Een zeer deskundige, volhardende en betrokken advocaat.

Van den Bout advocaten en mediators heb ik ervaren als een zeer deskundig en professioneel advocatenkantoor. Ik heb de ondersteuning van mw. mr. Dorothee van den Bout van intake tot nabespreking als zeer vakkundig en betrokken ervaren. Juist deze persoonlijke wijze van hulp heeft ervoor gezorgd dat ik mij zeer goed ondersteund heb gevoeld in deze lastige periode. Ik kan haar diensten van harte aanbevelen.

open, direct, professioneel, empathisch

Mijn keuze voor Van den Bout is me zeer goed bevallen. Dorothee heeft me op een professionele manier door het proces geholpen, waarbij duidelijk haar kunde boekdelen sprak. Ondanks het lange proces en ondanks de verschillen is mijn scheiding op een vrij soepele manier verlopen, waarbij ze me regelmatig terug naar mezelf bracht. Haar empathisch vermogen was voor mij een enorme plus. Ik heb zeker steun aan haar gehad. Zonder twijfel zou ik haar aanbevelen aan iemand die een advocaat zoekt met een gezonde profesionele houding met een gedegen kennis en ervaring in scheiding zaken, iemand die zich 'vast bijt' en de menselijke kant zeker niet uit het oog verliest.

Advocatuur met menselijke maat

Mooie balans tussen juridische zaken en sociale/menselijke zaken. Ruimte voor vrijheid om ook zelf dingen af te handelen. Prettige omgang en handelen wanneer nodig.

professioneel -oplossing/doelgericht- empatich-regeert direct

Soms zit alles tegen en denk je dat het niet meer goed komt. Dorothee heeft laten zien dat het ook anders kan met een een professionele aanpak . Ze denkt opposing's en doelgericht gericht is empathies reageert altijd direct en komt afspraken na. Laat niet meer los totdat het gewenste resultaat is bereikt Dit met respect voor beide partijen, fijn als er ook kinderen bij betrokken zijn.

Betrokken en professioneel

Ik ben erg blij met de hulp die ik heb ontvangen. Mevrouw van den Bout is erg professioneel en heeft me juridisch heel goed bijgestaan. Ze is realistisch. Daarnaast was ze heel betrokken bij mijn zaak, dat gaf mij een steun in de rug toen ik het nodig had. Tot het einde toe heeft ze mij goed begeleid. Mocht ik ooit weer juridische hulp nodig hebben zou ik zeker weer bij haar aankloppen voor hulp.

• Geholpen door: mw. mr. D. van den Bout-Kuhlmann

Goede begeleiding en advies, vakkundig en betrokken..

Zeer goede begeleiding en vakkundig advies. Ook de communicatie was zeer goed, persoonlijk en betrokken. Veel steun gehad.

Persoonlijke begeleiding, emotionele steun

Ik ben onwijs goed geholpen. De profecionele hulp en uitleg en het hele proces, heb ik als zeer positief (ondanks de vervelende situatie) ervaren. Ik zou het iedereen aanraden deze advocaten te nemen. De uitkomst was exact wat ik wilde en ook verdiende. Het zijn onwijs lieve mensen. Meelevend, begripvol, geduldig, rechtvaardig.

Over Van den Bout advocaten & mediators

Wij zijn ‘Van den Bout advocaten & mediators’. Een ervaren en betrokken advocaten- en mediationkantoor in Voorburg, regio Den Haag. Makkelijk bereikbaar en met genoeg gratis parkeermogelijkheid in de nabije omgeving. Wij hebben ons gespecialiseerd in het familie- en erfrecht. Onze meer dan 20-jarige ervaring in het begeleiden, adviseren en procederen staan er borg voor, dat u daarvoor bij ons in goede handen bent. Samen met u streven wij naar haalbare oplossingen in geschilkwesties. Ondanks allerlei emoties zijn een zakelijke en effectieve aanpak en deskundig maatwerk onontbeerlijk. Zeker bij de gerechtelijke instanties. Tussen u en uw advocaat is een goed gevoel, een klik heel belangrijk. Zeker bij persoonlijke kwesties. Positief luisteren, meedenken, coachen en adviseren achten wij daarom ook van groot belang. Ook beperken natuurlijk goed overleg en samenspraak tijdens procederen geregeld voorkomende (proces)teleurstellingen. En natuurlijk streven wij altijd naar realistisch haalbare oplossingen voor u, zowel voor de korte als de lange termijn. In dat alles ligt onze motivatie, elke dag weer. Onze aanpak wordt gewaardeerd. Velen weten ons dan ook via aanbeveling te vinden. Spreekt ons kantoor ook u aan, aarzel niet een afspraak met ons te maken om uw probleem aan ons voor te leggen. Een vrijblijvend, gratis kennismakingsgesprek is altijd mogelijk. Dit hoeft vaak niet langer dan een half uur te duren. Buiten kantooruren zijn wij ook beschikbaar. Indien nodig maken wij binnen 24 uur een afspraak.

Over Advocaatscore.nl