en professionele uitvaartondernemer.

Betrokken, meelevend en secuur

Na een vorige ervaring met een andere uitvaartondernemer bij een vorige uitvaart, en overtuigd door haar website contact met Agnes gezocht. Vanaf het eerste moment hebben we goede afspraken kunnen maken en heeft Agnes goed werk voor ons verricht. We hebben steeds de betrokkenheid van haar gevoeld en hebben ons nooit een nummer zoveel gevoeld. Ze heeft ons niets opgedrongen, maar steeds onze wensen gerespecteerd.

• Respect voor uw wensen

Betrokken, professioneel, open minded, vernieuwend

Voor de uitvaart van onze dochter heeft Agnes ons uitstekend ondersteund. Ze kwam met hele mooie ideeën, waardoor het afscheid een dag is geworden waar we met een goed gevoel op terug kijken. Daarnaast geeft ze mooie adviezen voor de tijd voor en na de uitvaart.