Top advies van Leaseauto.nl

Snel, fijn en goed contact/advies door de vertegenwoordigers van Leaseauto.nl, ik kan het iedereen aanraden.

Erg vriendelijk en uitstekend geholpen

In mijn zoektocht naar een nieuwe leaseauto kwam ik op de site van Leaseauto.nl terecht. Na het invullen van het aanvraagformulier, werd ik binnen 2 uur gebeld door Reinoud Miggelse. Zeer vriendelijk en goed meedenkend en een mooie deal geadviseerd. Binnen een week heb ik mijn nieuwe contract getekend bij PrivateLease. Vandaag nog door Reinoud gebeld wat de uitkomst is en of het contact met PrivateLease soepel is verlopen. Ik raad LeaseAuto ten zeerste aan!!

Goed advies gekregen

Deskundig geholpen door Jeroen.

Goed advies

Reinoud heeft mij heel goed geholpen. Een aardige meneer.

Top geholpen

De vragen die ik had zijn goed beantwoord, de afdeling klantenservice denkt goed mee en laat je ook echt klant voelen. Ik kan Leaseauto iedereen aanraden die op zoek is naar een passende private leaseauto.

Vriendelijk en kundig advies gekregen bij het kiezen van een Leasemaatschappij.

Snel en goed geholpen door Jeroen.

Eerlijk advies

Als startende ZZP’er was ik van plan om een prive lease auto te gaan rijden. Dit blijkt dus helemaal niet mogelijk als startende ZZP’er zonder inkomen historie. Reinoud van Leaseauto heeft mij goed geholpen bij het vinden van een goed alternatief om zo voordelig mogelijk te rijden. Door zijn advies ben ik nu op zoek naar een mooie youngtimer.

Goed geholpen bij het vinden van een auto

Ik was al een tijdje op zoek naar een prive lease auto. Door de lange levertijden stond ik op het punt om toch maar een occasion te kopen. Via Leaseauto het ik alsnog een nieuwe Peugeot 208 gevonden die wel snel leverbaar is. Top!!

Fijn geholpen

Ik ben goed geholpen bij al mijn vragen over Private Lease. Ze konden mij goed de verschillen tussen de leasemaatschappijen uitleggen.

Eerlijk advies

oprecht eerlijk advies wordt gewaardeerd.

Snelle reactie en duidelijke uitleg!

Snelle reactie en een heldere uitleg.

Super tevreden

Goed en deskundig advies gekregen. Precies afgepast op onze wensen. Goed advies over de te trekhaak op maat. Maandbedrag goed onderbouwd. Extra is de extra subsidie voor elektrische auto's, scheelt per maand € 70, goeie tip! Blij mee:-)

Bedankt voor de review Clemens en heel veel duurzaam gewenst namens het hele Leaseauto.nl team.

Eerlijk

Eerlijk en duidelijk. Top

Kort, maar krachtig:-) Bedankt voor de review.

Eerlijk en duidelijk

Ervaring gedeeld qua lease bedrijven en eerlijk antwoord gehad … fijn contact en snel..

Dit horen wij graag Henk. Bedankt voor de review.

In mijn zoektocht naar een bepaald type private lease auto, heeft Leaseauto.nl mij geholpen aan een offerte met een zeer scherpe prijs. Echt behoorlijk goedkoper mijn dealer.

Duidelijk, vriendelijk, servicegericht!

Goed contact met de lease adviseur, geen verrassingen, direct duidelijk waar je aan toe bent.

Veel Private Lease kennis en behulpzaam

Dhr Miggels heeft mij op alle vragen, op een vriendelijke manier, duidelijke antwoord kunnen geven waardoor de private lease aanvraag snel en correct kon worden afgehandeld. Het prettige was vooral dat hij mij het gevoel gaf betrokken te zijn en mij graag wilde helpen.

Bedankt voor de review. Ik ga het doorgeven aan dhr. Miggels. Hij vindt hij altijd leuk om te horen als klanten blij zijn!.

Aanrader

Super service. Reinoud heeft alles voor moj uitgezocht en snel geregeld bij de leasemaatschappij. Ik heb nu een topauto. Echt een aanrader.

Beste Janneke, Goed om te lezen dat de auto bevalt en bedankt voor de aanbeveling. Wij wensen je nog veel veilig rijplezier de komende jaren!!

Super en Snel Advies

Onafhankelijk en snel advies gekregen. Ik zou Leaseauto.nl zeker aanbevelen.

Bedankt voor de aanbeveling Leon!!

Uitstekende ervaring

Via Leaseauto mijn eerste auto geleast na 30 jaar een eigen auto te hebben gekocht. Het eerste contact met Leaseauto tot en met de bestelling van de auto is mij uitstekend bevallen.

Beste Sara, Fijn om te lezen dat de overstap naar lease goed is bevallen. Wij zien steeds meer mensen die jarenlang een eigen auto hebben gehad de overstap maken naar Private Lease. Lekker zorgeloos rijden in een nieuwe auto zonder gedoe.

De begeleiding van Leaseauto.nl in het proces is wat me het meest heeft aangesproken. Het geduld en de vriendelijkheid en niet in het minst de deskundigheid deden deugd.

Beste Olivia, bedankt voor de positieve beoordeling.

Overzichtelijk

Ruime keuze en goede autovergelijking. Ook de vergelijking tussen de leasemaatschappijen is overzichtelijk

Bedankt Lauren voor de beoordeling van de site van Leaseauto.nl. Wij weten dat het lastig is om aanbiedingen van verschillende lease sites met elkaar te vergelijken. Door alle auto en lease informatie te structureren kunnen wij nu deze eerlijke vergelijkingen aanbieden. Het is mooi om te lezen dat het ook zo overkomt.

Makkelijke leasevergelijker

Ik ben al een poosje op zoek naar de beste lease deals. Echt een doolhof en heb uren besteed aan scrollen en klikken om te kunnen vergelijken. Leaseauto.nl maakt het makkelijk. Top site!

Bedankt voor de positieve beoordeling Karin.

Lekker makkelijk

Het is allemaal erg snel gegaan, auto uitzoeken, inkomentoetsing en bestellen. Nu wachten op de auto. :-)

Nog even wachten op de auto Josephine. Bedankt voor de beoordeling.

Over Leaseauto.nl

Leaseauto.nl helpt consumenten met advies bij Private Lease keuzes. Bij het kiezen van de auto, het vergelijken van aanbiedingen en het met vertrouwen bestellen bij de juiste leasemaatschappij. Zodat ze weten waarop ze moeten letten. Dat doen wij met een eerlijke Private Lease vergelijker, uitleg en, als dat nodig is, persoonlijk advies door onze experts. Zo krijgen zij meer inzicht om de beste keuze te maken.