Behulpzame begeleiding

Contact met uitvaartbegeleider heel goed en behulpzaam. Uitvaart goed begeleid.

super slechte nazorg

Moeder is 31-12-2021 gestorven. Medewerker van Monuta heeft ons perfect geholpen met de crematie,daar is niets aan op te merken. Maar de nazorg,verschrikkelijk. Het is heden 5mei 2022 en we hebben het eindelijk helemaal kunnen afhandelen. We hebben tussen dec. en april ontelbare keren, en het is echt ontelbare keren gebeld en verschillende medewerkers gesproken.Elke medewerker had een ander verhaal.Er is maar een dossier van mijn moeder maar niemand weet er iets van. Het enigste wat we nodig hadden was een netto rekening,zodat we alles konden afhandelen . En dan konden we alles afsluiten en verwerken. +---------------------------------------------------

Geachte klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de afwikkeling van de uitvaart. Wij begrijpen dit volkomen. Helaas zijn wij voor de volledige afwikkeling afhankelijk van een externe verzekeraar. Wij ons uiterste best dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Afdeling Klanttevredenheid Monuta

correct en betrouwbaar

correct en betrouwbaar

Nu twee keer (helaas) gebruik van mogen maken

Alles is bespreekbaar en mogelijk. Ze zijn niet het goedkoopste , maar alles kan...

Alles was perfect geregeld

Alles was goed geregeld en niets was teveel om ons voor te lichten en ons te helpen. Verder was alles correct in de afhandeling ook naarmate de crematie voorbij was.

Tevreden

Ik ben door jullie goed begeleid worden tot de laatste dag toe

Respectvol en empathisch bij begeleiding voorbereiding crematie

Medewerker van monuta was zeer punctueel en correct. Toonde geduld en empathie bij de voorbereiding. Gaf genoeg gelegenheid om met eigen voorstellen te komen. Gaf zelf suggesties en attendeerde ook op de extra kosten. Goede communicatie ook digitaal. Goed bereikbaar. Bijgeleverde informatie overzichtelijk en bruikbaar.

Als het zover is, ben je blij dat er iemand voor je is....

Afscheid nemen van een dierbare is al moeilijk genoeg. Laat staan wat er allemaal op je af komt. Gelukkig is er een uitvaartonderneming die er voor je is. Monuta Crombach heeft ons alles uit handen genomen en de uitvaart prima geregeld. Vooral het warme contact met alle werknemers was zeer fijn. Bedankt hiervoor. Fam. Schuurmans

Zeer vakkundig, meelevend en accuraat.

Het ophalen van moeder gebeurde snel precies volgens afspraak en met veel medeleven. In het verdere proces is ons alle zorg uit handen genomen. Wij hebben het hele proces als heel prettig ervaren ondanks de droevige omstandigheden.

Geen aandachtspunt

Warm welkom, empathisch Ze denken met je mee Moeder was goed verzorgd De hele uitvaart was zeer goed verzorgd Van het ophalen tot aan de crematie zelf Wij zijn zeer tevreden.

Met veel respect en zeer persoonlijk

Wensen etc. werden in alle openheid besproken. Er werd meegedacht in mogelijkheden niet in onmogelijkheden. Heel persoonlijke benadering, zeer belangrijk bij een overlijden.

Maximale ontzorging op het moeilijkste moment

Vanaf het eerste contact heeft Marie-José Dohmen en haar team ons perfect begeleid en heb ik meegemaakt welke enorme meerwaarde dit heeft in het moeilijkste moment van mijn leven. De uitvaart was van a tot z perfect geregeld.

Zeer goed geholpen echt geweldig t

Ik voelde me echt op mijn gemak er werd naar mijn wensen geluisterd

Goede begeleiding.

Goede begeleiding bij de uitvaart van onze broer en van de zoon van onze 95-jarige moeder. Een droevige gebeurtenis, maar de begeleiding is aan te bevelen.

het was goed geregeld.

Het was goed geregeld en goed opgevangen. En mooie dienst.

mooi verzorgde uitvaart

mooi en respectvol

Hele goede avaring met monuta

Ik ben heel goed opgevangen bij monuta had het zonder hun niet gered alleen alles regelen in deze moeilijke tijd met het overlijden van mijn moeder Djw allemaal

Ik kwam als vreemdeling en ging als vriend

zoals we het graag hadden ondanks de corona.

we zijn liefdevol opgevangen en van advies voorzien en hebben er tesamen met familie en een beperkt aantal personen de overledene een mooi afscheid mogen geven.

Heel aangenaam verrast door de liefde van de medewerkers voor het vak.

Bij het overlijden van mijn moeder hebben mijn schoonzus en ik haar kunnen verzorgen onder begeleiding van de medewerkers van Monuta. Ze gingen zo liefdevol om met mama, ze praatten met haar net zoals met ons. Een heel mooie ervaring. Degene die van begin tot eind ons heeft begeleid was ook super! Als er een vraag was of iets niet duidelijk, dan was hij altijd bereikbaar, tenzij hij bij mensen thuis was (logisch ook), dan belde hij zo snel mogelijk terug. Ook heeft hij ons heel goed geadviseerd in praktische zaken waar je zelf niet direct bij stil staat. Ze hebben er samen voor gezorgd dat we op een liefdevolle en waardige manier afscheid van mama konden nemen. Je kunt je eigen keuzes maken, je kunt dingen zelf doen of door Monuta laten doen. Alles is bespreekbaar. Dit alles maakt de pijn niet minder, maar het geeft een fijn gevoel dat alles zo mooi en goed is geregeld. Ik had het niet anders willen hebben.

Dankbaar

Warm, intens, meeleven, meedenkend, begripvol, respectvol

Heel proffessioneel

Hebben me goed geholpen