Zo mooi

Wij zijn heel tevreden over hoe de uitvaart verlopen is Van alles regelen tot de dag van de uitvaart Niks was te veel Speciale dank voor mevr Marie Jose Dohmen

zeer goede en zorgzame begeleiding

Zeer correct, geduldig, goede begeleiding en adviezen. Alles helemaal naar wens verlopen. Zal Monuta bij iedereen aanbevelen.

topklasse

serieus luisterend oor

Vriendelijk, betrokken en zeer professioneel.

Samen met Dennis hebben wij de uitvaart van mijn vader, ondanks alle beperkingen in deze coronatijd, op heel plezierige wijze kunnen regelen. Wij hebben Dennis (alsmede rest van de medewerkers van Monuta) als daadkrachtig, zeer professioneel en vooral ook heel betrokken ervaren. Dennis had de regie op prettige wijze in handen, waardoor wij als familie onbezorgd alles met elkaar konden meemaken. Wij zijn daar blij mee en dankbaar voor. Familie Niedenfuhr

kan niet beter

je voelt direct je zorgen zijn in goede handen.

geweldig

ik vind monuta geweldig ondanks de corona tijd hebben ze de uitvaart van mijn moeder tot in de puntjes verzorgd,chapeau.

een bedrijf dat aandacht -en medeleven heeft met de nabestaande

snel en accuraat maar met aandacht voor de nabestaande. Alles in overleg maar ook de situatie in het oog houdend.

Geweldige begeleiding

Ik vond dat dat de begeleiding van de uitvaart van mijn moeder heel professioneel was vooral in deze coronatijd

Hoofdstraat 100 6432 GH Hoensbroek

Over Monuta Uitvaart