Tevreden

Zeker aan te bevelen

heel goed

alles word keurig gedaan

beste bedrijf voor al u tuin wensen.

een echt geweldig tuinman. hij denkt met je mee, heeft een echt gevoel voor wat kan en kan niet in een tuin. ontwerpt je tuin met je mee. ik werk al 8 jaar samen een ben echt tevreden.

Snelle offerte en begonnen

Ben tevreden over Pascal . Heeft hard gewerkt om mijn tuin er weer mooi uit te laten zien. Mijn wens besproken en hier aan gewerkt . De klus was snel gedaan .

Fijne hovenier en denkt goed mee.

Fijne hovenier en denkt goed mee. Goede prijs kwaliteit verhouding en op een prettige manier pragmatisch. Heel tevreden over de samenwerking met Hereijgers eco tuinen.

Heel erg blij met onze planten!

We hadden Pascal gevraagd om planten te plaatsen in onze voor- en achtertuin. We zijn superblij met het resultaat! Pascal is altijd vriendelijk en behulpzaam en denkt mee.

Zwarte Berk 18 4881XN Zundert

Over Hereijgers eco tuinen

Hereijgers is uw hovenier voor tuinontwerp, tuinaanleg, tuinonderhoud en deskundig advies. Wij zijn gevestigd in de gemeente Zundert, maar wij zijn ook veelvuldig werkzaam als hovenier in onder andere Roosendaal, Oudenbosch, Etten-Leur, Rucphen, Bergen op Zoom en zelfs in Turnhout.