Fijne begeleiding

Hebben samen met onze jongens een fijne persoonlijke begeleiding en hulp gehad

Zeer slordig!

In december hebben wij een crematie laten verzorgen door Monuta Eindhoven. Laat ik beginnen dat de uitvaart verzorger zeer respectvol was, en als persoon zeer correct was. Echter alles er om heen was enorm slordig: - rouwkaart zal in eerste instantie vol met fouten (opzet, geboorte datum etc.) - Uitvaart verzorger was niet op de hoogte van de Corona maatregelen in uitvaart centrum, en gaf in eerste instantie onjuiste informatie - Bezoek aan rouwcentrum voor verzorging was niet goed geregeld waardoor de medewerkers aldaar niet wisten wat we kwamen doen - Tijdens bezoek aan rouwcentrum liepen de medewerkers welke aan het opruimen waren gezellig te fluiten alsof er een feestje was - Kamer van rouwcentrum waar kist stond was niet opgeruimd, en was niet Coronaproof - Verkeerd adres aan crematie centrum doorgegeven voor de brief omtrent de as Dit is een korte opsomming van een lange lijst. Van een organisatie die dit dagelijks doet verwacht je dat ze zorgvuldiger zijn, en wil je ontzorgt worden. Helaas hebben wij dit totaal niet ervaren bij Monuta. Update: na afloop zijn we benaderd door de commercieel manager Monuta zuid voor excuses en het delen van onze ervaringen. Dit maakt onze ervaring niet beter, maar wel input kunnen geven voor verbetering.

Geachte klant, Wat vervelend om te lezen dat u niet ontzorgt bent door Monuta. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling. Inmiddels heeft u contact gehad met onze manager en wij hopen dat daarmee de klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Afdeling Klanttevredenheid

uitstekende snelle dienstverlening.

Monuta heeft ons snel en goed geholpen na het overlijden van mijn man. Onze uitvaartverzorger Anita van de Voort was een doortastende vrouw die alles snel regelde, zodat dezelfde avond al de rouwkaart, de bloemen en alles wat nodig was bepaald kon worden en de rouwkaarten de volgende dag al konden worden verzonden. Verder was de uitvaart keurig geregeld. Geen enkele wanklank. Petje af.

Felix Timmermanslaan 2 5644RN Eindhoven

Over Monuta Uitvaart