Een warme hand in moeilijke tijden

In een periode van rouw en afscheid nemen is Monuta in staat om je gepast bij de hand te nemen en zorg te dragen voor de zaken die belangrijk zijn. Het is ongelooflijk hoe snel zaken worden geregeld en de mate van inleving door de uitvaart begeleider is ongekend!

Uitvaart schoonmoeder vlekkeloos geregeld

Zie bovenstaande

Alles was netjes geregeld

Groot inlevingsvermogen en onze wensen werden zodanig uitgevoerd dat wij allemaal een goed gevoel eraan overhielden

Goede uitvaartonderneming

Monuta is een goede uitvaartonderneming. Vriendelijk,duidelijk,goede begeleiding zowel voor als na de uitvaart en doen echt hun best om je dierbare overledene goed te verzorgen. De prijs is echter wel gemiddeld iets hoger dan verschillende uitvaartmaatschappijen maar daarin tegen word je wel goed geholpen met alles wat bij een uitvaart komt kijken en zaken die geregeld moeten worden. Kortom zeker een aanbeveling!

Top uitvaartverzorger gehad ARNO CLEIREN,deze man voelde ons en de overledene goed aan. Niks was te gek wat we wilden en hij kwam zelf met super ideeën. Verzorging zelf gedaan ket hun was ook top. Zelf mijn man naar de oven begeleid,ook dit was top en fijn dat ik dit allemaal mocht doen

"Makkelijk" afscheid

Afscheid is nooit makkelijk maar het is een stuk makkelijker wanneer je financieël weet waar je aan toe bent, je een klik hebt met de uitvaartverzorger, alle wensen van je dierbare worden gerespecteerd en je zelf niet te veel hoeft na te denken over het regelen van een waardig afscheid. Dit alles was het geval bij Monuta. Na het verlies van mijn moeder zag ik echt tegen het afscheid op, al dat geregel... Dat viel ontzettend mee! Als je voor een mooi bedrag bent verzekerd, dan hoef je je geen zorgen te maken. Van het melden van overlijden tot aan het nazorg gesprek werd alles netjes opgepakt. Vriendelijke en zorgzame mensen die je op een respectvolle manier benaderen. Wij zijn in ieder geval super tevreden!

Geen op of aanmerkingen

Persoonlijk

Onder de trieste omstandigheden prettig en persoonlijk

Zeer tevreden met waardig afscheid

We werden uitstekend begeleid door Arno. De uitvaart was waardig en paste bij de wensen van onze moeder. We zouden Monuta en specifiek Arno aan iedereen aanbevelen.

Goede en begripvolle ondersteuning

Vriendelijke en begripvolle ondersteuning, goede voorlichting en werden constant goed op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren en wat er verwacht werd. Het heeft voor mij en mijn kinderen veel betekend en zijn daar heel dankbaar voor.

Tevreden

Hoe alles geregeld werdt super om

Warme en integere uitvaart

Ondanks alle verdriet moet er, in een dergelijke situatie, ook heel veel geregeld worden binnen een kort tijdsbestek. Ik kan niet anders dan Monuta van harte aanbevelen als je het hebt over "ontzorgen". Onze uitvaartbegeleider voelde perfect aan wat onze wensen waren, chapeau.

Mooi afscheid

Vanaf dat Arno bij ons thuis was geweest hadden we een heel goed warm gevoel. Goed begeleid tot aan de uitvaart ook de kleinkinderen werden goed begeleid in deze moeilijke periode. Op de uitvaart Mooi afscheid kunnen nemen van pap, schoonpap, opa, met een lach en een traan. BEDANKT

Goed met uitzondering de dragers

Perfect geregelde uitvaart!

Monuta uitvaartverzorger houdt rekening met je wensen en denkt met je mee. Ze zijn zeer betrokken maar proberen het ook een beetje luchtig te houden. Alles wordt perfect geregeld en niets aan het toeval overgelaten, zodat je je op de dag van de uitvaart nergens zorgen over hoeft te maken. Chapeau voor Arno Cleiren en Daphne!

Eerlijk respectvol en doortastend.

Met een ,ach en een traan. Respectvol naar de familie en voor de overledene. Rekening houdend met mogelijk onverwachte zaken die zich kunnen voordoen. Zeer goed in het improviseren van zaken.

Perfecte zorg voor overledene en nabestaanden.

Medewerkers van Monuta m.n. Arno denken perfect met je mee en laten niets aan het toeval over zodat het een perfect afscheid wordt met aandacht voor het verdriet maar het wordt ook een beetje luchtig en persoonlijk gemaakt. Chapeau!!

Vanaf overlijden tot uitvaart alles goed geregeld.

Na het overlijden van mijn lieve moeder was er zelfs pp zaterdag direct iemand bereikbaar en was binnen 2 uur alles diskreet en liefdevol geregeld. De uitvaart verzorger heeft ons perfect geholpen en de kerkdienst was mede door zijn advies over de uitstekende zangeres en de goede verzorging van Monuta begeleiders onvergetelijk en verzacht de pijn van het verlies. Complimenten aan het team van Monuta !!

Vriendelijke uitvaartbegleider.Goede uitleg over uitvaart.

Alles prima geregeld

zeer tevreden over de begeleiding

Uitermate goede en respectvolle begeleiding in moeilijke tijdrn

De heer Arno Cleiren, uitvaartbegeleider bij MONUTA te Hoensbroek is een mensenmens met oprechte interesse voor de situatie van de nabestaanden. Zijn begeleiding bij het overlijden en de uitvaart van moeder was zeer professioneel en respectvol. Arno dacht in deze moeilijk tijd mee en kwam met oplossingen waar wij problemen zagen. Ook de verzorging van moeder was perfect. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat MONUTA zeer professionele medewerkers in dienst heeft. Een ware troost in moeilijke tijden!

Alles tot in detail goed geregeld!

Goed gevoel ondanks omstandigheden!

Volledige ontzorging en uitstekende service

De begeleiding door de heer Arno Cleiren van Monuta was van een zeer hoog niveau. De hele familie kijkt met een zeer goed gevoel terug op een uitstekend georganiseerde uitvaart.

Uitstekende , persoonlijke service door medewerkers met hart voor hun werk.

Superfijne begeleiding met zeer veel mogelijkheden om alles naar wens te kunnen vormgeven. Een totaalpakket waarbij je alle inbreng hebt, maar zeer veel werk uit handen wordt genomen. Kan echt niks bedenken wat beter had gekund.

Warme benadering van de begrafenisondernemer, alles top geregeld, we hoefden nergens aan te denken, overal werd aan gedacht. Geweldige ruimte waar vader lag opgebaard, voelde heel warm

Henri Weltersstraat 17 6136 KC Sittard

Over Monuta Uitvaart