Een goed en voldaan gevoel

Een goed gevoel . Ik kan met tevredenheid terug kijken op een mooie uitvaart en crematie .

Alles is goed verlopen.

Mijn ervaring is zeer positief, vanaf het overlijden tot aan de uitvaart is het prima gegaan.

geweldig

vriendelijke personeel, erg betrokken voor de naasten. dit voelde als een warme deken. ik ga ook alles vast leggen bij Monuta. zodat alles geregeld is en een mindere zorg voor mijn nabestaanden.

Duidelijk en persoonlijk

Erg fijne, duidelijke en persoonlijke begeleiding. Wat wij wilden was het belangrijkst. Geen moment het gevoel gehad dat we onnodig op kosten werden gejaagd.

Het voorgesprek kwam heel prettig op mij over.

Graag wilde ik samen met mijn dochter een voorgesprek met de uitvaartleidster die ik had uitgekozen. Ze nam echt de tijd voor ons en probeerde op al onze vragen antwoord te geven. We hebben alles besproken en ze heeft het vast gelegd in een boekje.

naar omstandigheden geweldig

het is gegaan zoals mijn man had gewild. heel rustig .maar mooi. ik krijg ook van iedereen te horen dat het een fijne samenkomst was alles was perfect geregeld. in een woord geweldig.

er was goed over leg.

Perfect geregeld

Bij een overlijden komt er heel veel op je af. Heel prettig dat de uitvaartverzorger van Monuta ons alles uit handen heeft genomen zodat wij ons volledig konden richten op het afscheid.

Goede begeleiding, mooi afscheid en een mooie plechtigheid

Hoe verdrietig het ook is dat een geliefde overleden is, is de begeleiding en ondersteuning heel fijn. Genoeg adviezen in bepaalde situaties die voorvallen zodra overledene dit bijv. zelf nooit aangegeven heeft. Nauw contact tot aan / tijdens de condoleance en ceremonie, met vragen bijna 24/7 bereikbaar . Ook de nabespreking als zeer prettig ervaren.

Met gevoel en effectieve daadkracht, onze wensen tot in detail serieus genomen

Altijd bereikbaar

Uitstekend verzorgde uitvaart precies hoe mijn oma het gewild zou hebben. Beschikbaarheid van onze contact persoon zeer meedenkend en goed bereikbaar. En heel begripvol en het moment dat ze meegenomen werd zeer geduldig en alles werd stap voor stap uitgelegd.

Goede dienstverlening

Duidelijke informatie over de afscheidsdienst en ook het financiële aspect

De dienstverlening door Monuta was profesioneel, stijlvol en respectvol.

Na een overlijden komt er heel veel op de nabestaanden af. Je moet snel allerlei beslissingen nemen over zaken waar je nog nooit eerder mee te maken hebt gehad. Zo verging het ons in ieder geval. Het gaf rust dat we konden vertrouwen op professionele hulp van Monuta.

Bijzonder respectvol

Prettig

Vriendelijk en rustig en behulpzaam

Zeer goede verzorging en begeleiding.

De uitvaart van onze moeder hebben wij laten regelen door Monuta Zutphen. De verzorging en opbaring van onze moeder was heel mooi en respectvol. De heer Beijer van Monuta Zutphen heeft ons bijgestaan in deze dagen. Zijn hulp en begeleiding hebben wij ervaren als zeer vriendelijk, professioneel, praktisch en eveneens zeer respectvol. Daarnaast was niets te veel gevraagd en had de heer Beijer voor al onze vragen en verzoeken mogelijkheden en oplossingen. Ook de sfeer en faciliteiten in de verschillende ruimtes in de accommodatie van Monuta Zutphen hebben wij als heel prettig ervaren. Niets dan lof voor Monuta Zutphen en in het bijzonder voor de heer Beijer.

Meer dan de moeite waard!

We zijn heel goed begeleid door Gilbert Beijer! We kregen zelfs Monuta gebouw ter besschikking in de moeilijke tijden.

Alles is heel mooi gegaan

Heel respectvol alles heel goed gegaan

Heel prettig en gewoon goed.

Dit was mijn eerste ervaring wat betreft een begrafenis geregeld door Monuta. Mijn eerste kennismaking met de uitvaartleider was heel erg goed en bovendien prettig. Hij stelde ons gerust en vertelde wat de mogelijkheden waren. De uitvaart was tot in de puntjes verzorgd.

Prima ervaring.

Uitstekende begeleiding door contact persoon. Hij dacht goed mee en deed meer dan hij in principe behoorde te doen. Hij ging goed om met de Corona regels. Dit in tegenstelling tot de heren die mijn vader uit het verzorgingshuis kwamen ophalen. Een van de geren was gewoon een hork.

Mijn ervaring was uitstekend.

Warm en betrokken,begripvol en ondersteunend,een heel fijn afscheid.

Een fijne ervaring

Het uitgebreide pakket gaf naar mijn gevoel veel vrijheid om alles naar eigen wens in te vullen. Als partner had ik de volledige regie en een enorm fijne en professionele begeleiding van de uitvaartverzorger. Hoewel de omstandigheden natuurlijk erg verdrietig waren heeft de manier waarop ik afscheid kon nemen van mijn geliefde enorm geholpen bij de verwerking.

Piet Heinstraat 31 7204 JN Zutphen

Over Monuta Uitvaart