Gewoon goed die kelly

Zeer goede begeleiding

Mijn ervaring met Monuta is dat ze ons goed begeleid hebben .

Uitstekend!

Kelly heeft ons vanaf het beginpunt tot het laatst heel fijn en zorgvuldig geholpen en gesteund.

Zeer goede en respectvolle zorg.

De medewerker van Monuta heeft ons in het hele proces van goede duidelijke informatie voorzien en ons op zeer fijne bijgestaan.

Top geregeld

Alles werd geregeld zoals wij het wilden. Wij zijn dus heel erg tevreden.

Goede service en nazorg

De begrafenisondernemer was erg meelevend en meedenkend en was daarnaast erg prettig in de omgang. De uitvaart was goed georganiseerd en er werd duidelijk uitgelegd wanneer er wat ging gebeuren.

Heel tevreden hoe de uitvaart van mijn man is geregeld.

Een heel mooi en warm afscheid!

De uitvaartverzorgster Kelly van Monuta was een heel warm persoon, die zich 100% geeft om er een heel mooi en warm afscheid van te maken. Niets was haar teveel, kon haar altijd bellen, als ik met vragen zat. Alles is zo mooi en goed verlopen. Dit gaf ons in deze moeilijke tijd een heel fijn gevoel. Ook het gesprek na de uitvaart vond ik heel bijzonder, gewoon het navragen hoe het met het gaat, en hoe je de uitvaart gevonden hebt, deed me erg goed. Ik zal ook iedereen aanbevelen om een uitvaart door Monuta te laten verzorgen en er bij vertellen dat je dan zeker een heel mooie uitvaart krijgt, die ook werkelijk aan jouw wensen voldoet. Ik wil dan ook iedereen bij Monuta, maar vooral Kelly van Helden bedanken voor de mooie en goed verzorgde uitvaart!

Zeer betrokken met de naasten

Hele fijne ervaring. Emotionele steun was erg fijn. Het kwam niet zakelijk over, we hebben contact gehad met 2 personen van Monuta die beiden het hart op de goede plek hadden en echt emotioneel steunend zijn geweest tijdens ons intens verdriet na het plotselinge overlijden van mijn vader

Super geregeld

Alles klopte zoals besproken.

prima regie genomen waar je er zelf even niet toe in staat bent

Vanaf moment van eerste contact opnemen tot ruim na de uitvaart blijft Monuta gepast informeren

alles was goed geregeld

Alles was goed geregeld, over Monuta geen klachten en niets te klagen.

zeker goed

goed.

Prima verzorgd zeer tevreden

Prima verzorgd zeer tevreden vriendelijk benaderd

Steun in moeilijke tijd

Door de ervaring van onze uitvaartverzorgster hebben wij een prachtige uitvaart kunnen organiseren. Wij als gezin vonden het contact met haar erg prettig er was wel een klik, dit is toch erg belangrijk als je met zoiets verdrietigs bezig bent. Zelfs onze hond mocht mee naar het afscheid. Al met al kijken we terug op een mooi afscheid.

Prima geregeld

Ik zou het iedereen aanbevelen

We zijn zo goed geholpen door iedereen. Vanaf het eerste gesprek, de verzorging van mam en de uitvaart, alles was zo geregeld zoals wij dat graag wilde.

Mooi.

Alle wensen van mijn overleden partner.. Prachtig geregeld. Dank je wel M Croonenberg - Naus.

Proffesionele maar vooral ook echt menselijke benadering, super

Een warm gevoel, Angeline Geeraets-Basten, was echt begripvol menselijk en geduldig met al onze wensen, vrijwel niets kon niet echt, ze was echt betrokken en dacht mee, mooi mens. Ook Erik was bij de opbaring echt menselijk en warm

Proffesionele maar vooral ook echt menselijke benadering, super

Gewoon goed verzorgd en geregeld!

Alles is vanaf het begin af aan heel goed geregeld en gecommuniceerd. Alles was helder verteld en goede ondersteuning verkregen. Onze dank hiervoor!

Betrokken, laagdrempelig en meedenkend

Mijn eerste ervaring om mede te beslissen over een uitvaart. Angelien van Monuta was een zeer toegankelijke persoon welke ons perfect begeleidt heeft, ook toen er even een kink in de kabel bleek te komen heeft ze ons bijgestaan en mee gedacht. Ze stond er echt voor ons. Heel fijn! Ik kan met een tevreden en voldaan gevoel hierop terug kijken

Ondanks verlies netjes en vriendelijk geholpen.

Vriendelijke medewerkers. Alles in de puntjes verzorgd.

We hebben 2 geweldige dames mogen ontvangen met het regelen en de uitvaart van onze vader. Niets was hun teveel ,als er vragen waren konden we bellen ook al was het 's avonds laat. We gunnen iedereen deze begeleiding tijdens het voorbereiden en de uitvaart van hun dierbaar persoon

Perfect en ten zeerste aan te bevelen

Erg goed en deskundig begeleid door Angeline. Heeft mij en de familie super goed geholpen om er een mooie uitvaart van te maken voor onze lieve mam. Ben blij dat ondanks ons grote verlies, Angeline ervoor gezorgd heeft dat we er met een goed gevoel aan terug kunnen denken.

Tegelseweg 210

5912 BL Venlo