netjes

Kostenafhandeling bij Monuta achteraf wel makkelijk ervan afgemaakt.

Een persoonlijk betrokken uitvaartbegeleider die goed naar onze wensen luisterde en met ons meedacht

Wij kijken heel goed terug op de begeleiding van de uitvaartbegeleider. Helaas werd onze uitvaart niet vergoed, omdat ons kindje met 19 weken is geboren en overleden. Gelukkig bood Monuta ons wel een coulance vergoeding en was de begeleiding van de uitvaartbegeleider gratis. We hebben ons heel serieus genomen gevoeld en ook was er liefdevolle aandacht voor onze andere dochter. Er is over een deel van de kosten vooraf wat onduidelijkheid geweest, waardoor de nota hoger uitviel dan wij verwacht hadden. Dat had wat ons betreft beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit weegt niet op tegen onze positieve ervaringen met de begeleiding.

Uitstekende begeleiding bij de voorbereiding en uitvoering van de uitvaart.

Met name de communicatie verliep vlot en prettig.

Prettig contact

Vanaf het eerste telefoontje van overlijden tot aan de uitvaart een prettig contact gehad. Er is goed met ons meegedacht en we zijn erg tevreden over het hele proces en hoe alles geregeld is.

Deskundig en empathisch.

Deskundig vooral in organisatie waardoor ruimte ontstond voor verwerking.

Wij als familie zijn zeer tevreden over de samenwerking betreft de verzorging en begeleiding over de uitvaart.

Zorgvuldige en vriendelijke service van de ondernemer.

Gezien de uitvaart voor mij voor het eerst zo'n persoonlijke ervaring was, kan ik het niet vergelijken. Ik vermoed dat toch vooral de uitvaart ondernemer bijzonder attent en zorgvuldig was. Alles qerd goed uitgelegd en er waren geen vervelende verrassingen. Al met al waren wij zeer tevreden.

Prettig behandelt goede afwerking

Indrukwekkend terzake.

Sterk.

Professionele organisatie, alles uitstekend op orde heeft en beschikt over fijn personeel

Professionele organisatie die alles uitstekend op orde heeft en beschikt over invoelende, deskundige en doortastende medewerkers. Ik heb het bijzonder gewaardeerd dat de uitvaartbegeleider haar geplande vakantie heeft uitgesteld om de het afscheid van mijn echtgenote te begeleiden. In een verdrietige tijd was Monuta een grote steun.

uitstekende zorg

Een schol dat mijn vader plotseling was overleden. hij had geen uitvaartverzekering. Monuta was de eerste die in mij opkwam( terwijl ik zelf een andere uitvaartverzekering heb?!) Gelijk met het eerste telefoontje al heel vriendelijke en goed geholpen en een paar uur later hadden wij Inge Koning in huis om alles voor ons te regelen. geen idee wat er dan allemaal op je afkomt als dit je eerste overlijden dichtbij is. Maar Inge heeft ons echt met alles heel goed geholpen en was ook een prettige vrouw om tijdens de uitvaart bij ons te hebben om ons erdoor heen te helpen.

Over de uitvaartverzorgster zijn wij zeer tevreden!

De uitvaartverzorgster was geweldig, empatisch en punctueel.

Goede dienstverlening

Goed contact met de medewerkster die mee dacht mrt de uitvoering.

Wij hebben een goed gevoel overgehouden ……..

….. aan de juiste wijze waarop wij afscheid hebben mogen nemen van onze (schoon-)vader en opa. Een juiste invulling en begeleiding van Monuta Zwolle maakt dat wij -ondanks deze droevige omstandigheden- een tevreden gevoel hebben overgehouden aan deze periode. Bij deze bedankt aan Inge en Martina voor het juiste gevoel- en steun hierbij!

Vriendelijk, meelevend en professioneel.

Monuta heeft ons het afscheid gegeven die wij wilde voor onze dierbare. Niks was teveel, met elk aspect werd meegedacht. Dankbaar dat zij een zware week dragelijk hebben gemaakt.

Professioneel en heel persoonlijk

Wij hebben een fijne ervaring gehad rond de uitvaart van mijn vader. Femke heeft er alles aan gedaan om het goed te laten verlopen op een heel persoonlijke en prettige manier.

Jullie moeten opletten, zie beneden!

Ik heb Monuta erg goed beoordeeld - zelfs met een 10. Nu ben ik in rouw. Ik heb geen zin in dit constant beoordelen van jullie als bedrijf. Ik kan alleen concluderen dat jullie onzeker zijn over wat jullie doen en denken dat het misschien niet goed is. Jammer! Er waren nog genoeg beoordelingsmomenten met mijn begravenisbegeleider. Het is geen dagje uit dat jullie verkopen dat constant beoordeeeld moet worden, of misschien denken jullie dat wel. Johjn Butterfiedl

Prima dienstverlening

Er is goed naar onze wensen geluisterd, heel prettig was dat en we kijken er als nabestaande goed op terug.

Fijn dat er goede begeleiding is

Robert heeft ons in alle rust begeleid door de stappen die we moesten nemen gedurende de eerste hectische week na het overlijden van mijn moeder. Dat iemand je werk uit handen neemt en de leiding neemt, heb ik als heel prettig ervaren.

Goed geregeld

Zeer tevreden, goede communicatie, snel schakelen indien nodig, correct personeel.

Behulpzaam

De mensen van monuta zijn zeer behulpzaam denken met je mee en luisteren naar je wensen.

Gevoel voor afscheid

"Een luisterend oor en gevoel voor de situatie, inspelend op de behoefte van de klant die een emotionele rollercoaster ondergaat", dit is de omschrijving die bij Monuta Uitvaart Zwolle past. Geweldig geholpen door Robert Schepers, buitengewoon waardig en respectvol.

Correcte en snelle begeleiding. Goede communicatie

Netjes, begripvolle begeleiding. Geen opdringende manieren. Zeer adequaat en overzichtelijk.

Op een gepaste wijze nabestaanden te betrekken bij de organisatie van een uitvaart

Mevrouw Weda heeft uitstekend de wensen van de nabestaanden van mevrouw de Groen-Dresen verwerkt voor het verkrijgen van een voortreffelijke uitvaart.

In alle opzichten heel klantvriendelijk

zie boven

Boeierweg 13