Goede service, prima installateurs die met je meedenken. Aanrader!!

Ik heb goede ervaringen met de medewerkers. Ze denken mee in mogelijkheden en er is veel mogelijk tegen een goede prijs. Afspraken worden nagekomen. Al met al een aanrader voor iedereen die op zoek is naar o.a. een airco.

Dankjewel!

geweldig

ik heb hem nog niet zolang , moet je hem op een langere periode bv 1 jaar beoordelen. wat hij tot nu doet met een woord geweldig.

Hoi Twan, dat gaat tot in lengte van jaren goed komen! En mocht er onverhoopt een keer wat voorvallen, dan zijn we er snel bij!

Doen wat ze zeggen!

Super goed geholpen en mee gedacht.

Dankjewel Katja!

Gewoon klasse

Kan niets anders zeggen dan top kwaliteit, top service en een fijne airco

Dankjewel Claudia!

Een Dijk van een bedrijf

-Snelle afspraak -Snelle offerte -Snelle levering -Perfecte installatie -Perfecte monteurs -Perfecte installatie

Dankjewel Henk!

Zuiver afgewerkt, en zeer tevreden !

De airco werkt perfect, en is vakkundig geplaatst !

Dankjewel Ria!

Zeer tevreden over de geleverde service.

De monteurs van Dijk's hebben prima werk geleverd en daarna alles netjes opgeruimd. De geleverde airco voldoet prima, tijdens de warme dagen hebben we hem goed kunnen testen. Kortom we zijn zeer tevreden.

Dankjewel Huub!

Snel en zeer netjes geplaatst

Super netjes geplaatst ruimen alles zelf op..

We vinden het zelf ook prettig als alles opgeruimd is, dus ook bij onze klanten!

Goede professionele aanpak.

De uitleg, offerte en uitvoering waren allemaal prima.

geweldig

We stonden er van te kijken dat ze de schoenen voor de deur uit deden, nog nooit mee gemaakt. De airco is netjes geplaatst zonder rotzooi achter te laten. We zijn zeer tevreden helaas nog weinig kunnen uittesten maar we zijn klaar voor de volgende zomer. Bedankt voor de goede service.

Daarom zeggen we ook wel eens: "Wij lopen langs onze schoenen!" :-)

Goed , netjes schoon gewerkt

airconditioning laten plaatsen, volgens afspraak netjes en schoon gewerkt, inmiddels het jaarlijks onderhoud gehad , Zoals verwacht netjes gewerkt Prijs iets aan de hoge kant!

Dankjewel Rinus, we hopen dat je ervaart dat onze prijs het nu en in de toekomst helemaal waard is!

Top levering en montage

Zeer positief . Netjes meedenkend . Afwerking ieder detail heeft zijn afwerking.

Dankjewel Loek!

Service en kwaliteit

Onze ervaring met Dijk's Toshiba-airco is super! Goed advies waarin meegedacht wordt met ons als consument. Een snelle levering en ontzettend vriendelijke vakmannen die de airco kwamen instaleren. Nadat alles gemonteerd was, werd alles perfect achtergelaten. Wat hebben wij een fijne zomer gehad in ons heerlijke koele huis. Wij zijn ontzettend blij met onze aankoop en zouden het iedereen aanraden.

Dankjewel Jacky! Wij denken dat een betrouwbaar en goed advies uiteindelijk in het voordeel van de klant én van ons werkt. Snelle jongens met een vlotte babbel zijn er al genoeg!

Goed advies.

Van Serge goed advies gekregen over de plaatsing en keuze van onze airco voor de begane grond. Service achteraf ook top.

Dankjewel! Op onze service kan men blijven rekenen!

Prima advies en perfecte installatie.

Geen spijt van mijn aankoop, ook geweldig geholpen door deskundige mensen.

Dankjewel Will!

Goed van a-z

Goed advies tijdens de oriëntatiefase. Vakkundige montage. Goede service bij geconstateerde problemen, en uitstekend opgelost.

Dankjewel Sander! Wij gaan voor een maximale tevredenheid, in onze ogen de enige manier om gelukkige klanten te krijgen én houden!

Ervaren medewerkers, goede persoonlijke voorlichting

De situatie bij ons was wat lastiger om uit te voeren, echter de medewerkers die de airco kwamen plaatsen hadden daar op een professionele manier zo mee gespeeld. De voorlichting was prima en daardoor waren we in staat om een goede keuze te maken. We zijn er erg blij mee!

We zijn niet bang voor maatwerk! Onze medewerkers hebben voldoende ervaring om de lastigste klussen netjes uit te voeren. We zijn blij dat dit bij jullie goed gelukt is!

Goeie ervaringen met montage en service

Toppers

Dankjewel Hay!

Zeer tevreden.

Hoe ze het hier gemaakt hebben,we hebben de airco tot nu toe anderhalve dag gebruikt en voldeed goed.

Wij denken dat je er nog héél veel dagen plezier van zult hebben Jac!

Professioneel

Alles is keurig en netjes afgewerkt en afgehandeld. Geen rommel in huis.

Dat is dan ook ons belangrijkste streven, een vakkundige installatie met zo min mogelijk overlast! Dankjewel voor de reactie!

Snelle vakkundige plaatsing, in een keer goed

Het hele traject van advies, offerte, afspraken en plaatsing verliep efficiënt. Een plus is dat het buitendeel in een passende kleur werd gespoten, waardoor het minder opvalt. Je kunt apparaat overal bedienen met de iPhone of iPad.

Hoi Mart, Bedankt voor je reactie, we zien steeds vaker dat airco's in kleur worden geleverd!

Perfect!

Prima service en kwaliteit

Dankjewel voor je reactie Marc!

Super service

Super schoon, supersnel en lekker koud en topkwaliteit

Dankjewel voor je reactie Mark!

voldoet aan onze wensen

capaciteit die ik nodig heb geeft de Toshiba na al die jaren nog steeds

Dankjewel voor je reactie Roger, we proberen het nog jaren zo te houden!

Wij hebben sinds kort op kantoor airconditioning, geïnstalleerd terwijl we aan het werk waren... Helemaal geen rotzooi.

Dankjewel Michiel, dat is ook onze insteek! Een installatie waar de klant geen overlast en rotzooi van heeft.