Goede service, en denken met je mee

Ik heb nu twee keer gebruik gemaakt van Monuta met de zelfde persoon. Mijn keuze daarvan is dat de persoon gewoon goed is met wat ze doet. Ze komt met ideeën en wensen waar ik nog niet aan heb gedacht. Meedenkend en servicegericht waardoor veel uit je handen wordt gehaald. Ik zou zo weer contact opnemen met Monique mocht het nodig zijn!

Goeie en open communicatie

Ik vond het contact met monuta erg fijn. Wanneer we ze nodig hadden waren ze te bereiken. Goeie ondersteuning

Ik had Mijn voorkeur meerdere keren uitgesproken. helaas is hier geen gehoor aan gegeven wat ik erg jammer vond

Dankbaar voor hoe dit afscheid is geregeld

Natuurlijk wil je liever niet een uitvaart regelen, maar helaas heeft niemand het eeuwige leven. Monuta heeft zowel de uitvaart van mijn vader als die van mijn moeder recent geleden verzorgd. En ondanks/dankzij de corona tijd is dit laatste afscheid zo mooi geweest. Er is heel goed meegedacht en het was keurig verzorgd. Super vriendelijke begeleidster die precies begreep wat onze wensen waren. Hier hebben we mooie herinneringen aan overgehouden en met een goed gevoel voor de laatste keer afscheid genomen.

Uitermate vriendelijk en begripvol personeel.

Tijdens de gehele begeleiding vol lof over het personeel. Rekening houden met familieleden, wat betreft wensen, e.d.

Zeer betrokken en ondersteunend van begin tot afwikkeling!

Vanaf het eerste moment kregen we een vaste aanspreekpunt die ons familie vanaf dag 1 tot aan de uitvaart fantastisch begeleide. Terwijl de familie emotioneel in een donkere dal verkeerde, bracht de betrokken medewerker licht en rust bij binnenkomst. Ze legde ons stap voor stap uit wat er wanneer, wat en hoe iets gaat gebeuren, besprak de verschillende mogelijkheden die er waren en was geduldig als de omstandigheden daar soms om vroegen. Zelfs de details van bloemen, kaartjes, dragers en andere opties hadden ze over nagedacht. Door een soepel verloop van de opbaring, de stoet en de uitvaart, blikken we als familie terug op een zeer waardige afscheid. En dit vormde een belangrijke fundament voor ons rouwproces. Als familie halen we veel troost uit de mooie uitvaart. En laten dat blijken, aan de hand van deze beoordeling!

Alles uitstekend geregeld!

Vanaf mijn melding naar monuta dat mijn vader was overleden tot en met de dag van de uitvaart, alles was perfect geregeld.

Menselijke begeleiding

Het is nu de tweede keer dat wij geholpen zijn door Monuta Voorburg. Tweemaal een zeer prettige klantvriendelijke en klantgerichte begeleiding. Gewoon top!

De uitvaart van onze moeder is door de uitvaartzorgers van Monuta erg goed verzorgd en begeleid. Er werd, voor ons, op de juiste manier met ons gecommuniceerd. De uitvaartverzorger voelde goed aan wat we wilde. De uitvaart verliep dus helemaal volgens De wensen van ons en van onze moeder.

Uitstekende service geleverd bij de uitvaart

Snel afspraak kunnen maken voor een eerste gesprek. Bijzonder werd meegedacht over de wijze waarop de uitvaart zou kunnen worden gerealiseerd. De uitvaart zelf was uitstekend verzorgd.

Rodelaan 60 2272 BB Voorburg

Over Monuta Uitvaart