Alles was perfect geregeld.

Alles wat monuta heeft gedaan voor mij en mijn overleden vrouw is met 100 procent respect verwerkt. Ik ben hier dankbaar voor.

Geweldig.

De beste uitvaartverzorger voor de nabestaanden.

Prima dienstverlening met persoonlijke behandeling en begeleiding

Prima dienstverlening met persoonlijke behandeling en begeleiding

Professioneel, correct en persoonlijk.

Wij hebben prima voorlichting en ondersteuning ondervonden in deze verdrietige periode. Echt alles was duidelijk en wij hebben ons echt gesteund gevoeld. Alle, vooraf gemaakte afspraken, zijn keurig nagekomen.

Kennis van zaken en zeer behulpzaam

Vanaf het eerste contact het gevoel gehad dat wij deskundig werden bijgestaan. Je wordt in deze moeilijke tijd goed begeleid tijdens het gehele proces.

Deskundigheid

mooie herinnering

Helaas kwam het afscheid moeten nemen van onze opa, papa en echtgenoot veel te vroeg en zo onverwacht, zonder gedag te zeggen. Het was voor iedereen een grote schok. Hier waren we niet op voorbereid. Dankzij de hulp van Monuta en met name Anouk hebben we van het afscheid (en het regelen ervan) een mooie herinnering kunnen maken waar ruimte was voor een lach en een traan. DANK jullie allemaal!

Zeer bijzonder

Een zeer bijzondere goed geregelde uitvaart meegemaakt, door het zeer fijne contact met de uitvaartverzorger kan ik op een bijzondere mooi uitvaart Terugkijken.

Super...

Hoef nergens over na te denken...doet Monuta voor je

Keurige uitstekende goed verzorgde uitvaart

Onze uitvaart is verzorgd door Monuta. Uitvaartverzorger Tommy van de Moor heeft de uitvaart van mijn moeder verzorgd. Tot in de puntjes heeft hij onze wensen gerealiseerd. Het was een goede match met ons gezin. Hij begreep ons wensen en behoeftes. Ik kan iedereen Monuta en met name Tommy aanraden. Wij zijn dankbaar met het mooie afscheid dat wij hebben kunnen nemen van mijn moeder. De begrafenis vond plaatst in Zoetermeer. Keurige begraafplaats, goed verzorgd en nette uitstraling.

Waardig en passend

Monuta heeft de uitvaart buitengewoon waardig en passend uitgevoerd

minpuntje

Mijn zus lag opgebaard in een van de kamers aan de zijkant, toen wij daar naartoe gingen was er een condoleance in de eerste ruimte aan de zijkant en keken wij zo van buiten de kist van een ander in .Misschien gordijnen of een kamerscherm aanschaffen ? Verder mooie locatie en netjes geregeld .

Zeer prettig contact met uitvaartverzorger Contact ook in avond en weekend Alles uitstekend en snel geregeld

Empathische benadering toch zakelijk en kordaat

Heel fijn geholpen.

Het is fijn om in een moeilijke tijd iemand te hebben die er voor je is.

Zeer goed !

Voldoend aan alle wensen.

Uitvaart leidster zeer goed

Fijne ervaring

Fijn en netjes begeleid in de moeilijke tijd . Zowel tijdens als de na zorg

Een persoonlijke benadering met gedrevenheid en kennis :-)

Tja nogmaals het zijn de mensen die een bedrijf maken en in dit geval was Anouk Gorter een prima vertegenwoordiger voor Monuta. Onze 5 sterren zijn hier dan ook aan gekoppeld.

Perfecte dienstverlening in moeilijke tijden.

In elk opzicht is er zo waardig met de overledene persoon omgegaan en zijn wij als nabestaanden zo goed opgevangen. We kunnen geen verbeterpunt noemen. Alles was zoals wij dat wensten. Top!

Tevreden tot en met de hele uitvaart

Goede ervaring gehad met monuta, constant direct contact gehad en goed geïnformeerd. Was perfect.

Vlekkeloze dienstverlening, verdraaid aardige mensen!

Monuta Van der Togt biedt precies die dienstverlening waar je niet op zit te wachten eigenlijk. Wat een feest is het dan om te ervaren dat ook de vervelendste zaken in iemands leven zo perfect geregeld kunnen worden. Aardige, professionele mensen, zowel telefonisch als 'live', die op een hele plezierige manier werkelijk alle zaken uit handen nemen waar je eigenlijk nooit mee te maken hebt gehad of mee te maken had willen maken. Aanbevelen? Ja natuurlijk!

Prima geregeld.Ik kon mij met andere zaken bezighouden m.b.t.de afwikkeling van het overlijden van mijn moeder.

In goede samenwerking met een uitvaartverzorger is het een onvergetelijk afscheid geworden.

De uitvaartverzorger van Monuta dacht goed mee hoe er een onvergetelijk afscheid van te maken. Wij kijken terug op een prachtig afscheid.

super

staan voor je klaar met een luisterend oor, kon ten alle tijd b3llen zelfs na de crematie

Over Monuta Uitvaart