goed geregeld tot crematie

crematie is niet gedaan in Ugchelen maar in Stadskanaal zonder overleg . dit inmiddels besproken met betrokkenen. nu is mijn uitvaartverzorger aan zet met het gene ik heb aangegeven. ik heb de persoon die dit leed heeft veroorzaakt vergeven mar ga het nooit vergeten, ook omdat het fijt was er ruimte in de koeling was om haar op later tijdstip te cremeren. tevens heeft Els manager crematorium te Ugchelen een protocol geschreven als dit door omstandigheden nogmaals voorkomt het beschreven is. ik ga voordat dit protocol wordt uitgerold met Els om de tafel om samen met haar dit goed te keuren

Professioneel en betrokken.

Ondanks het verlies was het een fijne ervaring

Goedeverzorging

Aandacht voor de gehele uitvaart en alles er omheen Ook persoonlijke aandacht

Prettig in de verdrietige periode

Mijn ervaring met monuta heb ik als heel prettig ervaren. Het was overweldigend wat er allemaal op ons af kwam bij het plotselinge overlijden van onze dierbare. Heel fijn dat er goed naar ons geluisterd werd en dat er heel helder werd gemaakt wat er van ons verwacht werd op welk moment voor het regelen van de uitvaart. We hebben er samen met de uitvaart ondernemer Natalie een mooie uitvaart van kunnen maken. We zijn haar dan ook heel dankbaar voor haar hulp tijdens de verdrietige periode.

Fijne, prettige en meedenkend uitvaartbegeleiders/verzorgers.

Ik had prettige en goede ervaringen bij Monuta, van dag 1 t/m nog weken na de crematies

Uitstekend, vriendelijk respectvol en geduldig.

Het was een heel mooi afscheid wat heel goed geregeld was, en duidelijke afspraken.

Zeer goed verzorgd, speciaal compliment voor de uitvaartverzorgster

Deze beoordeling betreft Monuta Ede.

Fijne en deskundig uitvaartcentrum

Nemen veel tijd voor de zorg van een uitvaart. Alle vragen worden beantwoord en nemen veel tijd voor je. Uitvaartcentrum zelf is heel erg persoonlijk en alles wordt goed besproken en ook bij vragen bemen ze snel contact met je op. Wij hebben als nabestaande heel veel ondersteuning bij Renske Blok ervaren.

Wij hebben afscheid moeten nemen van onze Moeder en Schoonmoeder, het was een gespannen week nadat wij het bericht kregen dat de datum en tijd bekend werd gemaakt. We hebben gehuild en gelachen, mijn Schoonmoeder was opgelucht dat wij er mee accoord gingen, ze heeft 16 jaar moeten leven zonder haar benen en wat waren we trots op haar. Elke dag weer die mooie lach, positief ondangs alle pijn en ongemak. WE ZIJN TROTS OP JE ELS MULLER. en Super super trots op Renske wat heb jij ondanks je jonge leeftijd, ons ontzettend goed begeleid en geïnformeerd. Fijn om te zien met hoeveel passie jij je werk doet geweldig RENSKE we zijn trots op je. Gr. Fam Muller

Respectvolle en deskundige begeleiding en een warm afscheid

De voorbereiding van en de begeleiding tijdens de uitvaart van mijn vader door Monuta heb ik als zeer prettig ervaren. Het was fijn dat er werd meegedacht over een mooi en warm afscheid. Ook het gebruik van de 24-uurs kamer voelde goed. Het deed huiselijk aan. De ruimte waar mijn vader lag opgebaard was sfeervol ingericht. Een mooie plek om nog in alle rust afscheid van hem te kunnen nemen.

Zeer professioneel en fijn

Onze ervaring met Monuta Zeist is uitstekend. Alles wat we rondom ons “schoon” moeder wilde is uitgevoerd. Nazorg is ook uitstekend.

Ontzettend goed

Heel goede voor en nazorg van mijn overleden man. Hele lieve vrouw die ons bijgestaan heeft.

Goed gedoseerd en to the point

Renske Blok heeft voor ons de begeleiding gedaan van het afscheid en uitvaart van onze moeder. Zij wist precies aan te voelen van wat wij nodig hadden, was daarbij nooit opdringering, liet alle ruimte voor de zaken die wij zelfstandig wilde oppakken en gaf waar nodig heldere en transparente uitleg over de relevante zaken in het proces van het afscheid. Wij zouden haar en Monuta aan iedereen aanbevelen.

TOP verzorgd door Renske Blok.

Vanaf het begin tot de nazorg was alles goed geregeld door Renske.

Accurate en vriendelijke uitvaartverzorger van Monuta

Zowel het eerste als het latere contact met de uitvaartverzorger van Monuta was erg prettig. Zij was accuraat en vriendelijk. Afspraken waren duidelijk en werden nagekomen. De dag zelf verliep prima. De uitvaart was in goede handen en dat is bij zo'n emotionele gebeurtenis waar tegelijkertijd veel geregeld moet worden, erg prettig.

Discreet en met zorg voor details

Een zeer goede uitvaartverzorgster die oog had voor detail en wensen vanuit de familie. Fijne begeleiding die ruimte gaf voor verdriet.

Kroostweg 33 3704 EA Zeist

Over Monuta Uitvaart