rust en ontzorgen .

Wij hebben het als prettig en warm ervaren . zeer goede verzorging van de dames die de overledene verzorgt hebben . Nadya dacht met ons mee ,vakkundig meelevend .

Persoonlijk en betrokken

Helder en duidelijk advies en plezierig contact. Alle afspraken zijn nagekomen.

Monuta kan ik gerust aanbevelen

Warm, persoonlijk, helder

We hebben hele goede begeleiding voor, tijdens en na de uitvaart gehad van Monuta uitvaartbegeleiding. Open contact, rust en hebben ons ontzorgd in onze grootste nachtmerrie. Qua administratieve afhandeling kan Monuta nog verbeteren. Ik heb er vertrouwen in dat alles prima opgepakt wordt, maar lange doorlooptijd van afhandelen facturen in verhouding tot de warme, betrokken, snelle begeleiding van de uitvaartbegeleider.

Het was goed geregeld

Zou ik zeker aan aanraden .goed geregeld van begin tot het eind.

Erg goede zorg en waarbij empathie en “ontzorgen” hoog staan aangeschreven.

Hele fijne en goede begeleiding voor , tijdens en na de uitvaart. De hulp bij de veel te regelen zaken is van een hoog niveau. Nagenoeg alle zakelijke zorgen worden uit handen genomen. Hartelijk dank.

Alles tot in de puntjes geregeld!

Alles uit handen genomen.

Prima gesprekspartner voor, tijdens en na de uitvaart

Prima gesprekspartner voor, tijdens en na de uitvaart. Het was prettig in deze vervelende periode betrouwbare gesprekspartner te hebben, in dit geval de uitvaartverzorger, die mij en de mensen om me heen, heeft begeleid. Heel veel dank hiervoor.

Heel tevreden over hoe alles is verzorgd door Monuta.

De uitvoering van de uitvaart was precies zoals wij voor ogen hadden. Ook heel fijn dat er een heel kort lijntje was met de uitvaartverzorger. Als er vragen waren dan kwam er bijna direct hulp via een telefoontje, mailtje of een WhatsApp bericht. Ook een fijn nazorg gesprek met de uitvaartverzorger gehad.

Heel fijn

Wij hadden contact met John Sijpkes. Hij wist precies welke toon hij moest aanslaan. Ik vond zijn hulp heel fijn.

Alles in de Puntjes goed geregeld

De totale afhandeling kan ik alleen maar als zeer goed beschrijven. Duidelijk en overzichtelijk en vooral naar jou wensen en er wordt niks opgedrongen alles is vrijblijvend. Vooral een zeer goede contact met de begeleiders.

Goed geregeld.

Vanaf het moment dat ik Monuta belde dat zij de uitvaart van mijn vrouw mochten regelen, en tot na de crematie was alles tot in de puntjes voor elkaar. Wij hadden als uitvaartverzorger John Sijpkes en konden ons geen betere wensen. John en Monuta, BEDANKT!!

Bijzonder goed geregeld

Kijken terug op een waardig afscheid dat bijzonder goed geregeld is door de uitvaartverzorgster Nadya Medford, waarvoor onze dank.

Alles was goed geregeld.

Het was allemaal goed geregeld

Volledige ontzorging

Menselijke begeleiding in lastige periode.

Alles volgens wens van de overledene en familie verlopen.

De communicatie was fijn en snel. Omdat de overledene zelf al veel had voorbereid ging de uitvaartverzorger hier helemaal in mee en toonde veel begrip en inleving in hoe de uitvaart geregeld moest worden. Alle uitvoerings details zijn prima en volgens wens geregeld. De uitvaart zelf is ook volgens wens verlopen.

Zeer professioneel echt heel goed niks op aan te merken

Goede begeleiding, goed advies meegaand, rustig, respectvol, komt afspraken na echt een aanrader.

Meeleven en meedenken

Een overlijden is een nare zaak, maar de medewerkers van Monuta zijn er echt geweest voor mij en de familie. Ze reageerden snel op vragen, dachten mee met wat er allemaal mogelijk kon zijn op de uitvaart en regelden samen met ons alles. Ook de verzorging van de overledene deden ze met respect. Ik ben heel tevreden en blij dat ik ook bij hen verzekerd ben.

Voor mijn beide ouders was de uitvaart zoals hun dat wilden

Mijn moeder is voor bijna 10 jaar terug overleden mijn vader 26 augustus dit jaar voor beide ouders hadden wij monuta en ik wil eerlijk zeggen voor beide uitvaarten zowel ervoor als erna waren heel mooi ze dachten echt met je mee daarom wil ik iedereen ook monuta aanraden in de periode dat een dierbare overlijd weet je het zelf even niet meer wat moet geregeld worden enzo monuta doet het zoveel mogelijk voor je en daar zijn wij hun erg dankbaar voor

Meine Erfahrung mit Beerdigungen

Meine liebe Ehefrau Geertje (Geke)Rekers wurde Beginn August 2023 durch ihr Krebsleiden abberufen . Ein Feste Burg ist unser Gott , ein gute Wehr und Waffe" , die aber nicht immer hilft den geliebten kranken Menschen zu retten. Die Monuta Uitvaartsverzekering und die Organisation der Beerdigung meiner Frau , lagen vertrauensvoll in Haenden von Uitvaartsbegleiter Rober Schepers , ein Mensch mit Herz - Seele und Mitmenschlichkeit , ein Charaktermensch , der diesen letzten Dienst an meiner Lieben Frau nicht nur gut organisiert und ausgefuehrt hat , sondern uns den Angehoerigen mit Rat - Tat und aktiver Teilnahme und Zuwendung zur Seite stand. In den letzten 15 Jahren habe ich an ca. 100 Beerdigungen , weltweit, teilgenommen. Nirgendwo habe ich einen charakterstarken und mitfuehlenden Uitvaartsbegleiter wie Robert Schepers getroffen. Wenn ich eines Tages Sterben sollte und Robert Schepers noch in Dienst sein , will ich bei meiner Frau beigesetzt werden und ich bestimme heute schon , dass dann Robert Schepers auch mein Uitvaartsbegleiter sein wird.

Tot in de puntjes alles perfect geregeld.

Van het melden van overlijden tot aan de uitvaart was er een fijn contact met de medewerkers van Monuta, Met name met de uitvaartverzorgster. Je kunt een afscheid maar één keer doen en daarin heeft Nadya ons perfect geholpen.

Ik kijk met een goed gevoel terug op de uitvaart van mijn echtgenoot.

Ik heb goede ervaringen op alles.

perfect en persoonlijk

De uitvaartwensen heeft mijn man voor zijn overlijden uitvoerig kunnen bespreken met de uitvaartverzorger dhr John Sijpkes en het gaf hem veel rust dat hij er op kon vertrouwen dat alles werd uitgevoerd zoals hij het graag zou zien. Dat was voor ons erg belangrijk. De dames van de laatste verzorging hebben alles ook zeer respectvol gedaan wat ik erg belangrijk vond en bijzonder waardeerde. De crematie was perfect, persoonlijk en met gepaste humor en geheel volgens de wensen van mijn man verzorgd door dhr Sijpkes. Achteraf hebben wij ook erg veel positieve reacties gekregen op de mooie uitvaart en daar ben ik blij mee want ik was ook uiterst tevreden.

Liefdeloos

Het was de uitvaart van mijn vader. Foto's en muziek waren totaal niet op elkaar afgestemd. 10 foto's bij een liedje van 3 minuten, is 180 seconden gedeeld door 10, is 18 tellen per afbeelding. In plaats daarvan werden ze er doorheen gejaagd, waarna ze weer opnieuw werden vertoond. Na de derde keer begon begon het kolderiek te worden. Het verbaasde ons dat de medewerker dat blijkbaar niet zelf kon bedenken... Liefdeloos lopendebandwerk.

Beste Harry, Dank voor uw feedback. Wij hebben inmiddels via de mail contact met u gehad en wij zullen uw feedback doorgeven aan het crematorium Kranenburg. Met vriendelijke groet, Afdeling Klanttevredenheid

Over Monuta Uitvaart