Top !

Mooie service en dito product. Alles goed verlopen vanaf aanvraag t/m facturatie. Prachtig alternatief voor oa Kwik fit.

Vriendelijk service en heel duidelijk

Helaas was er op de dag zelf geen plek meer voor de hulp van mijn platte band.. Maar via app contact was de afspraak zo gepland met een zeer duidelijke uitleg over mogelijke kosten. De service was ook goed en uiterst vriendelijk. Ik raad Tyre Club zeker aan.

Prima service, alles klopte wat van te voren was afgesproken

De chauffeur hield me prima op de hoogte dat hij iets eerder was, zodat ik de winterbanden op tijd naast m'n auto kon neerzetten. Zeer vlotte en nette bediening. Kortom prima service en een ieder aan te bevelen !

Prima service, alles klopte wat van te voren was afgesproken

Zeer goede service

Heel vriendelijke medewerkers, zowel aan de telefoon als de monteur. Prijs kwaliteit in verhouding en iets duurder maar het geld waard voor de service die je krijgt.

Uitstekende service!

Contact is iedere keer duidelijk, frequent en prettig en zeer klantvriendelijk. Maakt niet uit welke medewerker langskomt.

Fantastisch en vakkundig geholpen

Aan huis service voor t wisselen van banden op mn camper. Vakkundig en enthousiast geholpen door Niels. Een aanrader. Mogelijk kan in de planning het tijdstip nog baukeurifer worden bepaald dan is het een 10 waard.

Gerard heeft mij erg goed geholpen!

Ik ben goed geholpen, gerard was erg behulpzaam.

Zonder problemen met alle gemak je banden laten wisselen

Super ervaring met Tyre Club, wanneer het mij uitkomt op locatie naar keuze mijn banden laten wisselen en op laten halen. Super service!

Op afgesproken tijd gekomen, snel en netjes gewerkt, prettige commmunicatie

Snel en goed geholpen. Ook fijn dat jullie aan de deur komen.

Klein minpuntje is dat jullie niet vermelden bij het Tikkie dat jullie rekeningnummer op een andere naam staat. Doordat de nota na betaling volgt kan je dit niet anders controleren dan contact op te nemen.

Hoge dienstverlening tegen een concurrenende prijs.

Aanbeveling voor eenieder. Ben prima geholpen, in mijn eigen straat.

Perfect en goede service

top

Super makkelijk

Super makkelijk en behulpzame medewerkers

Perfecte oplossing

Heel tevreden ze zaten eigenlijk vol maar hebben omdat ik mijn auto nodig heb voor mijn week een gaatje kunnen vinden snel gedaan nig geen uur en zeker voor maar een paar euro meer dan bij de garage. Echt dit zeker delen met familie kenissen en vrienden.

Geweldig, wat klantvriendelijk

Geniaal hoe ze meedenken en meehelpen. Ik kon vanuit huis mijn auto openen, per app kreeg ik updates en betaling was met een tikkie. Fantastisch hoe je wordt geholpen als er zoiets vervelends en onverwachts gebeurd als een lekke band.

Snelle en vakkundige service. Goed bedrijf

Goede service!

Erg fijne service. Vriendelijk, betrouwbaar, en goede communicatie!

Geweldige service aan huis

Winterbanden onder de auto laten zetten. Perfect, je hoeft er de deur niet voor uit. Ze komen aan huis. De monteur was iets later door een file en hield me keurig op de hoogte van het tijdstip dat hij zou arriveren. Nette mensen, goed advies, goed werk. Aanrader!

Super snelle service

Goede ervaring met de Tyre Club. We hadden een lekke band, en ze konden dezelfde dag nog komen en hebben binnen no time de band weer gefixt. Ze denken mee, en zijn heel klantvriendelijk.

Bereikbaar en snel

Prettig contact met behulpzame monteur en servicedesk. Nette oplossing voor een probleem met levering.

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.