Vriendelijk en adequaat

Luistert goed en stemt goed af

Wij zijn heel tevreden met hoe alles is geregeld door Monuta.

Zeer positief en klantvriendelijk

duidelijke uitleg en goed adviezen

de medewerker kwam duidelijk over en had begrip als we iets niet begrepen, de overledene is met respect en eerbied behandeld en als ik vragen had mocht en kon ik altijd contact opnemen met de uitvaartverzorger. het uitvaartcentrum waar mijn broer heen gebracht was straalde rust en rescpect uit en de medewerkers daar waren erg vriendelijk en begripvol

We zijn door erica zo goed opgevangen en ze dacht ook met ons mee.

Als.ik iemand zou moeten aanbevelen dan zou ik zeggen ga dan vragen naar erica deze dame geeft je rust en luisterd naar je en geeft je het gevoel dat ze er voor je is.

Een correcte en goed begeleide uitvaart

prima en warm

Zeek goed.

Zal andere jullie zeker aanraden.

Pluim voor de uitvaartverzorger, maar organisatorisch kan het beter.

Zeer goede ervaring met de uitvaartverzorger. Daarvoor alle lof. Een aantal zaken verliepen minder vlekkeloos zoals het verzorgen van mijn vrouw. Tijdens eerste telefonisch contact is gemeld dat de verzorgers op een bepaald tijdstip aanwezig zouden zijn met kist etc. Echter, niemand kwam. Ze zijn uiteindelijk ruim 3 uur na de afgesproken tijd gekomen. Mijn vrouw lag opgebaard in een uitvaartcentrum, maar de 1e dag na het overlijden van mijn vrouw kwam een medewerker om het koelsysteem te controleren omdat hij dacht dat ze thuis lag opgebaard.

Goed en duidelijk

Goed conttact met de uitvaartleider.

Blij om verzekerd te zijn bij Monuta

Ten eerste dat ik de mogelijkheid heb gekregen dat Erika Dijksterhuis dit mocht doen des te meer dat zij in het verleden dit zeer goed heeft gedaan, zij was er ook toen mijn moeder overleden is. Daarom ben ik blij dat ik haar kon bereiken om dit te doen.

De uitvaartverzorger was deskundig, betrokken en dacht met ons mee.

Tijdens het gehele rouwproces een zeer nette en zorgvuldige begeleiding van de uitvaartleider.

Vanaf het eerste contact na het overlijden van mijn vrouw, tot en met de afronding van het gehele proces, ben ik zeer tevreden ondanks het verdriet.

Zeer tevreden over de uitvaartverzorger die samen met ons de uitvaart heeft verzorgd De rust en de tijd die genomen is Onze dank is groot

De uitvaartverzorger toonde begrip ,bood een luistert oor. Alle ruimte om onze wensen gestalte te geven niets was te veel.

Empatisch, zonder geneuzel de uitvaart bespreken

Een uitvaart is erg gevoelig en vaak aanleiding tot heftige emoties. De uitvaartverzorger was zeer empathisch naar de nabestaanden, maar ook zakelijk en direct om afspraken vast te leggen. Geen onnodig geneuzel, maar duidelijk aangeven waar het om draait. Door zijn ervaring en talent verliep het hele traject van overlijden t/m de uitvaart zonder problemen.

meer dan tevreden....

Heel fijn zoals monuta ons door een lastige, moeilijke, chaotische onbekende "wereld" heeft geholpen. Een uitvaartbegeleider die ons overal mee heeft geholpen (met een lach en een traan).

Waardig en respect staan hoog in het vaandel

De heer Harries Bakker en spreker Jan, hebben de uitvaart en afscheid van mijn vader, met alle waardigheid en respect begeleid. Jan heeft mooi gesproken in het Gronings dialect en Harries heeft ons goed begeleid en geadviseerd in al ons verdriet en moeilijke beslissingen die gemaakt moesten worden. Voor beide heren een 10 met een griffel !!

Alles werd vanaf het begin tot aan het eind tot in de puntjes geregeld ,zelfd na de uitvaart kwam er na een paar weken iemand langs om te vragen hoe ging. Kortom zeer tevreden

goede hulp

goede hulp

We zijn op een vriendelijke manier geholpen

We waren erg tevreden over het contact vanaf het begin tot en met de uitvaart. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen. Alles met respect en zoals wij het wilden.

Heel mooi verzorgd

Het omgaan met mensen die verdriet hebben en toch je vrij laten in beslissingen maar wel ondersteundhebben ons zeer goed gedaan.

Zeer verzorgde uitvaart

Zeer verzorgde uitvaart Aan alles werd gedacht.

uitstekend. Zeer attend

De medewerker was niet opdringerig en wachtte onze mening af. Gaf goede adviezen en probeerde niet het duurste te verkopen.

We hadden een goede ervaring.

Erika was rustig, vriendelijk en dacht met ons mee. Alles was mogelijk.

Over Monuta Uitvaart