S morgens monuta gebeld om overlijde te melden. Een dag later kwam de uitvaartverzorger en die heeft alles heel duidelijk uitgelegd en gevraagd wat de wensen waren. Heeft ook goed mee gedacht en heeft alles netjes geregeld.de andere dagen veel contact geweest met uitvaartverzorger. Echt hele goede ervaring mee gehad met namen bram de uitvaart verzorgers.die neemt echt de tijd voor je.

Moderne, persoonlijke en fijne begeleiding bij het afscheid

In een moeilijke tijd vond ik het fijn om zaken te kunnen te kunnen regelen met een traan en een lag. Het team bracht duidelijkheid in wat er allemaal komt kijken bij een uitvaart en heeft het allemaal heel netje voor elkaar gemaakt.

Zeer prettige uitvaartverzorger gehad.

Onze uitvaartverzorger was zeer correct, vriendelijk en mee denkend.

Had gelijk alle vertrouwen in ondanks alle verdriet

Ik kan het niet zo in worden uitdrukken

Afscheid van mijn lieve papa.

We zijn als gezin goed begeleid door Anita. We konden alles vragen en het werd opgelost! Heel behulpzaam en medelevend. Dankjewel lieve Anita.

Het afscheid van mijn lieve papa

Het afscheid van mijn lieve papa is vanaf het begin tot het einde mooi en liefdevol begeleid door Anita Vos. Anita is een engel op aarde. Dank je Anita je bent een liefdevolle toevoeging geweest bij deze moeilijke periode.

Zeer prettig, correcte, snelle correspondentie, warm en persoonlijk afscheid

Fijne medewerkers die er alles aan doen om 't afscheid heel prettig te laten verlopen.

Echt geweldig

Heel mooi en goed uitgevoerd

in een woord geweldig

van begin tot het einde zijn wij heel goed begeleid , en stonden ze altijd klaar om je bij te staan .

Super goed

Anita heeft ons goed geholpen met regele voor mijn ex man maar voor de kinderen hun vader en me kleinzoon zijn opa .anita is echt een lieve warme vrouw die echt een luisterd oor heeft en mee denkt in de moeilijkste tijd

Persoonlijke uitvaartverzorging

Het begripvol begeleiden bij zo'n rouwproces helpt bij het verwerken van het verdriet. Het echte ontzorgen en kleine aanvullingen geven zodat je weet dat alles goed geregeld is. Niets aan het toeval overlaten, zeer professionele en toch persoonlijke uitvaartverzorging.

Als super geregeld

Alles is mogelijk bij monuta ,dan wordt het ook nog geregeld. overal wordt aan gedacht en met je besproken

Vriendelijk, zorgzaam en professioneel

Onze ietwat vage wensen zijn op zo'n mooie manier opgepakt en tot uiting gekomen bij het afscheid. Wij zijn helemaal ontzorgd in toch moeilijke tijden. De zorg die Monuta levert is professioneel maar ook erg zorgzaam en lief. Anita Vos, hartelijk dank voor alles!

Mijn lief verliezen .Een verdrietig gebeuren wat door monuta en dan in het bijzonder door Anita de Vos heel speciaal gemaakt werd en als heel bijzonder ervaren . Om met een warm gevoel op terug te kijken Ik heb er een vriendin bij gekregen

Zeer waardevolle hulp en persoonlijke aandacht

Anita heeft ons echt heel goed geholpen bij het organiseren van het afscheid. Rustig, gewoon helder, stap voor stap en alles samen en in overleg. Echt aandacht voor details en hulp waar het nodig was. Een afscheid, volledig naar wens verlopen, met oprechte persoonlijke aandacht.

Gewoon goed en duidelijk

Goede afstemming, contact en duidelijkheid over de gang van zaken en kosten.

Hele fijne ervaring

Heel netje en keurig verzorgd

Mijn man/vader is plotseling overleden toen heeft Anita van monuta alles netjes en keurig de laatste wensen van mijn vader/man geregeld samen met Jacqueline

Supertevreden en heel mooi afscheid via Monuta

Wij hebben 2e kerstdag jl na zware operatie plotseling afscheid moeten nemen van mijn lieve man en vader. Mijn ouders waren verzekerd bij Monuta, en geen ervaring mee. We zijn Keurig en erg fijn geholpen door Bram Heijnens en Henri van der Staak. medewerkers Monuta. En de uitvaart was bij t Laar Beek en Donk. Van A tot Z hebben ze alles voor ons geregeld, want op zulk moment staat je wereld even stil. Dank hiervoor we kunnen terug kijken, op een heel mooi afscheid. We kunnen daarom Monuta aanbevelen bij iedereen.

Respectvol en keurig verzorgd

Zeer duidelijk

Van het begin tot het eind een super begeleiding .zeer duidelijk omtrent de kosten. Ze hebben ons geholpen waar ze maar mee konden

Professionele

Goed en wat we hadden verwacht

Alles is zeer snel, duidelijk en goed geregeld

We hadden een geweldige uitvaartverzorgster, Els Alessie, die ons voortreffelijk heeft begeleid in deze moeilijke tijd. Iemand die meedenkt, alle hulp heeft aangeboden en ook gegeven en goed en snel communiceert.

Stepte en professionele begeleiding

De uitvaart verzorging was heel goed georganiseerd zodat je ook een gerust gevoel kreeg over het ganse verloop van de hele begrafenis op een moment dat het heel moeilijk is om zelf efficiënt te functioneren. Aan alles werd gedacht en niets was ook teveel, ook als het om heel specifieke wensen ging zoals een foto presentatie, eigen muziek, een spreker die de overledene ook nog eerst had kunnen ontmoeten zodat de preek ook persoonlijk en zinvol werd voor allen, speciale samenstelling van bloemstukken met de lievelingsbloem erbij gevoegd van de overledene,...

prima dienstverlening

Vanaf het overlijden van mijn moeder tot en met de afscheidsdienst werden we op een professionele manier begeleid door de uitvaart begeleidster Anita. een minpuntje (is al besproken met Anita): Tijdens het wachten in de familiekamer op locatie Heeze, moesten we voor toiletgang , elke keer langs de baar met daarop de kist van mijn moeder. Het gevolg was dat de baar diverse malen opzij geschoven werd. Hier had ik moeite mee.

Over Monuta Uitvaart