Snelle en goede service!

Snelle en doeltreffende service

Meneer reageerde supersnel en kwam ook snel kijken. Meneer had het probleem snel in de gaten en zorgde voor een adequate oplossing. Zeer tevreden!

Snel en doeltreffend

Ondanks dat ik op vrijdag laat belde werd toch opgenomen en direct afspraak gemaakt voor maandag. Wespen werden bestreden. Super service Dank je wel

• Soort ongedierte Grondwespen

Prima afspraken en zeer klantvriendelijk

Super geholpen, goed advies, eerlijk en netjes. Probleem met de muizen was snel opgelost.....

• Soort ongedierte Muizen

Ik kreeg plotseling een aanval van bijen aan mijn woning. Heb internet een bedrijf opgezocht en in een oog opslag zag ik MDB Ongediertebestrijding staan en dat trok gelijk mijn aandacht. Het eerste contact voelde gelijk goed aan (tekst en uitleg) en de service was ook wat je mag verwachten van zo’n bedrijf. Ik ben prima geholpen en ik beveel dit bedrijf van harte aan.

• Soort ongedierte Bijen

goede snelle service en effectief.

Toen ik de aanvraag deed kon hij snel komen, was erg vriendelijk. Is begin mei gekomen om wespennest weg te halen op zolder. Wijzelf dachten dat het er 1 was maar de meneer inspecteerde de boel goed en zag wel 5 beginnende nesten. Was snel klaar en wespen zijn niet terug gekomen nog :D echt super!

Top. Snelle reactie

Had een wespenprobleem, gebeld en kreeg snel een reactie. Volgende dag gekomen en probleem opgelost.

• Soort ongedierte Wespen

Super snel en professioneel geholpen

Super snel en professioneel geholpen. Zowel met de mieren in de tuin als de muizen in huis. Zowel qua bestrijding als qua advies. Naast de goede en werkende adviezen ook meegedacht over de bestrijding van houtworm. Kortom, super tevreden.

• Soort ongedierte Muizen en mieren

Snel en goed!

MdB heeft ons snel van het houtworm probleem verholpen. Op de dag van de inspectie kon MdB door uitvallers op de route dit probleem meteen voor ons bestrijden! Wij weten wie we moeten hebben in het vervolg.

• Soort ongedierte Houtworm

Enorm opgelucht, is zeer professioneel gedaan en heel snel.

• Soort ongedierte wespen

Vriendelijke man, geeft duidelijke uitleg en advies en denkt goed mee.

• Soort ongedierte Muis

Binnen een week waren de muizen weg.

Martijn weet precies waar hij het over heeft, kent de verschillende soorten muizen en hun specifieke eigenschappen. Binnen een week waren we van de muizen overlast op zolder bevrijd. En we kregen ook nog prima tips om verdere overlast te voorkomen.

• Soort ongedierte Muizen

Enorm goed en professioneel geholpen

Goede service en flexibiteit

Goede service en klant gericht. Fijne adviezen. En zeer meedenkend.

Top service!

Toen wij last hadden van muizen heeft Martijn ons snel en goed geholpen. Hij heeft ons rips gegeven om een en ander zelf aan te pakken en is een aantal dagen later teruggekomen om te kijken of de muizen inderdaad weg waren. We zijn erg tevreden over de service en de vriendelijke en vlotte manier waarop.we geholpen zijn. Echt een aanrader dus! Dank Martijn!

In 2 bezoeken probleem opgelost

We hadden behoorlijk overlast van muizen in en onder het huis. Martijn kwam, zag en overwon. Bezoek 1: vaststellen en handelen Bezoek 2: controleren en concluderen. Nooit meer een muis gesignaleerd

Zeer professioneel

Martijn van MdB ongediertebestrijding heeft na een vrijblijvende inspectie evenals een keurder houtworm aangetroffen in de kruipruimte maar ook in de garage waar de keurder dit niet gezien had. De zelfde week kwam Martijn dit al bestrijden. Martijn is op het gebiedt van hout aantastende insecten een zeer kundig persoon en kan alles zeer goed uitleggen. Kortom, zeer tevreden en blij dat we voor MdB hebben gekozen vanwege de houtworm in de garage welke hij door zijn kunde wel gevonden had!

• Soort ongedierte Houtwormen

Na de eerste keer langskomen nooit meer een muis gezien, ben zeer tevreden!

• Soort ongedierte Muizen

Na weken rommelen heeft MdB ons binnen een paar bezoekjes van het muizen probleem verholpen. Wij hadden buiten alles al dicht gemaakt, MdB gaf na een inspectie aan dat het verstandig was om de funderingsmuren met de buren na te lopen omdat hier wel eens openingen door zakkend zand ontstaan, dit hebben we opgevuld met het al aanwezige zand, en nu al geruime tijd geen last meer! Zeer professioneel bedrijf en Martijn weet waar hij over praat. Gebeld en snel geholpen!

Vriendelijk, flexibel en snel

Martijn is 3x geweest en na de derde keer zijn de muizen weggebleven!

Gewedig!

Ik heb jaren last gehad van muizen na bezoek van de muizenverdelger heb ik er geen last meer van gehad. Beste keuze ooit!

• Soort ongedierte Muizen

Beste Soukaina, Fijn om te lezen dat alles na al die tijd eindelijk opgelost is. Hartstikke bedankt voor uw review!

Toppie!

Na maanden van aanklooien met andere bedrijven kwamen we in de zoveelste zoektoch bij MDB terecht, Martijn stond de zelfde dag al op de stoep. In tegen stelling tot vele andere dook Martijn meteen op zijn doelen af, na een pootje van de keuken omhoog gedraait te hebben zagen we een aardig gat zitten, hoe Martijn dit wist en uitlegde waar hij op let, stonden mijn partner en ik elkaar stom verbaasd aan te kijken. De zogenaamde mannen welke al 10+ jaar in het vak zitten wisten dit niet op te lossen.. Binnen enkele dagen zagen wij al niks meer en martijn had alles keurig dicht gemaakt. 2 maanden later nog geen muis gezien! Een dikke aanrader en prima betaalbaar! Wij zijn BLIJ.

• Soort ongedierte Muizen

Beste Fleur, Heel fijn dat het na al die tijd toch gelukt is! Bedankt voor de fijne woorden!

Geweldig geholpen

Ik ben heel heel tevreden. Hij heeft zeer intens mijn woning van top tot teen doorzocht op gaten en kieren waar muizen door heen kunnen en daarna behandeld. Je verdient een dikke 10.

• Soort ongedierte Muis

Beste Lilian, Bedankt voor uw fijne review!!

Snel voor een puike prijs

Bericht achter gelaten en werd direct gebeld. Volgende dag bezoek. Wespennest bespoten. Vooralsnog lijkt het er op dat het is opgelost! Zeer tevreden

• Soort ongedierte Wespen/bijen

Beste Fred, Bedankt voor uw review!!

Snel en prima!

Martijn kwam zeer snel na mijn oproep om een wespennest te verwijderen. De volgende dag bleek dat we nog een wespennest hadden. Waarna Martijn ons nog een keer en goed geholpen heeft tegen normale tarieven.

• Soort ongedierte Wesp

Beste Paul, Bedankt voor uw review!!