Zeer vriendelijk en persoonlijk geholpen door medewerker Martina Bosch.

We zijn echt heel erg goed geholpen door Martina. Heel duidelijk en vriendelijk heeft ze ons door het traject heen geholpen waardoor alles uiteindelijk is verlopen zoals we dat wilden. Echt heel fijn dat we zo geholpen zijn.

Goede ervaringen

Goede begeleiding tijdens de uitvaart van mij beide ouders

Dankje wel

Wij hebben een zeer mooie uitvaart gehad van onze moeder. Gelukkig hadden we famke.(we waren geen nummertje) Ondanks onze verdriet maakte ze het dragelijke.ook voor af de gespreken met onze moeder.ze heeft er voor gezorgt dat alles precies ging zo als haar wens was. En zelf naar de crematie was ze er voor ons.

Geweldig!!!

Een overlijden is een treurig gebeuren maar met de juiste mensen werken geeft het veel rust voor de familie

Onze uitvaartbegeleidster was echt fantastisch

Onze uitvaartbegeleidster Nadya Medford was echt fantastisch. Snel, flexibel, sensitief en doortastend heeft de Engelse uitvaart van onze stiefmoeder begeleid. We zijn haar eeuwig dankbaar. Verder was de helderheid van Monuta over de dienstverlening en kosten fijn. Waarom geen 10? Omdat we veel gedoe hebben gehad met de playlist die we wilden draaien en niet op een UBS-stick kregen omdat we met Apple werken. Is uiteindelijk opgelost maar heeft te veel stress gegeven.

Heeft aan mijn verwachting voldaan in een goede sfeer en contact

Heeft in alle opzichten aan mijn verwachting voldaan in een prettig contact en sfeer.

uitstekend

uitstekende en vooral menselijke benadering en omgang van de uitvaartverzorger vanaf het begin tot en met de uitvaart.

Menselijke begeleiding in een verdrietige periode

Wij hebben de begeleiding van Monuta als uitstekend ervaren. Hele persoonlijke begeleiding van Martina en Robert, goede adviezen, snel handelen en een perfect verzorgde uitvaart.

Goede kwaliteit

Alles was prima geregeld

alles goed verzorgd

Mijn ervaring met monuta was zeer goed,alles is naar wens verlopen.

Super geregeld

Boven verwachting zoals alles geregeld werd door Monuta.

Het cijfer 9 zegt volgens mij wel genoeg over mijn waardering rond de begrafenis van mijn broer.

Nog amper het overlijden van onze moeder verwerkt te hebben, die ons op Eerste Pinksterdag 2021 door een niet natuurlijke dood werd ontnomen in het ISALA Ziekenhuis in Zwolle, moest ik op Eerste Paasdag 2022 vernemen van een huilende persoonlijke begeleidster van mijn broer Frans, (die werkzaam is bij IJsselheem De Werkeren in Zwolle) dat hij de spanningen (omtrent een garagebox waarin zijn spullen lagen opgeslagen, en die onze moeder al die tijd huurde van Stichting Woningbeheer Zwolle, niet door hem mocht worden overgenomen, omdat hij in een zorginstelling verbleef) niet de baas bleef, en dat er daardoor een adertje is geknapt, wat uiteindelijk zorgde voor zijn dood. Op dat moment voelt het aan .. alsof al je energie en bloed uit je lichaam stroomt ! Het is dat ik goed ben opgevangen door de twee vaste begeleidsters (Arina en Christa) van mijn broer, en doordat Robert Schepers (van Monuta Zwolle) me op een aangename wijze .. door het gehele begrafenisgebeuren heeft gemanoeuvreerd ! (want zonder hun steun, had ik waarschijnlijk iets geks gedaan)

Aanbevolen.

Persoonlijke aandacht

Goed begeleid als het overlijden onverwachts komt

Alles prima geregeld

De uitvaart ia prima verlopen en alles is goed afgehandeld

goed geregeld

Ik vind dat wij goed opgevangen zijn naar het onverwacht overleden van mijn moeder Goed geregeld en duidelijk Er 1 min punt dat de automatisch incasso nog een maand door loopt En dan daar zelf achter aan moet bellen Zou terug gestort worden Dat is bij deze nog niet terug gestort

In alle opzichten zijn we goed geholpen

In alle opzichten zijn we goed geholpen. We zullen monuta zeker aanbevolen

Alles was goed geregeld

Goed contact met tussenpersoon

Vooraf alles goed door kunnen spreken en na afloop goede nazorg.

Super Goed begeleid had niet beter gekund

Erg trots opnde 2 Dames die ons hebben begeleid ze hebben voor en ne de begravenis ons erg goed geholpen. Tot in de puntjes na alles uitgelegd en alles liep ook netjes zoals was afgesproken en naar wens Betreft Nadia super trots op jou ! Nogmaals bedankt Dames

Monuta is mij enorm tot steun geweest.

Tijdens bespreking van de uitvaart werd goed rekening gehouden met omstandigheden voor wat mogelijk was te bespreken op dat moment. Er werd goed samengevat en aangevuld wat de mogelijke keuzes waren, wat ons duidelijkheid en overzicht gaf. Deze gesprekken verliepen heel ontspannen en harmonieus waar we erg blij mee waren na de stressvolle periode die we achter ons lieten. Verder was het fijn dat we tussentijdse wensen nog konden voorleggen. De uitvaart zelf werd goed begeleid en verliep in een ontspannen sfeer.

Meevoelend en kundig

Zie aanvang

Beter kan niet

Monuta heeft mij, naast de voortreffelijke wijze waarop de uitvaart is verzorgd, het meest geraakt door de warme en begripvolle benadering en begeleiding in de moeilijke dagen na het overlijden van mijn geliefde. Duizend maal dank daarvoor.

netjes

Kostenafhandeling bij Monuta achteraf wel makkelijk ervan afgemaakt.

Een persoonlijk betrokken uitvaartbegeleider die goed naar onze wensen luisterde en met ons meedacht

Wij kijken heel goed terug op de begeleiding van de uitvaartbegeleider. Helaas werd onze uitvaart niet vergoed, omdat ons kindje met 19 weken is geboren en overleden. Gelukkig bood Monuta ons wel een coulance vergoeding en was de begeleiding van de uitvaartbegeleider gratis. We hebben ons heel serieus genomen gevoeld en ook was er liefdevolle aandacht voor onze andere dochter. Er is over een deel van de kosten vooraf wat onduidelijkheid geweest, waardoor de nota hoger uitviel dan wij verwacht hadden. Dat had wat ons betreft beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit weegt niet op tegen onze positieve ervaringen met de begeleiding.

Over Monuta Uitvaart