Perfect geregeld, en uitgevoerd

Perfect, goed contact met monuta begeleider, en uitvoering ook perfect.

fantastisch

Zeer goede begeleiding van overlijden tot en met uitvaart door Richard Ensing, vriendelijk, meedenkend en uiterst behulpzaam

Plechtig

Heel veel begeleiding,correct,meelevend

Wij zijn zeer goed te spreken over het totale afhandeling bij de uitvaart van onze oom door Monuta.

De medewerkers van Monuta zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en meelevend.

In een periode van intens verdriet, is het heel fijn zo goed opgevangen en geholpen te worden.

Op 8 mei 2021, overleed in de vroege ochtend onze lieve moeder en schoonmoeder. In zo'n periode van intens verdriet, moet er ineens heel erg veel geregeld worden. Na ons eerste contact met de fijne mensen van Monuta Othene, kwamen we er achter dat we hierin niet alleen stonden. Die gehele middag was onze uitvaartbegeleider Stephan bij ons om de eerste voorbereidingen te treffen voor het afscheid nemen en de vormgeving van de uitvaart. Op uitdrukkelijk verzoek van onze moeder moest het een dienst worden met alleen de kinderen en kleinkinderen. Afscheid hebben we genomen in een sfeervolle 24 uurs kamer in het monuta rouwcentrum in Terneuzen. Het op eigen gelegenheid afscheid nemen, op elk moment van de dag, hebben wij als zeer waardevol ervaren. In de dagen tussen het overlijden en de uitvaart is Stephan nog diverse malen bij ons geweest, om vele zaken te regelen, maar ook om te zien hoe het met ons ging. Op de dag van de uitvaart zijn we samengekomen in de kleine huiskamer aan de begraafplaats in Terneuzen. Daar hebben wij in een zeer intieme setting samen de kist gesloten en met muziek, gedichten en mooie woorden afscheid genomen. Daarna hebben we haar samen naar het graf gedragen en ten ruste gelegd. Dankzij Stephan en zijn collega's van Monuta Othene, hebben wij in die eerste dagen de gelegenheid gekregen om te rouwen en niet te moeten regelen. Dat werd allemaal voor ons gedaan. Hiervoor zijn we erg dankbaar. Ook de periode na de uitvaart heeft Stephan nog regelmatig contact met ons gezocht om te kijken hoe het met ons ging. Wij kijken terug op een zeer verdrietige periode in ons leven, die door de steun en toewijding van de lieve mensen van Monuta Othene een stuk draaglijker werd. Mario Paulusse en Fieneke Puijenbroek

Bellamystraat 28 4532 CP Terneuzen

Over Monuta Uitvaart