Telefonisch goed geholpen

Telefonisch contact gehad mbt de aanschaf van een nieuwe leaseauto. Heel behulpzaam en ze konden mij de informatie geven die ik nodig had. Gesprekken verliepen heel plezierig.

Dit horen onze private lease adviseurs graag. Bedankt voor de beoordeling.

Klantvriendelijkheid aan de telefoon is goed. Ook de ervarenheid van de medewerkers is noemenswaardig.

Goed advies gekregen

Na diverse aanbieders vergeleken te hebben kwam ik er niet meer uit. Na Leaseauto.nl gesproken te hebben ging er een wereld voor mij open. Zij konden precies de verschillen in de aanbiedingen aangeven. Door Reinoud heb ik precies de auto die ik zocht en voor de beste prijs! Super vriendelijk en kennis van zaken. Mocht je er zelf niet uitkomen, bel dan met Leaseauto.nl. Ik kan het iedereen aanraden!

Ik geef hij door aan Reinoud. Dit zal hij leuk vinden!

Goed in het vergelijken van private lease aanbieders

Na diverse aanbieders vergeleken te hebben was ik het overzicht helemaal kwijt. Nadat ik met Leaseauto.nl gesproken had was het alsof er een wereld voor mij openging. Zij konden precies de verschillen tussen de aanbiedingen aangeven. Super vriendelijk en kennis van zaken. Mocht je er bij het private lease vergelijken niet meer uitkomen, dan kan Leaseauto.nl iedereen aanraden!

Dit is precies waarom wij gestart zijn met Leaseauto.nl. Fijn om te lezen dat het ook zo ervaren wordt.

Behulpzaam en klantvriendelijk

Vorige week een nieuwe Fiat 500 cabrio besteld via Leasauto.nl. Uitstekend geholpen door Reinoud. Correct, behulpzaam en uiterst klantvriendelijk. Bedankt voor je deskundige advies. Kan niet wachten totdat hij geleverd wordt.

Een goede keuze. Zeker nu het weer eindelijk wat beter is geworden.

Goed geadviseerd

Voor ons de 1e keer om online een leaseauto aan te schaffen. Goed geïnformeerd en geadviseerd en ook hele goede en snelle reactie op mailtjes met vragen. Echte private lease specialisten.

Bedankt voor de positieve beoordeling Jacky!!

Handige Private Lease Vergelijker.

Een handige, goed uitziende website. In plaats van uren zoeken op het internet kun je hier snel private lease aanbiedingen vergelijken.

Dit is precies de bedoeling van de site. Bedankt voor de review.

Voordeliger dan mijn dealer

Ik heb de auto nog niet, dus het is nog even afwachten of dat ook helemaal goed gaat. De aanvraag via Leaseauto verliep in elk geval soepel. De prijs die zij konden bieden was een stuk voordeliger dan bij mijn eigen dealer. En ze hebben vriendelijke mensen in dienst. Zeker een aanbeveling.

Wij proberen altijd nog te kijken of het nog ergens goedkoper kan. En of de voorwaarden passen bij de klant. Goed om te lezen dat dat ook nu weer gelukt is.

Heel behulpzaam

Ze hebben mij uitstekend geholpen bij het vergelijken van diverse offertes van verschillende partijen. Ze helpen bij alle vragen en onduidelijkheden.

Deskundige adviseurs

Private Lease is voor mij allemaal nieuw dus ik had veel vragen. Ik wil het graag allemaal precies weten. Ik kon al mijn vragen stellen en kreeg overal antwoord op. Dit gaf mij het vertrouwen om via Leaseauto.nl mijn Fiat 500 te bestellen. Ik kan ze aanraden.

Heel goed geholpen

Voor het eerst een leaseauto online besteld. Ik vond het in het begin nog wel spannend. Doordat de jongens van Leaseauto.nl mij zo goed hebben geholpen viel het allemaal reuze mee. Voor alle vragen kon ik bellen en dat heb ik ook gedaan. Ze bleven altijd even vriendelijk en geduldig. Complimenten.

Positief

Goede site en het idee dat ze echt naar je luisteren en je helpen waar het kan vind ik erg fijn. Bij telefonisch contact altijd goed te woord gestaan.

Goede site

Het is een overzichtelijke en duidelijke site. Hij werkt goed en de kosten worden gelijk zichtbaar. Maakt het makkelijk om auto’s te vergelijken.

Bedankt voor de beoordeling Erik. Wij werken er hard aan om de site elke dag een beetje beter te maken. Goed om te lezen dat hij goed werkt voor jou.

Makkelijk

In mijn zoektocht naar een voordelige privé lease auto kwam ik terecht op leaseauto.nl. Dat maakte mijn zoektocht veel makkelijker omdat zij aanbiedingen van meerdere aanbieders hebben die makkelijk te vergelijken zijn. Ook heel plezierig te woord gestaan door een vriendelijke medewerker.

Bedankt voor de beoordeling Michael. Ik geef het compliment door aan onze lease adviseurs.

Fantastische service!

Geen lange verhalen, duidelijke informatie en verstand van zaken. Zeker aan te bevelen!

Bedankt voor de positieve beoordeling Eva. Ook namens Fiat. En heel veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto.

Maken Private Lease Makkelijk

Denken mee, heel prettig! Komen met oplossingen waar ik zelf nog niet aan gedacht had. Zeer klantvriendelijk.

Bedankt voor de beoordeling Willem. Wij vinden het ook leuk om iedereen te helpen met persoonlijk advies.

Top!!

Geholpen door Reinoud. Hij is erg behulpzaam en eerlijk. Heel snel een duidelijke offerte van hem mogen ontvangen. En hij heeft echt zijn best voor mij gedaan toen bleek dat de auto die ik in eerste instantie wilde niet snel geleverd kon worden. Top!!

Bedankt voor de beoordeling Wouter. Ik heb hem doorgegeven aan Reinoud. Hij vind het echt leuk om te kijken of er nog snel ergens de gewenste auto vandaan te toveren is.

Onredelijke inkomen toets

Op zich heel vriendelijk geholpen. Alleen nadat ik na lang wikken en wegen eindelijk een auto had besteld kreeg ik te horen dat mijn inkomen te laag is voor private lease. Dat had ik liever van te voren geweten.

Bedankt voor de beoordeling Mayke. Ik begrijp dat het vervelend is dat de inkomenstoets zo streng is. Alle Keurmerk Private Lease aanbieders werken met dezelfde criteria. Wij kunnen dat helaas ook niet veranderen.

Vriendelijke medewerkers en eerlijk advies

Vriendelijke betrokken en enthousiaste medewerkers. Aanvraag verliep vlot en was heel duidelijk. Ook heel eerlijk advies gekregen. Uiteindelijk afgezien van Private Lease. Na lang twijfelen heb ik er toch voor gekozen om een auto te kopen. Bedankt voor het advies!

Bedankt voor de beoordeling Gerard. Private lease is zeker niet altijd de beste keuze. Goed om te lezen dat wij hebben kunnen helpen en veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto.

Snel geleverd

Mijn auto besteld via Leaseauto.nl. Na 4 weken reed ik al in mijn nieuwe Fiat 500. Die inkomenstoets is overigens wel veel werk. Ben er wel goed bij geholpen.

Gewoon Top

Bestellen is makkelijk. Communicatie duidelijk. Vriendelijk contact.

Goed advies gekregen

Het ging allemaal heel makkelijk. Werd goed geholpen door Reinoud. Een supervriendelijke en erg gemotiveerde medewerker. Hij kon mijn twijfels wegnemen met goed advies. Door hem ben ik erg tevreden met Leaseauto.nl.

Bedankt voor de positieve beoordeling Jim. Ik heb het doorgegeven aan Reinoud.

Snelle communicatie

Aanvraag werd snel opgepakt. Nemen gelijk contact met je op. En er wordt adequaat en vriendelijk gereageerd op mail.

Bedankt voor de positieve beoordeling Mehmet!

Tijdens het bestel proces van mijn leaseauto werd ik perfect geholpen. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Er was alle tijd voor al mijn vragen. Heel fijn.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Floor.

Makkelijke vergelijker

Leaseauto.nl geeft een goed overzicht van prijzen van de verschillende modellen. Duidelijk weergegeven waardoor vergelijken gemakkelijker gaat

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Ellen.

Over Leaseauto.nl

Leaseauto.nl helpt consumenten met advies bij Private Lease keuzes. Bij het kiezen van de auto, het vergelijken van aanbiedingen en het met vertrouwen bestellen bij de juiste leasemaatschappij. Zodat ze weten waarop ze moeten letten. Dat doen wij met een eerlijke Private Lease vergelijker, uitleg en, als dat nodig is, persoonlijk advies door onze experts. Zo krijgen zij meer inzicht om de beste keuze te maken.