Geweldig snelle service!

Gisteren ontdekte ik een wespennest, vlak bij mijn achterdeur, helaas ben ik enorm allergisch voor de steek en is voor mij heel gevaarlijk. Na contact te hebben gehad met Martijn heeft hij heel snel actie ondernomen met een goed resultaat! Vond het fijn dat hij zo snel en adequaat handelde, dit bedrijf raadt ik iedereen aan! Martijn nogmaals mijn dank!

• Soort ongedierte Wespen

Dag Marion, Wat fijn om te lezen dat u weer veilig genieten kan van uw tuin. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding

Snel en afdoende.

Martijn was snel ter plekke, en heeft het wespennest afdoende verwijderd. Een Aanrader !

• Soort ongedierte Wespennesten 2 stuks

Dag Han, Bedankt voor uw recensie. Groet, MdB ongediertebestrijding.

Kundig, zorgvuldig en een redelijke prijs

De ongedierte bestrijder kwam snel werkte zorgvuldig, lostte het probleem op en heeft verstand van zaken. Probleem was een wespennest. Aanrader!

• Soort ongedierte Wespennest

Dag Willem, Fijn dat onze aanpak u tevreden heeft gesteld. Bedank voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Top ervaring super deskundig en snel

Probleem was snel opgelost.

• Soort ongedierte Muizen

Beste, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Goed en snel

Snel en goed.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Regina, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Zeer goed!

Muizen zit je niet op te wachten, wij kwamen bij MdB ongediertebestrijding terecht, en deze kon de zelfde dag nog starten met een van hun pakketten. Na een 3tal bezoeken nu geheel muis vrij. Het huis is tevens geheel beschermd nu door dat alle openingen vakkundig dicht gemaakt zijn!

• Soort ongedierte Muizen

Dag Barry, Goed te lezen dat onze aanpak u tevreden gesteld heeft, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snelle en professionele hulp

In alle opzichten is MdB prettig om mee te werken. Er is duidelijke communicatie vooraf. Er wordt snel gereageerd en meegedacht met eventuele oplossingen en/of vraagstukken.

• Soort ongedierte wespen

Dag Jeroen, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snel en goed geholpen

Afspraken goed nagekomen. Zeer netjes het werk gedaan, ben zeer tevreden.

• Soort ongedierte Houtworm

Dag Hetty, Fijn te lezen dat u tevreden bent, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Ik was heel blij met Martijn zijn uitvoeringen om mijn houtworm probleem op te lossen

Hij is goed in zijn werk en communicatie ging spoel

• Eind resultaat
  • Soort ongedierte houtworm in kruipruimte

Beste Ozgur, Fijn om te lezen dat onze aanpak u goed bevallen is. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Prima en snel

Makkelijke afspraak gemaakt, en heeft probleem snel en vakkundig behandeld. Tot op heden geen last meer gehad

• Soort ongedierte Houtworm

Dag Mark, Goed te lezen dat onze aanpak u bevallen is. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Nog maar één muis in huis

Onze kat overleed en niet eens een maand later hoorden we de muizen knagen in de afvalbakjes onder het aanrecht. Een dag na het bezoek van Martijn was het gespuis verdwenen. Om een later insluipen van een nieuwe generatie te voorkomen, bracht Martijn nog roostertjes aan in de buitenste ontluchtingsgaatjes van de spouwmuur. De nog overgebleven muis heeft z'n staart verbonden aan een usb-poort ;-)

• Soort ongedierte muizen

Beste Jelle, Wat fijn dat de levende muizen weg zijn! Mocht de overgebleven muis met kabel tot overlast zijn, hebben wij hier ook vast een oplossing voor! Bedankt voor de review. Groet, Martijn.

Snel en effectief!

Beste Treffers, Bedankt voor uw review! Groet, Martijn

Heel positief. Gelijk een afspraak kunnen maken

Fijne samenwerking. Heel blij mee . Heb de muizen niet meer gezien .

• Soort ongedierte Muizen

Dag Morela, Wat fijn dat alles nog goed gaat en er geen last meer is! Bedankt voor uw review. Groet, Martijn

Doelgericht en vakkundig

Na 3 bezoeken een muisvrij huis!

Perfect!

Ongeveer een jaar geleden onze gehele kap van onze woning laten behandelen door Martijn, Het gehele traject hebben wij als zeer fijn ervaren en alles was meer dan duidelijk. Nu na ruim 1 jaar geen houtworm meer gezien. De 10 jarige garantie is dan ook zeer fijn om die op zak te hebben.

• Soort ongedierte Houtworm

Beste Martin, Fijn om te horen dat onze aanpak u tevreden gesteld heeft, en nog fijner dat de problemen weg zijn! Bedankt voor uw review. Groet, Martijn.

Zeer vriendelijk geholpen

Muizen weg

• Soort ongedierte Muizen

Dag Stevelina, Fijn dat alles opgelost is! Bedankt voor uw review. Groet, Martijn.

Martijn erin, muis eruit!

Snel, accuraat en duidelijk.

• Soort ongedierte Muis

Dag Ilari, Bedankt voor de review!

Goede en snelle service

Gelijk afspraak kunnen maken. Snel resultaat.

• Soort ongedierte Muis

Dag Natalia, Bedankt voor de review!

Geweldig resulaat

De service is goed, meneer is 3x langs geweest en we zijn van de muizenplaag af. Wij zijn zeer tevreden. Zeer zeker aan te raden.

• Soort ongedierte Muizen

Dag Joethan, Bedankt voor de review!

Top ervaring!

Na contact te hebben gehad met 3 verschillende toch voor jou gekozen! Na je 2e bezoek hebben wij geen overlast meer van de muizen! We slapen weer heerlijk! Onze dank is groot!!

• Soort ongedierte Muizen

Dag Stephany, Fijn dat de keuze op ons viel! Bedankt voor de review en hopelijk nog lange tijd een fijne nachtrust gewenst!

Goede service en snel aan huis!

Contact opgenomen en al zeer snel aan huis. Alles wordt goed geïnspecteerd en de wekelijkse check was erg prettig. Ook al heeft het bij ons wat langer geduurd (zeer koppige muis) was de garantie van 3 maanden erg fijn. Absoluut een aanrader!

• Soort ongedierte Muis

Dag Maria, Fijn dat alles nu gaat zoals gewenst. Bedankt voor de review!

Levert goed werk

Wij hadden een flinke plaag. Hebben 2 behandelingen gehad, die gelukkig kind- en diervriendelijk waren ook nog. Tot op heden geen last meer gehad. Dankjewel Martijn!

• Soort ongedierte Vlooien

Dag Dami, Fijn dat alles nu goed gaat! Bedankt voor de review!

Prima oplossing

Goede adviezen gekregen. De heg gesnoeid en wering aangebracht tussen dakgoot en dakpannen. De hevige overlast van een marter was daarmee opgelost. Zeer redelijke prijs.

• Soort ongedierte Marter

Dag J.P., Bedankt voor de review!

heel goed

ik werd goed en snel geholpen. meneer was ook begripvol voor de situatie want ik was natuurlijk doods bang voor die beestjes. Meneer dacht mee en gaf extra tips.

• Soort ongedierte muizen

Dag Elizabeth, Bedankt voor de review!

Na telefonisch contact afspraak op korte termijn gemaakt. Analyse + directe aanpak van het probleem. Na de termijn die er voor staat is inderdaad een rat gevangen. Nu gelukkig geen ellende meer. Keurig en adequaat opgelost.

• Soort ongedierte Rat

Dag Roy, Bedankt voor de review!