Was de eerste die gewoon zijn telefoon opnam, nadat ik belde. Veel bedrijven namen hun telefoon niet op.ondanks er 24/7 stond Had een nest zitten in me spaumuur. Kon gelukkig snel komen. En was snel verholpen.

• Soort ongedierte Wespen nest

Dag G, Goed te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Prima en snel geholpen

Heeft uitstekend werk geleverd. De wespen waren Binnen een dag verwennen. Ik werd ook heel snel geholpen.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Peter, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Vlot en snel opgelost!

Aardig en geïnteresseerd.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Daphne, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Super geholpen en tips gegeven om in de toekomst te voorkomen dat nest terug kom

• Soort ongedierte Wespennest

Dag Henk, Fijn om te zien dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, Mdb-ongediertebestrijding

Top service!

Super geholpen. Afspraak gemaakt en netjes te woord gestaan. Geen last meer gehad van wespen

• Soort ongedierte Wespennest

Dag Quenno, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Geweldig snelle service!

Gisteren ontdekte ik een wespennest, vlak bij mijn achterdeur, helaas ben ik enorm allergisch voor de steek en is voor mij heel gevaarlijk. Na contact te hebben gehad met Martijn heeft hij heel snel actie ondernomen met een goed resultaat! Vond het fijn dat hij zo snel en adequaat handelde, dit bedrijf raadt ik iedereen aan! Martijn nogmaals mijn dank!

• Soort ongedierte Wespen

Dag Marion, Wat fijn om te lezen dat u weer veilig genieten kan van uw tuin. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding

Snel en afdoende.

Martijn was snel ter plekke, en heeft het wespennest afdoende verwijderd. Een Aanrader !

• Soort ongedierte Wespennesten 2 stuks

Dag Han, Bedankt voor uw recensie. Groet, MdB ongediertebestrijding.

Kundig, zorgvuldig en een redelijke prijs

De ongedierte bestrijder kwam snel werkte zorgvuldig, lostte het probleem op en heeft verstand van zaken. Probleem was een wespennest. Aanrader!

• Soort ongedierte Wespennest

Dag Willem, Fijn dat onze aanpak u tevreden heeft gesteld. Bedank voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Top ervaring super deskundig en snel

Probleem was snel opgelost.

• Soort ongedierte Muizen

Beste, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Goed en snel

Snel en goed.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Regina, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Zeer goed!

Muizen zit je niet op te wachten, wij kwamen bij MdB ongediertebestrijding terecht, en deze kon de zelfde dag nog starten met een van hun pakketten. Na een 3tal bezoeken nu geheel muis vrij. Het huis is tevens geheel beschermd nu door dat alle openingen vakkundig dicht gemaakt zijn!

• Soort ongedierte Muizen

Dag Barry, Goed te lezen dat onze aanpak u tevreden gesteld heeft, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snelle en professionele hulp

In alle opzichten is MdB prettig om mee te werken. Er is duidelijke communicatie vooraf. Er wordt snel gereageerd en meegedacht met eventuele oplossingen en/of vraagstukken.

• Soort ongedierte wespen

Dag Jeroen, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snel en goed geholpen

Afspraken goed nagekomen. Zeer netjes het werk gedaan, ben zeer tevreden.

• Soort ongedierte Houtworm

Dag Hetty, Fijn te lezen dat u tevreden bent, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Ik was heel blij met Martijn zijn uitvoeringen om mijn houtworm probleem op te lossen

Hij is goed in zijn werk en communicatie ging spoel

• Eind resultaat
  • Soort ongedierte houtworm in kruipruimte

Beste Ozgur, Fijn om te lezen dat onze aanpak u goed bevallen is. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Prima en snel

Makkelijke afspraak gemaakt, en heeft probleem snel en vakkundig behandeld. Tot op heden geen last meer gehad

• Soort ongedierte Houtworm

Dag Mark, Goed te lezen dat onze aanpak u bevallen is. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Nog maar één muis in huis

Onze kat overleed en niet eens een maand later hoorden we de muizen knagen in de afvalbakjes onder het aanrecht. Een dag na het bezoek van Martijn was het gespuis verdwenen. Om een later insluipen van een nieuwe generatie te voorkomen, bracht Martijn nog roostertjes aan in de buitenste ontluchtingsgaatjes van de spouwmuur. De nog overgebleven muis heeft z'n staart verbonden aan een usb-poort ;-)

• Soort ongedierte muizen

Beste Jelle, Wat fijn dat de levende muizen weg zijn! Mocht de overgebleven muis met kabel tot overlast zijn, hebben wij hier ook vast een oplossing voor! Bedankt voor de review. Groet, Martijn.

Super!

Snel en effectief!

Beste Treffers, Bedankt voor uw review! Groet, Martijn

Heel positief. Gelijk een afspraak kunnen maken

Fijne samenwerking. Heel blij mee . Heb de muizen niet meer gezien .

• Soort ongedierte Muizen

Dag Morela, Wat fijn dat alles nog goed gaat en er geen last meer is! Bedankt voor uw review. Groet, Martijn

Doelgericht en vakkundig

Na 3 bezoeken een muisvrij huis!

Perfect!

Ongeveer een jaar geleden onze gehele kap van onze woning laten behandelen door Martijn, Het gehele traject hebben wij als zeer fijn ervaren en alles was meer dan duidelijk. Nu na ruim 1 jaar geen houtworm meer gezien. De 10 jarige garantie is dan ook zeer fijn om die op zak te hebben.

• Soort ongedierte Houtworm

Beste Martin, Fijn om te horen dat onze aanpak u tevreden gesteld heeft, en nog fijner dat de problemen weg zijn! Bedankt voor uw review. Groet, Martijn.

Zeer vriendelijk geholpen

Muizen weg

• Soort ongedierte Muizen

Dag Stevelina, Fijn dat alles opgelost is! Bedankt voor uw review. Groet, Martijn.

Martijn erin, muis eruit!

Snel, accuraat en duidelijk.

• Soort ongedierte Muis

Dag Ilari, Bedankt voor de review!

Goede en snelle service

Gelijk afspraak kunnen maken. Snel resultaat.

• Soort ongedierte Muis

Dag Natalia, Bedankt voor de review!

Geweldig resulaat

De service is goed, meneer is 3x langs geweest en we zijn van de muizenplaag af. Wij zijn zeer tevreden. Zeer zeker aan te raden.

• Soort ongedierte Muizen

Dag Joethan, Bedankt voor de review!

Top ervaring!

Na contact te hebben gehad met 3 verschillende toch voor jou gekozen! Na je 2e bezoek hebben wij geen overlast meer van de muizen! We slapen weer heerlijk! Onze dank is groot!!

• Soort ongedierte Muizen

Dag Stephany, Fijn dat de keuze op ons viel! Bedankt voor de review en hopelijk nog lange tijd een fijne nachtrust gewenst!