Keurig geregeld.

Een uitvaart die niemand wil maar, je kunt het niet tegenhouden. Wij als gezin waren zeer tevreden met de uitvaart die wij wilden en belangrijk, zoals mijn echtgenote er altijd over heeft gedacht. Het is gegaan zoals wij hebben aangegeven en dit geeft de nabestaanden ook een goed gevoel omdat afscheid nemen vreselijk zeer doet. Bij deze zijn wij J.T. zeer erkentelijk voor haar inzet en luisterend oor, hieruit blijkt hoe belangrijk dit is als wij als nabestaanden tevreden zijn met datgene wat wij hebben aangegeven.

Zeer tevreden over het afscheid welke jullie voor mij vader hebben verzorgd.

Zeer netjes geregeld, mooie locatie en zeer vriendelijke en behulpzame uitvaart verzorger. (Kees)

Professioneel en vriendelijk

Na het overlijden van mijn partner heb ik contact gezocht met Monuta. Werd erg vriendelijk geholpen en de uitvaartverzorger kwam enkele uren later en samen met hem hebben we een passende uitvaart geregeld. Een dienst op de locatie in Schiedam, die bij mij een hele fijne herinnering achterlaat.

Meedenkende hulp en steun bij verdrietige gebeurtenissen.

De mensen van Monuta hebben mij snel en goed geholpen met het regelen van de begrafenis van mijn moeder. Er werd meegedacht en ik werd gehoord door deze mensen. Zij hebben mij een hoop werk en zorg uit handen genomen.

De uitvaart was perfect verzorgd

Zeer fijne uitvaartbegeleider die goed naar onze wensen luisterde en vervolgens goed begeleid tijdens de uitvaart bij Monuta Langenhorst Rotterdam

Aandachtige zorg tot in de details.

Mijn moeder, die in mei jl. is overleden, had Monuta gekozen om haar uitvaart te verzorgen. Als zoon vind ik Monuta een goede keuze. Alles is zorgvuldig en met aandacht geregeld. Belangrijk ook: in alle rust. De service was prima. Aad Eerland

Vanaf het eerste moment zijn wij gerust gesteld

Uw medewerkster Judy heeft ons aan de hand genomen en ons over het grote verlies geholpen.

Goede persoonlijke begeleiding van de medewerker van Monuta. Alles geheel volgens afspraak geregeld. Een aanrader.

Mijn ervaring met Monuta uitvaart is warm en mens vriendelijk

Keurig verzorgd

Alles was prima geregeld en ik kreeg goed advies

Ondanks het feit dat mijn broer maar een heel klein polisje had, voelde zijn uitvaart "presidentieel" voor ons. De oprechte en warme begeleiding deden ons veel goed. Er werd actief meegedacht over allerlei zaken en alles verliep naar de wens van mijn broer en ook van ons. Alles klopte, en ook was de ruimte waar de uitvaart plaats vond mooi aangekleed en ook werd er goed rekening gehouden met de maatregelen van corona. Kortom : niets dan lof !

Zeer persoonlijk.

De uitvaart is heel persoonlijk, en naar de wens van de overledene door uw uitvaart medewerkster verzorgd. Naar volledige tevredenheid van ons.

Professionele hulp in een moeilijke tijd

Na het overlijden werden wij op een vriendelijke en klantgerichte wijze bijgestaan door een medewerker (Kees van Dongen) van Monuta. Hij heeft ons goed begeleid met als uitkomst een mooie en waardige uitvaart. Wij kijken er met een goed gevoel op terug en helpt zeker bij de verwerking van het verlies. Er is ons veel werk uit handen genomen. Daarvoor zijn wij de medewerkers van Monuta erg dankbaar.

Netjes en goed .

Zeer goed en netjes .

Respectvol en betrokken. Heel belangrijk!

Wij hebben aan alles, vanaf het eerste moment (het melden van overlijden), het verzorgen en ophalen van de overledene door de mensen van de Mortulance, de thuisbesprekingen, de uitvaartplechtigheid, de uitvaartleider (heel belangrijk!) tot aan de afwikkeling van alles wat met de uitvaart te maken heeft gehad, een heel geruststellend, prettig gevoel overgehouden. Bij geen enkel onderdeel hebben wij gedacht: “dat had anders gekund/gemoeten”. Het was heel respectvol allemaal.

Over Monuta Uitvaart