Een warm bad in een verdrietige tijd

Als nabestaande weet je nietwat je moet doen of verwachten en dan is het zo fijn als iemand je bij de hand neemt en bijstaat. Monuta heeft ons warm en professioneel gesteund toen we dat nodig hadden. Ondanks dat de tijd kort was, was er geen enkele hapering in de organisatie. We werden liefdevol en professioneel geassisteerd. Er was transparantie over kosten en wat wel en niet kon. Ook het meteen verstrekte naslagwerk is fijn. Ik zou zonder aarzelen weer voor Monuta kiezen.

Goede begeleiding

Bianca versteeg heeft voor ons de uitvaart van mijnvader gedaan Ze gaf ons meteen een goed gevoel en alles is erg goed gegaan Dank je hiervoor

Mijn ervaring met Monuta was zeer warm, betrokken en volledig naar tevredenheid

Mijn ervaring was heel fijn en vertrouwd en dat had te maken met de geweldige betrokkenheid en expertise van de medewerkster Renske Blok, zij is specialist in haar vak en een aanrader voor mensen die betrokkenheid en ervaring hoog in het vaandel hebben staan.

Was uitstekend erg meelevend en begrijpelijk

Hele fijne samenwerking en een begeleiding die boven onze verwachting uitkwam.

Tijdens de begrafenis van onze zoon van 33 is er door Monuta op een hele fijne wijze het afscheid geregeld. Hierbij werd door de uitvaartverzorgster een hele mooie balans gecreëerd tussen de familie en de vele vrienden van onze zoon. Hierdoor hebben wij als familie een heel mooi en waardevol afscheid gehad.

netjes geregeld.

netjes geregeld

Alles perfect geregeld

Wij hadden renske als begeleidseter en het was perfect een lieverd die ook nog aan alles dacht en alles proma geregeld heeft zelf erna veel contact en kan haar altijd bellen topper

Gastvrij en warm geregeld

Alles is heel prettig en vakkundig geregeld bij Monuta. Prachtig uitvaartcentrum ook. Er werd goed meegedacht over en met de wensen van de familie. Niets opgedrongen, altijd een oor. Wij waren zeer te spreken over over dhr. Scholten, onze uitvaartbegeleider. Hij nam ons stap voor stap mee en sprak ook op de uitvaart zelf. We hebben ook vanuit de gasten meerdere complimenten gekregen over het geheel.

Je doet wat je kan ,en zo goed mogelijk

De situatie en het moment bepalen

Alles was uitstekend geregeld

Zeer goed ontvangen en begeleid door Berna Hofmans

Mijn ervaring is.Dat er goed geluisterd word.

Ondanks het intense verdriet. Kreeg ik voldoende advies ,en liep alles zoals wij het als familie wilde. Wij zijn erg tevreden

zeer goed

Ik kan iedereen monuta aanbevelen je wordt hier in goed in begeleid. En de uitvaart is ook heel mooi en netjes gegaan. Ze leven ook met je mee de wensen van de overleden worden zeer na keurig gedaan.

Door dat de uitvaart verzorgster zo warm betrokken was bij de familie

Hele prettige week mee gemaakt na het overlijden van mijn vrouw tot en met de crematie .

Attent en correct

Attent en correct

zeer te vrede

Ik was heel te vrede over de verzorging

Zet heronder mijn ervaring

Ik heb het hele proces met Monuta als bijzonder ervaren. Erg betrokken, empathie voor de ervaring van het overlijden. Ruimte voor eigen betrokkenheid, bedoel ik de wensen van de overledene, evt spreken, muziek ed. Kortom, erg fijn! Toevallig vandaag de as opgehaald van mijn man, ook bijzonder, maar hij is weer "even" thuis. Verdriet blijft, maar de herinneringen zijn fijn. Het leven gaat door, is ook goed, maar het was heel fijn om met Monuta "even" stil te staan bij het leven van de overledene en de achterblijver. Klasse!!!

Goede service, meedenken en behulpzaam

In lastige omstandigheden - mijn moeder overleed in een verpleeghuis aan corona, terwijl er veel besmettingen waren - heeft Berna me goed geholpen en geadviseerd. Ze dacht mee en gaf goed advies

Klantvriendelijk

Steun bij verwerken trieste gebeurtenis

Na het overlijden van mijn moeder werden alle zaken waarmee je plotseling te maken krijgt uit handen genomen. De begeleiding door Natalie van Eijndthoven hebben wij als zeer meelevend en plezierig ervaren.

Rustgevend

Alles wordt je uit handen genomen voor een goed verloop, zonder iets of iemand te vergeten. G E W E L D I G

Jullie hebben mijn moeder een waardig afscheid gegeven! Met name de begeleiding door Margret was erg persoonlijk en werd zeer gewaardeerd.

Kroostweg 33

3704 EA Zeist