Top.

Snelle, nette, goeie klus hebben jullie geklaard bij ons. Ik ben dik tevreden. Jongens zijn harde, en zeer nette werkers. Zuinig op zijn. Groetjes John en Carla.

prettig betrouwbaar bedrijf

ze hebben zeer goed werk geleverd, en meegedacht over de beste mogelijkheid voor ons.

Ik heb een uitstekende uitleg gekregen en alle afspraken zijn zeer goed nagekomen .

Goed service

Goed mee gedacht en een goede oplossing

Professionele installatie en vakkundige monteurs!

Erg positief

Vakkundig, snel, compleet en duidelijk. Offerte ter plaatste gemaakt en in de mail. Super!

geheel tevreden

fijne behandeling tijdens de offerte vooraf door dik dijk. montage en uitleg geheel naar wens.m.v.g. ad siebers.

Beste Ad, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Dat horen wij graag!

Goede uitleg! en offerte

De offerte was goed, ervan overtuigt dat het kwalitatief een zeer goede AIRCO zou zijn. Maar voor een sociaal huurhuis, waarvan men bij verhuizing niets ervoor terug krijgt toch zonde!

Perfecte service!

Dijk's is een partner voor jaren, dat blijkt wel als er voor onze airconditioning van ruim 20 jaar oud nog onderdelen beschikbaar zijn. Een echte aanrader!

Bedankt voor uw reactie. Wij streven ernaar om A-merk producten te verkopen, met onder andere deze reden.

Beste service ever

Daags voor de installatie was een van de twee voor de klus ingedeelde medewerkers van de trap gevallen. De installatie zou dus niet in één dag lukken. Op de geplande dag verscheen de installateur inclusief personeel van kantoor en de interieur verzorgster voor hand en span diensten. Resultaat; twee zeer fraai geïnstalleerde airco’s en werkend aan het einde van de dag. Dat is nog eens gevoel voor service. Perfect. Hartelijk dank, Familie van de Riet, Sevenum

Top bedrijf met geweldige service!

De aanschaf bij dit bedrijf mag dan wel iets duurder zijn maar ik vind de service het belangrijkste. Gisteravond had ik een lekkage door een vastlopend pompje. Vanmorgen om 8.00 uur gebeld en om 10.30 uur was het al verholpen! Dat is pas service!

Service hoe het zou moeten zijn!

Airco besteld. Tijdens het hele proces netjes geholpen. Alles duidelijk uitgelegd. Het plaatsen van de units was top. Gingen netjes te werk!

Geweldige service!!!

Sinds kort in het bezit van een airco in ons appartement. Zeer deskundig en meedenkende monteurs. Alles mooi weggewerkt en laten geen rommel achter. Met een woord een TOP bedrijf. Geeft ons een goed gevoel.

Vakwerk en complimenten voor de installateurs

Bij ons een Toshiba Seiya geplaatst. Vakwerk!!!!!! Zo strak mogelijk passend op de muur de unit gemonteerd met de kortste weg naar buiten. Installateurs werken super netjes en weten waar ze mee bezig zijn. Complimenten voor deze mannen!!!!! Kregen de wifi niet aan de praat, hoogstwaarschijnlijk omdat we enkele wifi versterkers in huis hebben, maar daar komt nog iemand, die daar weer specifiek verstand van heeft, voor langs om dit op te lossen. Airco werkt zo wel, alleen niet via de wifi. Misschien nog een tip: omdat we zo tevreden waren hebben mijn schoonzus, kennissen en vrienden van die kennissen ook een order geplaatst. Totaal van deze 4 orders meer dan 11000 euro. Was leuk geweest als blijk van waardering om ons dan bijvoorbeeld een gratis onderhoudsbeurt kado te doen vanuit het bedrijf.....

Uitermate tevreden !!!

De plaatsing en installatie van onze airco is uitermate voorspoedig verlopen op de afgesproken dag. Personeel was kundig en vriendelijk. Alles werd netjes en bedrijfsklaar achter gelaten. Klein minpunt: aanschafprijs nogal aan de hoge kant.

In een woord: Klasse

Komt afspraak na, werken alles netjes af, geen stof of restafval, netjes.

Duidelijke en snelle offerte ter plekke. Goede installatie door medewerkers van het bedrijf met kennis van zaken, bedenken ter plekke oplossingen en werken erg netjes. Resultaat prima, heerlijk de koelte in de woonkamer en slaapkamer met die hete zomers.

Dankjewel Dienny!

Ben zeer tevreden.

Bij de hoge nacht temperaturen deze zomer kon ik het op de slaapkamer lekker koel houden , daar deed ik het voor .

Dank voor je reactie Henk!

vakmanschap waar je op kunt rekenen.

Monteurs denken met je mee, werken nauwkeurig en netjes. In een woord geweldig,ben je zelf kritisch en netjes op je spullen met werken laat ze maar komen. Bij Dijk,s airco zit je goed.

Dankjewel Harrie! Zo zien we het zelf ook, we behandelen de spullen van onze klanten zoals we dat ook bij ons zelf graag zien!

Een deskundige bedrijf en een kwaliteitsproduct

Mijn ervaring met Dijk’s is heel goed. Van een deskundig en eerlijk advies tot een installatie door vakmannen. Kwaliteit en een betrouwbare leverancier die in de regio zit stonden voor mij voorop. Ik ben heel tevreden.

Dankjewel Arno! Wij denken zelf ook dat de belangrijkste pijlers onder ons bedrijf die kwaliteit en betrouwbaarheid zijn. Mooi als dat ook door onze klanten zo word ervaren!

Kwaliteit en professioneel .. !

Tijdens het verkoopgesprek heb ik direct het gevoel gekregen te maken te hebben met iemand die weet waar hij over praat. Professioneel advies en keurige offerte gemaakt. Ook duidelijke afspraken aangaande montage en alles binnen de verwachting die wij hadden. Ook de montage zelf was zoals afgesproken en verwacht. Hele proces van aankoop tot montage was de kwaliteit en professionalitiet die we verwachte en de rede waarom we voor Dijk's hebben gekozen.

Dankjewel!

Goed, netjes en prima gewerkt

Zie hierboven, daarnaast snelle reactie na info-mail en een duidelijke en goede info door jullie bij het huisbezoek en maken van de offerte.

Hoi Luc, bedankt voor je reactie! We werken er ook steeds aan om het hele traject van offerte-aanvraag tot montage zo soepel en duidelijk te maken. Daarom juist zijn deze reacties voor ons zo belangrijk!

Zeer tevreden over de montage. Er werd heel netjes gewerkt en alles netjes opgeruimd.

Dankjewel Linda!

Prima levering en montage

Prima systemen die vakkundig en netjes geplaatst zijn. Wij zijn uiterst tevreden.

Dankjewel Ruud!

Professionele organisatie die meedenkt in oplossingen en een mooi resutaat aflevert.

We wilden de buiten unit en het leidingwerk uit het zicht. Daar hebben jullie ons goed mee geholpen. Zowel in de oplossing bedenken als het uitvoeren ervan. De installatie is naar wens verlopen en we zijn zeer tevreden over het resultaat : zowel esthetisch als de werking.

Eén van onze grootste ergernissen is dat men ons werk vergelijkt met bedrijven die installeren zonder die aandacht voor het esthetisch aspect. Dan vergelijkt men de prijs terwijl er grote verschillen in het zichtbare eindresultaat zitten. Wij denken dat een klein verschil in prijs snel vergeten is terwijl een esthetisch slechte installatie een bron van ergernis voor vele jaren kan zijn! Bedankt voor je reactie Wim!