Meedenkend

Goed geholpen, fijn gesprek ondervonden, behulpzaam en meedenkend om een goede leaseauto te vinden. Bij deze mijn hartelijke dank daarvoor.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Inez.

Na een offerte aangevraagd te hebben werd er al gelijk dezelfde dag contact opgenomen. Heel vriendelijk en goed geholpen. De volgende dag nam ik al de beslissing om via Leaseauto.nl een auto te bestellen.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Barbara.

Veel informatie

Als je onbekend bent met een private lease, dan is dit een goede site voor het zoeken van informatie over lease en het vergelijken van aanbiedingen.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Koen.

Goede vergelijkingssite

Fijne site voor bestellen private leaseseauto. Goede informatievoorziening.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Hans.

Correcte en nette behandeling. Offerte is helder en overzichtelijk. Goed geholpen bij het vinden van de goedkoopste leaseauto. Ik kan ze aanbevelen.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Bram.

Private Lease Experts

Klantgericht, inhoudelijke adviezen, goed bereikbaar, echte private lease experts.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Kariem. Dit lezen wij graag.

Gewoon heel simpel, open - eerlijk - transparant - kwaliteit !

Wat ik fijn vind zijn de snelle terugkoppelingen op alle fronten waar ik mee te maken heb gehad voordat de auto in bestelling werd gezet. Tevens kwam de mail met daarin de bevestiging van de opdracht èn de ‘onder voorbehoud leverdatum’ ook snel via mail zodat ik mijn planningen kon gaan maken.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Rob. Dit lezen wij graag.

Goed geholpen door Leaseauto.nl

Super fijne ervaring met Reinoud. Boven verwachting. Topper!!

Dit horen wij graag!! Bedankt voor de beoordeling.

Maandag onze mooie Fiat 500 opgehaald . Goed geholpen door Leaseauto.nl bij het vinden van de beste aanbieding. Bedankt voor de service.

Heel veel rijplezier met de nieuwe Fiat!! Bedankt voor de review.

Overzichtelijke site

Deze site geeft een ruim en correct overzicht van de private lease prijzen van de verschillende modellen. Overzichtelijk weergegeven waardoor gemakkelijker is om aanbiedingen te vergelijken.

Leuk om te lezen. Wij zijn er ook heel druk mee bezig om het zo makkelijk mogelijk te maken.

Klantgericht en eerlijk

Complimenten voor de manier waarop ik eerlijk ben geholpen en van advies ben voorzien bij het kiezen van mijn auto en de leasemaatschappij. Zeer klantgericht.

Graag gedaan. Nu nog een paar weken wachten op de nieuwe auto en dan lekker rijden maar.

Deskundig en klantvriendelijk

Deskundig en klantvriendelijk geholpen door Reinoud. Goede uitleg en eerlijk advies over private lease.

Ik heb het doorgegeven aan Reinoud:-) Hij was er blij mee.

Positief. Denken mee en ontzorgen. Snel en accuraat in reacties.

Zo lezen wij dat graag. Wij doen altijd ons best.

Vriendelijke verkoper

Erg vriendelijk, snel en attent. Ben heel tevreden Leaseauto.nl.

Bedankt voor de positieve beoordeling Berat.

Behulpzaam

Ik ben zo geweldig geholpen want als oudere was het voor mij moeilijk om alle gegevens bij elkaar te krijgen maar door de persoonlijke aanpak van jullie is het allemaal goed gekomen.

Private Lease is makkelijk als je weet waar je op moet letten. Goed om te lezen dat wij u hebben kunnen helpen met alle vragen.

Super tevreden

Ontzettend blij met mijn nieuwe lease auto. Alles is duidelijk en helder. Contact verloopt soepel, snel een reactie op vragen.

Zeer goed geholpen van begin tot eind. Zeer meedenkende mensen.

Bedankt voor de positieve beoordeling Elif!!

SUPER

It was my lucky day dat ik op de avond toen ik het leasecontract, dat wilde tekenen, bij het invullen vastliep en ik niet verder kwam dan mijn naam en postcode, ik uit pure frustratie op internet ging spitten om eens te kijken wat er verder te verhapstukken was. Ik was al enkele maanden bezig geweest om de auto naar mijn zin te vinden en was eindelijk zover om mijn handtekening zetten onder het contract voor een KIA NIRO HYBRID EXECUTIVELINE in de kleur Gravity Blue Metallic, vooral deze kleur was voor mij de primaire eis. Echter wat ik ook geprobeerd heb en KIA Tilburg, deze kleur was nergens in Nederland verkrijgbaar alle andere kleuren wel en overal direct leverbaar maar die wilde ik niet. Helaas was de levertijd van de Gravity Blue minimaal 5 maanden dus dat moest ik er maar voor over hebben. Op diezelfde avond kwam ik na de zoveelste maal uren speuren 'gelukkig' terecht bij leaseauto.nl. en die leek de auto te kunnen leveren die ik zocht. De vragenlijst direct, zonder verwachting, ingevuld echter de condities zagen er goed uit dus... De volgende ochtend werd ik gebeld door een enthousiaste en heel begeesterde Reinoud Miggels van Leaseauto.nl en hij zei mij voor mij op zoek te gaan bij een van zijn vele connecties in de leasebranche. Wat ik nooit voor mogelijk had gehouden gebeurde.. Hij had via Mark Hendriks Xleasy de KIA gevonden die ik zocht en meer dan 60 euro p/mnd goedkoper (in 3 jaar tijd 3.600 euro!) met nog veel betere condities zoals: eigen risico 125 euro ipv 300 euro, contractduur 36 mnd ipv 48 mnd, trekhaak en meerdere extra's inbegrepen. En bovendien 2 maanden levertijd!! Dus als je nog een leaseauto zoekt: ga voordat je tekent even langs bij www.leaseauto.nl wellicht beleef je dan daar ook jouw 'Lucky day' Reinoud bedankt, tot over 3 jaar! Hans Molier.

Bedankt voor deze positieve beoordeling Hans. En 3.600 euro besparen in 3 jaar is niet mis. Zo blijkt maar weer dat het zin heeft om aanbiedingen te vergelijken. En wij helpen daar graag bij. Heel veel rijplezier gewenst met de nieuwe KIA.

Goed advies

Duidelijke site om auto’s en leasevoorwaarden op allerlei punten te vergelijken. Ook prettig telefonisch geholpen met private lease advies.

Bedankt voor de positieve feedback Lucas!!

Makkelijk

Makkelijke site om private lease te vergelijken.

Tevreden

Ik ben zeer tevreden over Leaseauto.nl. Ik word op de hoogte gehouden, krijg vrij snel een antwoord op mijn vragen.

Bedankt voor de positieve beoordeling Santucia!! En wij wensen je nog veel rijplezier.

Erg makkelijk

Het uitzoeken en bestellen van een Private LeaseAuto via de website gaat bij Leaseauto.nl erg gemakkelijk waardoor het extra plezierig is. Daarnaast zijn er telefonisch vriendelijke, behulpzaame en kundige medewerkers bereikbaar die met met plezier alle vragen beantwoorden die je mocht hebben.

Vriendelijke personeel

Vriendelijk personeel dat heel veel geduld heeft en tijd neemt voor alle vragen over private lease.

Bedankt voor de aanbeveling Jan!

Aan te bevelen

Ik heb een mooie ervaring. De communicatie is uitstekend. Hier ben ik zeer tevreden over. Leaseauto kan ik zeker aanbevelen.

Bedankt voor de positieve review Ed!!

Snel, oplossingsgericht en klantvriendelijk

Goed geholpen bij het vergelijken van private lease.

Over Leaseauto.nl

Leaseauto.nl helpt consumenten met advies bij Private Lease keuzes. Bij het kiezen van de auto, het vergelijken van aanbiedingen en het met vertrouwen bestellen bij de juiste leasemaatschappij. Zodat ze weten waarop ze moeten letten. Dat doen wij met een eerlijke Private Lease vergelijker, uitleg en, als dat nodig is, persoonlijk advies door onze experts. Zo krijgen zij meer inzicht om de beste keuze te maken.