Kubiek opereert kundig, kordaat en betrouwbaar !

De gegeven input wordt deskundig geanalyseerd waaruit een strak ingerichte aanpak volgt. Er wordt helder en open gecommuniceerd en als opdrachtgever ontvang je goede terugkoppeling op gezette stappen, op voortgang in onderzoeken en op gevoerd overleg met gemeente en betrokken externen. Er wordt systematisch gewerkt en goed meegedacht bij hick-ups in processen. De kennis op RO gebeid en de uitgebreide ervaring in de gemeentelijke context maken Kubiek tot een zeer gewaardeerd adviseur van ons bureau en onze opdrachtgevers.

Kubiek heeft snel, professioneel en uitstekend werk

Kubiek heeft snel, professioneel en uitstekend werk geleverd met het verzorgen van de stikstofdepositie rapportage en AERIUS berekening. Dank aan Dhr. de Jong.

Volgende keer, zeker naar bureau Kubiek met hun ervaringen!!

Nadat we bij een ander bureau minder prettige ervaringen hadden opgedaan hebben we contact opgenomen met Kubiek en de situatie uitgelegd, en zij wilde dit oppakken en voor ons regelen, zonder twijfel. Het plan is door Kubiek door de juiste persoon, kennis en doortastendheid helemaal geslaagd en tot het laatste goed afgerond. Het contact met de overheid en andere partijen en de communicatie met ons was uitmuntend en doeltreffend.

Goede ruimtelijke adviezen

Kubiek staat garant voor goede (ruimtelijke) adviezen. Of het nu gaat over omgevingsvergunningen, bestemmingplannen of de Omgevingswet, Kubiek denkt graag met u mee en is op de hoogte van de relevante wet- en regelgeving.

Gebeld voor advies met Corstian Hanse. Hij heeft de zaak goed bekeken en mij helder advies te geven wat wel en wat ook niet te doen tegen een besluit van de gemeente.

Door architect aanbevolen

Snel geholpen

vechten tegen de bierkaai

Jullie kunnen weten dat wanneer een gemeente haar standpunt wilt doorvoeren dat zij door niets en niemand te stoppen is. Toch beweren jullie hier iets tegen te kunnen doen. Wees eerlijk en zeg dat een bezwaar niets uitricht. Dat scheelt de particulier veel kosten.

Snelle service

Inmiddels voor diverse projecten een beroep gedaan op de adviseurs van Kubiek. Vakinhoudelijk is men goed op de hoogte, men is goed bereikbaar en in staat op korte termijn rapportages te leveren.

snelle reactie en afwerking

duidelijke afspraken

Snel en goed geholpen met mijn vraagstuk

Mijn vraag is snel in behandeling genomen en uitkomst van mijn vraagstuk is helder gecommuniceerd.

Kundig advies in korte tijd!

Fijn

Snel en een goede aanvulling op ons pakket van werken. Mijn advies is aandacht te houden voor kwaliteit. Door snel te werken kan er een onzorgvuldigheid in sluipen. Helaas heb ik deze ervaring bij een project.

Deskundige begeleiding vanuit Kubiek

De begeleiding vanuit Kubiek hebben wij ervaren als deskundig en betrokken.

Deskundige adviseurs die snel handelen.

Ik ben erg tevreden over Kubiek. Meerdere medewerkers hebben mij deskundig te woord gestaan en het rapport is keurig. Ik zou Kubiek iedereen aanbevelen!

Prima advies gehad door deskundig adviseur

Na het inwinnen van een advies heeft Mellie een mogelijkheid gevonden, in een nieuw bestemmingsplan. om een extra woning te bouwen. Dit advies levert veel op voor ons.

prima, snelle dienstverlening

De opdracht was aan tijd gebonden. Werd snel opgepakt en ook later werd snel geacteerd op aanvullende vragen

Positief, snelle en terzake doende afhandeling van diverse onderwerpen/projecten

Ik heb als architect vaker behoefte aan ondersteuning op het gebied van ruimtelijke vraagstukken. Inmiddels meerdere ervaringen op allerlei niveau's en onderwerpen, welke elke keer kordaat worden behandeld.

Niet wat ik verwacht had

Er was mij verteld dat voor de advieskosten een ervaren adviseur zich twee uur in mijn plan zou verdiepen. Ik had tijdens het gesprek niet het gevoel dat de adviseur het gesprek had voorbereid. Dat gaf hij ook terloops aan aan het begin van het gesprek. Ik heb tijdens het gesprek geen informatie gekregen die ik zelf niet al had gevonden. Wat ik uit het gesprek hoopte te halen was een oordeel over de haalbaarheid van mijn plannen. Dat kreeg ik er niet uit. Daar was de adviseur ook niet toe in staat, want hij had zich niet in mijn casus verdiept. Ik heb er dan ook weinig aan gehad. Ik heb dit ook aangegeven aan de adviseur, waarop hij voorstelde om de helft van de kosten in rekening te brengen. Dit vind ik nog steeds niet in verhouding tot de geleverde dienst, maar daarover verschillen we van mening. Ik geloof best dat Kubiek een bureau is met gedegen kennis in huis, gezien de referenties. Ook hebben ze de vindbaarheid goed op orde. Ik heb echter niet gekregen wat beloofd was, ik hoop en neem aan dat dit een pech geval was.

snel en to-the-point, afspraak is afspraak

Prettig contact, korte lijnen. Afspraken worden nagekomen, zowel in tijd als in geld.

slecht

Bijgestaan door kubiek met ingehuurde krachtvanuit andere kant van uit het land. Hoge reis kosten terwijl ik in Veenendaal bij stand vroeg. Was zinloos wat kubiek had moeten inzien.

Snelheid van handelen

Zowel bij de aeriusberekening als de planschade analyse was snelheid het trefwoord. Dank nogmaals.

Beste Jacob, Enorm bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Kubiek

Prettige samenwerking.

Prettig dat men vlot kan schakelen en dat prijs en kwaliteit in juiste verhouding staat.

Beste Matthijs, Hartelijk bedankt voor uw positieve mening! Vriendelijke groet, Team Kubiek

Over Kubiek Ruimtelijke Plannen

Kubiek Ruimtelijke Plannen is een onafhankelijk en assertief adviesbureau op het gebied van Ruimtelijke Ordening. Wij adviseren bedrijven en particulieren in het landelijk- en stedelijk gebied bij de verwezenlijking van hun ruimtelijke plannen of het oplossen van mogelijke ruimtelijke problemen. Bij Kubiek staat het ruimtelijk belang van u als opdrachtgever voorop. Of het nu gaat om ruimtelijke (uitbreidings)plannen die u zelf heeft of om ruimtelijke plannen van anderen (bijvoorbeeld buren of overheden) die mogelijk van belang zijn voor u. Ons bureau is het deskundige aanspreekpunt voor u als ondernemer of particulier. U kunt uw (complexe) vraagstukken op het gebied van ruimtelijke ordening en ruimtelijk bestuursrecht met een gerust hart aan ons toevertrouwen. Onze adviseurs kunnen bouwen op een uitgebreide kennis en ervaring, die is opgedaan in zowel de publieke als private sector. Ontzorgen is een belangrijk aspect in onze werkwijze. Bij Kubiek staat de opdrachtgever centraal en waar mogelijk nemen we u het werk uithanden, zodat u uw energie op ander zaken kan richten. Onze adviseurs zorgen voor de oplossing en hebben de expertise in huis om uw ruimtelijk initiatief van het begin tot het eind te begeleiden. Persoonlijk en tijdig contact vinden we hierbij van groot belang, evenals het "meenemen" van u als opdrachtgever in hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd en wat ze behelzen. Op deze website kunt u bekijken welke diensten op het gebied van ruimtelijke ordening en ruimtelijk bestuursrecht wij u kunnen leveren. Die lopen uiteen van eenmalige ruimtelijk-juridische adviezen tot een volledige aanvraag omgevingsvergunning; van een scherpe ruimtelijke onderbouwing tot een volledig bestemmingsplan. Daarbij hanteren wij concurrerende tarieven.