Een formele plechtigheid op prettige informele wijze bespreken

Een prettige samenwerking tussen Simon Westerveld en contactpersoon overledene. Goed aanspreekbaar en flexibel bij wensen van familie.

• Aandacht en betrokkenheid
  • Heeft u Westerveld Uitvaartzorg ervaren als: "uw partner en raadgever in uitvaartzorg"? Ja
  • In hoeverre heeft de dienstverlening van Westerveld Uitvaartzorg rondom de uitvaartverzorging voldaan aan de verwachtingen die u vooraf had? De dienstverlening was zoals ik verwacht had

Zeer professionele uitvaartzorg

Duidelijke en heldere uitleg. Meedenkend met onze wensen en heel erg goed uitgevoerd.

• Aandacht en betrokkenheid
  • In hoeverre heeft de dienstverlening van Westerveld Uitvaartzorg rondom de uitvaartverzorging voldaan aan de verwachtingen die u vooraf had? De dienstverlening was beter dan ik verwacht had

Professionele zorg en aandacht voor de overledenen en familie

Het eerste contactmoment was een zaterdagavond laat. U was er voor ons. Het is bijzonder om adviezen en hulp te krijgen op elk moment.

Uitstekend verzord

Beide ouders overleden en verzorgd door westerveld. Zeer goede communicatie en verzorging

Uitstekende persoonlijke diensteverlening

Marcel Schabbink van Westerveld Uitvaartzorg heeft uitstekend met ons meegedacht om de uitvaart van onze moeder precies op onze wensen en ideeën te laten aansluiten. Op alle details heeft hij goed meegedacht, zonder de regie van ons over te nemen. Het resultaat was een hele mooie uitvaart, waar iedereen met een warm gevoel aan terug denkt.

Fijn

Ik heb het fijn ervaren ook al was het lastige week!

• Aandacht en betrokkenheid
  • Heeft u Westerveld Uitvaartzorg ervaren als: "uw partner en raadgever in uitvaartzorg"? N.v.t.
  • In hoeverre heeft de dienstverlening van Westerveld Uitvaartzorg rondom de uitvaartverzorging voldaan aan de verwachtingen die u vooraf had? N.v.t.

Heel prettige begeleiding ondanks de problemen rond Corona

Zoals voorheen een positieve ervaring. Vriendelijk, begripvol, geduldig en zeer veel aandacht.

Vriendelijk, respectvol en meelevend

Uiteraard is het een trieste periode om iemand te verliezen, maar samen met Westerveld hebben we een onvergetelijk en waardig afscheid georganiseerd. Ze waren vriendelijk en voelde onze wensen goed aan.

• Aandacht en betrokkenheid

Zeer persoonlijke en empatische begeleiding

Simon Westerveld heeft ons bij de uitvaart van ons zoontje Jesse begeleid. Dit heeft hij met alle zorgvuldigheid, empathie en professionaliteit gedaan. Als uitvaartondernemer, maar vooral als mens lijkt mij dit een van de zwaarste 'opdrachten' om uit te voeren. Mede dankzij alle goede zorgen van Simon, zijn geduld en begrip kijken wij terug op een waardig en mooi afscheid van ons zoontje en daar zijn wij hem, maar het hele team van westerveld natuurlijk erg dankbaar voor.

Prima begeleiding

Ik voelde mij prima begeleid. Dat betrof de aankop van een graf, de formaliteiten bij de gemeente, het regelen van een 'professional' die - gezien de corona-beperkingen - een livestream opnam, de keuze van een kist etc. etc.

• Aandacht en betrokkenheid

De uitvaart van mijn moeder is naar volle tevredenheid geregeld

De uitvaartverzorger toonde medeleven was rustig, had een luisterend oor, en gaf goed advies. Dat was wat wij in eerste instantie nodig hadden. Het overlijden van mijn moeder is heel verdrietig, maar wat waren we dankbaar met de fijne begeleiding. We hadden wat dankbetuigingen tekort. Binnen een paar uur werden ze gebracht. Wat een service! Onze eerdere ervaring met Westerveld was ook heel goed. Uitvaartverzorger Westerveld zouden wij zeker aanbevelen.

Echt geweldig en ontzorgen

Onze eerste ervaring in 2017 met Westerveld Uitvaartzorg was al geweldig en ook toen heeft Marcel (zonder zijn collega's te kort willen doen) ons vanaf het eerste moment door alles heen geholpen. En ook nu, in de hectiek van de covid 19 crisis, heeft Westerveld Uitvaartzorg ons bijgestaan. Sterke punten zijn meedenken, meevoelen, anticiperen en empathie hebben voor hun 'klanten'. Als wij het in één woord moeten samenvatten, dan zou het woord ontzorgen van toepassing zijn.

• Aandacht en betrokkenheid

Goede communicatie in een bizarre tijd

Hele fijne mensen. Ondanks de beperkingen door het Corona virus is het een waardig afscheid geworden. En is alles volgens planning verlopen. Tot in de puntjes verzorgd en ons ontzorgd.

Fijne en professionele begeleiding

Wij hebben jullie begeleiding als zeer goed ervaren. Correct, begripvol, professioneel en afspraken zijn keurig nagekomen.

• Aandacht en betrokkenheid

Prettige mensen en alles goed geregeld

niets aan toe te voegen

Over Westerveld Uitvaartzorg

Westerveld Uitvaartzorg is in 1998 als particulier uitvaartbedrijf gestart door de heer Westerveld. Vrij snel na de oprichting hebben wij, voor een groot landelijk uitvaartbedrijf, aan de wieg gestaan van de eerste franchisevestiging in de uitvaartbranche. Na een samenwerkingsperiode van 21 jaar zijn wij op 1 januari 2020 als onafhankelijk en zelfstandig uitvaartbedrijf verder gegaan. Onze dienstverlening blijft hetzelfde. Wij begeleiden u vanaf het eerste contact tot na de uitvaart en komen samen met u tot een uitvaart in stijl die bij u en uw dierbare past. Om ervoor te zorgen dat het afscheid en de uitvaart een persoonlijke invulling krijgen, luisteren wij naar u en nemen wij de mogelijkheden met u door. Zo zijn wij 'uw partner en raadgever in uitvaartzorg' en geven wij steun bij iedere uitvaart. Bij het maken van keuzes, die rond en op de dag van de uitvaart samen de laatste herinnering vormen aan uw dierbare overledene. Wij werken in een klein hecht team en zijn bekend met alle tradities en ontwikkelingen binnen de uitvaartzorg. Onze Register Uitvaartverzorgers zijn in het bijzonder bekend met plaatselijke mogelijkheden en verzorgen uitvaarten in de regio, Haarlemmermeer, Zuid-Kennemerland, Duin en Bollenstreek, Amsterdam en Amstelland, waaronder de plaatsen: Aalsmeer, Aalsmeerderbrug, Abbenes, Amstelveen, Amsterdam, Badhoevedorp, Bennebroek, Bentveld, Beinsdorp, Bloemendaal, Boeshingeliede, Buitenkaag, Burgerveen, Cruquius, De Zilk, Driehuis, Haarlem, Haarlemmerliede, Halfweg Nh, Heemstede, Hillegom, Hoofddorp, Huigsloot, Kudelstaart, Leimuiderbrug, Lijnden, Lisserbroek, Lisse, Nieuwebrug, Nieuwe Meer, Nieuw-Vennep, Oude Meer, Ouderkerk aan de Amstel, Overveen, Rijsenhout, Rozenburg Nh, Santpoort-Noord, Santpoort-Zuid, Schiphol-Rijk, Spaarndam, Spaarnwoude, Uithoorn, Velserbroek, Vijfhuizen, Vinkebrug, Vogelenzang, Vrouwenakker, Weteringbrug, Zandvoort, Zwaanshoek, Zwanenburg. Op verzoek komen wij ook buiten ons werkgebied, in andere gemeenten, bij u langs.